
Nissan Qashqai+2
5even
Pe Qashqai îl cunosc de pe vremea în care Nissan făcea pionierat în segmentul crossover-elor compacte. Ne leagă multe teste împreună, multe controverse şi câteva mii de kilometri scurşi pe şoselele din ţară. Am avut timp să ne acomodăm cu plusurile şi minusurile.
Astăzi revenim la volanul crossover-ului de succes pentru a vă oferi o incursiune panoramică în habitaclul variantei cu şapte locuri. Ne va însoţi în aventură propulsorul diesel 1.6 dCi, vârful eficienţei diesel în cadrul Alianţei Renault-Nissan.
Citeste si
-
4.5/5Peugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
4.5/5Prin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.7/5După mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
4.0/5MG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
4.1/5Nu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
mircea1380, miercuri, 19.12.2012 10:38
Deci voi ce ati testat pana la urma: varianta 4x2 sau varianta 4x4 ??? Intreb asta intrucat in titlu si la specificatii lasati impresia ca ar fi vorba de varianta cu tractiune fata, pe cand la 'Tinuta de drum' vorbiti de "modul 4x4". Cifrele precizate in review sunt pentru versiunea 4x2 sau pentru 4x4 ???
-
iri, miercuri, 19.12.2012 11:50
Au testat varianta 4x4 pt. ca spun ei ca exista si modul Lock si 4x4 , dar in timpul testelor au decuplat 4x4 pt. a vedea comportamentul masinii doar cu tractiune 4x2. In plus la pozele cu interiorul apare si butonul de selectare a modului de rulare. Daca era o intrebare retorica imi cer scuze pt. post.
-
rares, miercuri, 19.12.2012 14:18
Si acum sa imi spun si eu parerea. Articolul este mediu superior, dar suna din nou a reclama. Ca si argument voi folosi aceasta replica "Întotdeauna am recomandat alegerea unui acoperiş panoramic pe Qashqai. " Stiti cat costa acoperisul panoramic - enorm (la orice model si la orice producator de masini) iar display-ul este foarte mic 5 inch * 2,54 = 12,7 cm. Mai mare este la Dacia. In rest masina arata bine.
-
dragos, miercuri, 19.12.2012 18:42
Sincer sunt fan si conducator de NISSAN sedan adevarat , dar problema nu este masina ci mecanici la acre lasi masina sa o faca si la care te duci cu o defectiune minora te tin cu masina trei zile si pleci cu turbina stricata asa din senin. Incerci sa explici ca turbina ta nu a facut asa cum facea dupa ce o iei masina de la ei si nimeni nu este de acord cu tine. IN FINAL LUATIVA FRATILOR MASINI NISSAN DAR NU DE LA SERUS CA E PACAT DE EA NU STII CE IEI SI CE PIESE ARE PE EA
-
like, miercuri, 19.12.2012 23:25
@ady "Panarama" asta de masina e una dintre cele mai populare in Germania. De asemenea e un best-seller in Europa, fiind cel mai vandut crossover compact. Asta l-a determinat pe presedintele Honda sa afirme: http://www.automarket.ro/stiri/presedintele-honda-suntem-invidiosi-pe-succesul-lui-nissan-qashqai-42201.html Una dintre cele mai fiabile masini in Germania: http://www.autoevolution.com/news/nissan-qashqai-is-one-of-the-most-reliable-cars-in-germany-29850.html @mircea1380 Masina testata e 4x4. Denumirea de "Qashqai+2" se refera la numarul de locuri (5+2=7 locuri) , nu la sistemul de tractiune. @rares Nu mi se pare o reclama. Asta-i meseria lor: sa recomande, sa atraga atentia, sa-si spuna impresiile pt ca utilizatorul final (clientul) sa devina constient, sa observe acele lucruri si sa ia decizia cea mai una. Cea care i se potriveste.
-
mircea1380, joi, 20.12.2012 11:38
@Like: nu la "+2" ma refeream (stiu foarte bine ce-nseamna), ci la ce era sub model, unde nu era precizat "4WD" asa cum e acum...
-
Silviu, vineri, 21.12.2012 20:40
Masina buna Qashqai.
-
Andrei, joi, 15.05.2014 21:09
O masina pentru clasa de mijloc , adica ceva ce nu prea exista in Romania, arata foarte bine dar din pacate nu prea vezi prin Ro asa multe Qashqai precum in vest.
O panarama de masina...cat despre lesing...mai bine renuntati...e teapa curata...platiti masina aproape dublu...iar cursul euro e tot timpul mai mare decat la banca...vb din experienta...o zi buna!