Porsche 911

3.4 Carrera Coupe

Interior

4.5

Interiorul lui 911 este un loc aparte. Portiera se deschide amplu şi te invită să cobori mai degrabă în habitaclu. Este impropriu spus că te urci la bord, deoarece scaunele sunt joase pentru o poziţie de condus sportivă. Porsche 911 este un coupe 2+2, deci teoretic patru oameni pot călători cu acest automobil. Am testat acest lucru la redacţie şi este într-adevăr posibil, dar cei care au ales cele două locuri din spate ar fi bine să fie mai subţirei. Locurile din spate sunt mici şi pot fi bune cel mult pentru doi copii. În schimb, cel de la volan şi pasagerul din faţă sunt răsfăţaţi cu scaune sport. Modelul testat de noi era echipat cu scaunele cele mai scumpe. Acestea costă 2.451 euro (TVA inclus) şi oferă 14 moduri de reglare. Dacă dorim ca scaunele să fie şi încălzite şi ventilate mai trebuie să scoatem din buzunar 510 euro. 

Habitaclul este mai bine structurat faţă de generaţia anterioară. Este mai mult loc, sunt un pic mai multe spaţii de depozitare, iar consola centrală este inspirată de cea de la Panamera, dar cu mai puţine butoane. De remarcat şi display-ul amplasat în zona indicatoareleor de bord. Acesta ia locul unui ceas analog, dar păstrează forma rotundă pentru a fi simetric cu restul bordului. Grafica este de excepţie şi se imbină perfect cu restul indicatoarelor analogice.

Cheia de contact a rămas în stânga, aşa cum este normal la un Porsche, dar aceasta are o formă pe care personal nu o agreez. Simulează silueta unui mic 911, după modelul cheii de Panamera. Pacat, cheia clasică era mai frumoasă. 

  • adi, vineri, 23.03.2012 13:44
    Facuta pentru - Autostrada ?????

    Daca si 911 e facut pentru autostrada, atunci limuzinele de clasa peste medie pentru ce mai sunt? Asta e masina pentru drum virajat, montan, circuit...nu pt autostrada! Ce sa faci pe autostrada cu ea? sa mergi cu 230km/h? asta faca si un 320D .... Du-o pe circuit la la munte si o sa vezi la ce-i buna masina asta ;)

  • Adi, vineri, 23.03.2012 13:52
    @adi Asa este !!

    Dar pana la munte te rupe de spate....de aia pt. Romania e bun Cayenne si pe viitor Macan. 911 este emblema marcii dar nu ai ce face cu ea in tara fara sosele. Pe Transalpina sau Transfagarasan ar fi sinucidere curata pt. un conducator mai putin talentat....

  • Dorin, vineri, 23.03.2012 14:27
    lipsa de obiectivitate

    Nu vi se pare cam scurta maneta de viteze domnu Dragos?

  • danutz9393, vineri, 23.03.2012 14:40
    Porsche 911

    Probably the best car in the world

  • Ferdinand, vineri, 23.03.2012 14:46
    @Dorin Si ce ai vrea ? Coda de lopata ?

    Cand o sa pui mana pe o maneta de 991 o sa vezi ca nu e scurta deloc.

  • Dorin, vineri, 23.03.2012 15:01
    @Ferdinand

    Daca nu stii despre ce este vb, de ce te bagi? Citeste si un alt test al domnului Dragos si apoi vezi la ce m-am referit.

  • slv83, vineri, 23.03.2012 16:32
    911

    Porsche 911...probably the best sport car in the world!

  • constantin, vineri, 23.03.2012 18:59
    super

    prietene slv83 Pagani Huaya.probably the best sport car in the world!

  • ISUS, sâmbătă, 24.03.2012 10:38
    Prietene constantin

    Pagani HUYARA, nu huaya face parte din alta categorie de masini si o clasificare de genul "best sports car" nu are numai in vedere "cat baga"sau "cati cai " Ci si pretul, utilitatea, confortul e.t.c. Acestea fiind spuse exprimarea "probably the best sportscar in the world" este cel mai probabil corecta!

