Jeep Compass

2.2 CRD 163CP Limited 4WD

Tinuta de drum

3.0

Mezinul familiei Jeep manifestă cel mai mic apetit pentru off-road. El a fost gândit mai mult pentru şosea şi pentru drumuri forestiere. Compass nu îşi propune bravura lui Wrangler şi nici tupeul lui Grand Cherokee, însă dimensiunile îi permit escapade prin şleauri nu foarte adânci, drumuri croite prin pădure şi poate chiar acoperite de zăpadă. Un atu în aceste situaţii va fi fără îndoială suspensia confortabilă, care absoarbe bine neregularităţile.

Ce se întâmplă atunci când Compass ajunge pe şosea? Suspensia nu simte gropile, deci rularea rămâne confortabilă. Direcţia în schimb nu cunoaşte noţiunea de precizie şi nu dă dovadă de un feedback bun. Mai mult, în viraje, caroseria înălţată şi dimensiunile îşi vor cere tributul şi vor oferi celui de la volan un ruliu pe care trebuie să-l gestioneze cu atenţie.

  • slv83, luni, 12.12.2011 21:01
    jip

    Total anost atat la exterior cat mai ales la interior! Motor cu cilindree prea mare, portbagaj de Sandero! O masina facuta la mishto!

  • Bogdan, marţi, 13.12.2011 13:59
    stele pret achizitie

    Nu inteleg de ce doar 3 stele la pretul de achizitie in conditie in care concurenta cu un diesel echivalent in clasa, are un pret mai mare. Nu trebuia sa raportati pretul la clasa sa si la motorizare?

  • :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) :), miercuri, 14.12.2011 12:18
    Compas

    Dar vad ca foarte interesata mai e lumea de compasul american!!!

  • Almahabba, marţi, 21.02.2012 10:29
    QqBBEcQDIPwzuMs

    I've been bnwosirg on-line more than 3 hours nowadays, yet I never found any fascinating article like yours. It is beautiful worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers made excellent content as you probably did, the net will likely be a lot more helpful than ever before.