Tinuta de drum
Mezinul familiei Jeep manifestă cel mai mic apetit pentru off-road. El a fost gândit mai mult pentru şosea şi pentru drumuri forestiere. Compass nu îşi propune bravura lui Wrangler şi nici tupeul lui Grand Cherokee, însă dimensiunile îi permit escapade prin şleauri nu foarte adânci, drumuri croite prin pădure şi poate chiar acoperite de zăpadă. Un atu în aceste situaţii va fi fără îndoială suspensia confortabilă, care absoarbe bine neregularităţile.
Ce se întâmplă atunci când Compass ajunge pe şosea? Suspensia nu simte gropile, deci rularea rămâne confortabilă. Direcţia în schimb nu cunoaşte noţiunea de precizie şi nu dă dovadă de un feedback bun. Mai mult, în viraje, caroseria înălţată şi dimensiunile îşi vor cere tributul şi vor oferi celui de la volan un ruliu pe care trebuie să-l gestioneze cu atenţie.
Total anost atat la exterior cat mai ales la interior! Motor cu cilindree prea mare, portbagaj de Sandero! O masina facuta la mishto!