  • constantin, sâmbătă, 24.03.2012 11:19
    Prietene ISUS

    daca asta face parte in categoria "best sports car" atunci bugatti veyron,Koenigsegg Trevita,Lamborghini Reventón,Leblanc Mirabeau aceste masin di ce gama fac parte,Most Popular Cars ca nu te inseleg prietene sa nu imi zic best exotic sport car ca o da-m deja in floarea soarelui cu atatea titluri

  • ISUS, sâmbătă, 24.03.2012 15:35
    Ca idee

    Supercar, hipercar . Doua denumiri folosite in domeniu. Te legi prea mult de nume si omiti criteriile care definesc o astfel de masina. Te rog, nu te mai incapatana ca nu ai dreptate.

  • LauCalin, sâmbătă, 24.03.2012 17:36

    Comutatoarele de lumini sunt exact la la Polo. Inca ceva: a nu se face confuzie intre masinile sport (gen M3), masinile supersport (gen Porsche 911) si exotice (exclusiviste), gen Koenigsegg Trevita,Lamborghini Reventón, Bugatti Veyron sau, din ograda Porsche, Carrera GT (e drept insa ca a cam trecut vremea ei). A se observa ca si preturile sunt foarte diferite.

  • adrian78, sâmbătă, 24.03.2012 19:24
    LauCalin

    LauCalin de ce 911 e supersport si BMW M3 sport ca 911 are motor boxer in spate si are un portbagaj minuscul in fata?M3 are 420 cu cutia PDK aceleasi performante si este si mai ieftin cu vreo 40000 de euro!!

  • Adi, sâmbătă, 24.03.2012 20:36
    Pt cei de mai sus ! Exista trei clase de masini sport.

    Clasa sport: Porsche 911, Alfa Romeo 8C Competizione etc Clasa supersport: Lamborghini Aventador, Ferrari F12 Berlinetta, Clasa supercar: Pagani Huyara, Pagani Zonda Cinque Roadster, Bugatti Veyron Super Sport, Koenigsegg etc., ps. daca gresesc sa ma corecteze cineva. Am auzit si de ' hypercar ' ... e cumva sinonim supercar?

  • Moshu, sâmbătă, 24.03.2012 22:12
    Pentru Dragos Baltateanu

    Nu este deloc relevanta aprecierea ta ca Porsche "ïnsista" ca + si - sa fie altfel decat vrei tu raportat la media celorlalti producatori. Te exprimi fara sa ai experienta si asta se vede. Ca sa-ti traduc, la secventiale asocierea este cu viteza 1 si pentru ca la 99% dintre masini viteza 1 este inainte, atunci toate plusurile sunt "ïnainte", iar cele inferioare, la cerere, sunt inapoi, stii tu, plus inainte, minus, inapoi. Asa este normal si firesc si fizic. Este ca la interfata "mouse", unele jocuri te intreaba daca vrei ...invers. Nu media dicteaza ce este firesc, ci normalul definit de progresie fizica, logica si naturala. Sa nu mai faci aceeasi greseala data viitoare, ca nu-ti mai scriu nimic, ever si n-o sa stii unde n-ai nimerit-o..

  • LauCalin, sâmbătă, 24.03.2012 23:48

    Adi, zic asta pentru faptul ca pe piata cam asa sunt catalogate BMW si Porsche. Un 911 nu va fi niciodata la fel de spatios sau practic precum un M3 (si probabil nici la fel de economic), asta face parte din "deliciul" daca pot spune asa al masinilor supersport. de exemplu un 911 iti va rupe spatele le un drum cu denivelari, un M3 iti va placea mai mult, iar pe circuit te va face sa te simti rege. Dar cu toate astea Porsche inseamna masini in primul rand rapide si cel putin la o prima idee ar putea fi alegerea de moment.

  • unckle, luni, 26.03.2012 00:46

    ehe .. cale lunga mai tata ma ... superbe aceste noi 911 ... 911turbo va fi belea .. GT2 si mai belea :) @sleahta de mai sus ... ma baieti, cand o sa va luati voi si o sa vi se pare nush-cum-nasol sa ne dati si noua sa facem o tura.. sa vedem si noi de ce nu-i buna