Interior
Zafira Tourer nu-ți va oferi nicio surpriză majoră dacă te-ai urcat într-un Opel de segment compact sau mai mare lansat în ultimul an. Asta nu-i vreun lucru rău, deoarece modelul emană un dinamism plăcut, pe care nu-l găsim pe multe modele din această clasă. Când te aşezi pe locurile din faţă, singurele indicii că te afli într-un monovolum sunt absolut logice: spaţiul pentru cap, lungimea bordului şi geamurile triunghiulare dintre parbriz şi primul set de geamuri laterale.
Cel mai interesant element de la interior este consola centrală etajată "FlexRail", ale cărei trei nivele glisează pe o serie de șine pentru a-ți oferi în centrul mașinii elementele de care ai nevoie, chit că acestea se numesc cotieră, zonă cu suport pentru pahare sau zonă de depozitare pentru diferite obiecte. Această consolă ajută proaspătul familist să se acomodeze mai uşor noilor sale sarcini, fără ca acesta să "plângă" prea tare după hatchback-ul compact pe care l-a lăsat în urmă.
Calitatea materialelor de la bord este situată între gama Astra şi gama Insignia, oferind materiale corecte pentru segmentul în care este încadrat Zafira Tourer. Portbagajul are trei configuraţii: şapte locuri, cinci locuri sau două locuri, oferind un volum între 152 şi 1.860 litri, configuraţia cu cinci locuri asigurând 710 litri.
Zafira Tourer prezintă şi sistemul "Flex 7", care permite rabatarea foarte ușoară a scaunelor sau mutarea acestora în față sau în spate, în funcție de preferințe. Mai multe detalii despre acesta în testul lui Dragoș. Pe scurt, clienţii au posibilitatea de a transforma scaunul central de pe al doilea rând într-o măsuță/cotieră prin pliere, ceea ce le oferă celor doi pasageri din spate un spaţiu de lucru/joacă foarte generos.
imaginati-va "motorasul" asta pe viitoarea Corsa....deliciu