Nissan X-Trail
Cărarea alternativă
Nissan are o ofertă concentrată pe crossovere şi SUV-uri. Întâi, a fost Pathfinder. Apoi, au venit Navara şi X-Trail, după care au fost lansate popularele Qashqai şi Juke. Trăim cu senzaţia că orice ar face inginerii Nissan, se întâmplă ceva în timpul procesului de design şi "le iese" un astfel de model. Gama lor are doar trei excepţii - Micra, Note şi 370Z. Pare să fie o coincidenţă bizară, dar este reţeta de succes a constructorului japonez.
La prima vedere, gama Nissan pare să fie aglomerată cu modele care fac faţă atât pe şosea, cât şi în teren accidentat, iar unele modele par să se suprapună în abilităţi şi destinaţii. Ei bine, nu-i aşa. L-am perceput pe X-Trail ca fiind fratele mai mare şi mai dur al lui Qashqai, care le oferă pasagerilor mai mult spaţiu şi poate aborda trasee ceva mai serioase - în limitele soft-road, desigur. Însă, ce l-a făcut special pe X-Trail a fost interiorul spaţios, care îţi dă senzaţia de monovolum.
Masina e buna,dar design-ul e foarte ''batran''. Ca majoritatea Nissan-urilor,designul e la pamant.