Motor / Transmisie
În cadrul testului organizat de Opel la Russelsheim am ales să testăm versiunea Combo Life echipată cu singurul motor pe benzină disponibil în prezent: 1.2 PureTech cu trei cilindri în versiunea de 110 CP. Puterea maximă este oferită la 5.500 rpm, iar cuplul motor de 205 Nm își face simtiță prezența de la 1.750 rpm.
Opel Combo Life cântărește 1.356 de kilograme, iar în aceste condiții, micuța unitate cu trei cilindri se achită cu brio de mai toate serviciile. Motorul este agil, are un sunet plăcut, iar la viteze de oraș ne demonstrează că nu obosește indiferent de modul de exploatare. Testul din Germania a inclus și câteva porțiuni de autostradă, iar la viteze mari, motorul cu trei cilindri își arată limitele și începe să "gâfâie" imediat ce treci de bariera celor 110 km/h.
Împreună cu unitatea de 1.2 litri lucrează o cutie manuală cu șase trepte. Transmisia face o pereche bună cu motorul pe benzină, iar timoneria precisă și cursa scurtă a schimbătorului ne-au impresionat plăcut. Și toate acestea în ciuda faptului că ne aflăm într-o utilitară destinată persoanelor și nu într-un SUV cu aere de sportiv.
În fine, un nou test după o lună+ de pauză - ăi încă unul c-o benzinară... Deși bine scris, după mine nu se pune totuși, fiind... neprețuit :-) (fără prețuri mai serios) și implicit fără vreo posibilitate de comparație cu concurența (btw, Dokker-ul TCe 1.2 115 CP accelerează mult mai bine decît cele 12,7 s comunicate pt sprintul de la 0-100, fiind și mai puternic, și mai ușor ca Peugeopelul; ce-i drept, consumă mai mult.) De acord în schimb că designul e f. modest la Combo, ba-i chiar în regres pe toate segmentele Opel de cînd cu preluarea de către PSA - New Insignia included, din păcate.