Motor / Transmisie
Partenerii italieni le-au vândut un pont americanilor: "ca să cuceriţi publicul european aveţi nevoie de dieseluri". Jeep le-a urmat sfatul peninsularilor şi a venit cu un motor CRD de 2.2 litri, disponibil în două versiuni de putere, de 136 şi 163 de cai putere. Noi am făcut cunoştinţă cu cea mai puternică. Cei 163 de cai sunt ajutaţi şi de un cuplu motor de 320 de Nm.
Acesta din urmă este resimţit foarte devreme, încă de la 1400 de rotaţii, ceea ce dă senzaţia de resurse chiar şi atunci când maşina este subturată. Impulsul acceleraţiei este însoţit însă, garantat, de un sunet inconfundabil al motorului diesel, transmis fără menajamente celor din habitaclu. Aşa că orice accelerare puternică vine cu un fundal sonor pe măsură.
Unitatea cu patru cilindri este asistată de o cutie manuală cu şase rapoarte, care favorizează acceleraţia în primele trepte. Totuşi, pentru a putea exploata cum se cuvine resursele trebuie să vă obişnuiţi cu timoneria imprecisă şi cu o apăsare bărbătească a pedalei de ambreiaj.
Total anost atat la exterior cat mai ales la interior! Motor cu cilindree prea mare, portbagaj de Sandero! O masina facuta la mishto!