Renault Captur
Off-road wannabe
Renault i-a aplicat lui Captur pachetul estetic XMOD oferit până acum doar în gama Scenic. Acesta înseamnă un set de ornamente exterioare, un sistem de control al tracţiunii care include şi mod de off-road şi câteva elemente suplimentare la interior.
Acest pachet este prezentat ca un ajutor pentru cei care vor să iasă de pe drumurile asfaltate cu al lor Captur, nu îşi doresc să cucerească munţii, dar au nevoie doar puţină încredere suplimentară pe suprafeţele cu aderenţă slabă. Pentru că sistemul Extended Grip asta încearcă să ofere prin cele două moduri speciale de rulare în aceste condiţii, fără să pretindă că ar suplini în vreun fel un sistem de tracţiune integrală. În realitate, XMOD îi aduce mai mult caracter lui Captur, fără să-i afecteze caracteristicile cu care ne-a obişnuit deja.
Maşina asta nu este pentru cei care visau la un SUV cu care să cutreiere munţii, ci fix pentru cei care vor un automobil care să arate a SUV, dar să se conducă precum o maşină de oraş şi să poată urca o bordură şi drumul pietruit până la pensiunile vizitate în weekend fără să strice nimic. Noi credem că un Captur standard ar putea să facă aceleaşi lucruri fără niciun efort suplimentar, ceea ce ne lasă cu un pachet mai degrabă estetic decât funcţional. Din fericire, unul reuşit.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
sia, luni, 22.09.2014 21:19
@vianu Poate nu e pentru cei cu ghiuluri si lanturi groase la gat. Poate ghiulul se poarta pe inelar, nu pe degetul mare care prinde volanul, in acea zona. Ce zici de asta? "Poate"-le asta merge in ambele sensuri, te-ai gandit la asta? Materialele astea sunt cele care dau viata interiorului. Nu s-a plans nimeni din cei care au condus masina, deci de ce cauti nod in papura? Mie imi place masina exact asa cum este! Am condus-o si e buna.
-
vianu, luni, 22.09.2014 21:56
@sia imi pare rau ca nu ai vazut ironia din comentariu dar observatiile erau bazate pe discutiile aparute odata cu lansarea lui Clio si sincer, m-am cam saturat sa umplu textele cu emoticonuri pentru cei, asa, mai sensibili. In fine, iti sugerez priteneste sa-ti scoti batzu' din f|_|nd...pana la urma am dreptul la o opinie, te-ai gandit la asta? Si inainte de incepe o discutie inutila in contradictoriu iti spun ca si mie imi place masinutza fiind una dintre preferatele mele. Comparatia cu 2008 a fost facuta pentru ca si asta este un model care mi s-a parut interesant si chiar daca nu imi vom cumpara unul in viitor sunt intr-o dilema existentiala: Captur sau 2008 imi place mai mult?
-
EuroNCAP, luni, 22.09.2014 23:16
@Automarket Pacat ca nu vorbiti de portbagajul configurabil inteligent sau de bancheta culisanta... Dar ma mir degeaba; voi vorbiti de sprinturi pina la suta sau, si mai elocvent, despre inutilitatea torpedoului sertar... pfuii...
-
Vasilica, marţi, 23.09.2014 11:13
wow!!! 20k am dar pe un ASX 1.8 DID 150CP 4WD navigatie si toate alea , cum sa dai pe un renault atat!!! Chiar daca are cutia aia cu dublu ambreiaj este enorm!
-
@Vasilica, marţi, 23.09.2014 13:12
ASX e plictisitor si sunt in realitate aproape 2.000 euro in plus fata de Captur. ASX e 21.700 standard, pe cand Captur e burdusit cu multe optionale. Oricum, Captur e pe alt segment de piata si se adreseaza altor oameni. Nu-i concurenta directa pentru ASX. Si daca e s-o luam asa, un Nissan Qashqai e mult mai smecher decat ASX. Am spus Qashqai, nu Nissan Juke, varul lui R Captur. Renault ofera o alternativa ceva mai cuminte, mai putin "revoltatoare" decat varul Juke, dar fara a stirbi din sarmul frantuzesc. Tinta e departe de a fi Mitsubishi. Trebuie sa fii destul de incuiat sa gandesti astfel.
-
Vasilica, marţi, 23.09.2014 13:26
@Vasilica am spus ce iti poti cumpara cu banii aia!! NU ca ar fi rivalul japonezului! Nu o sa ajunga renault la nivelul japonezilor nici peste 100 de ani! Ei raman la rable low si nou scumpe!
-
@Vasilica, marţi, 23.09.2014 15:34
De banii astia iti iei si barca cu motor ! Nu inseamna ca-ti foloseste la ceva sau iti satisface nevoile. Ce e greu sa priceapa mintea ta ingusta e ca asteptarile & nevoile oamenilor sunt diferite. Renault n-are nevoie deloc sa ajunga la nivelul japonezilor in Europa, e chiar invers, japonezii vor sa ajunga la nivelul Renault in Europa, iar in privinta asta, Nissan are un avantaj major in fata conationalilor de la Toyota, Mitsubishi etc. Renault o duce bine si evolueaza ca marca, venind permanent cu inovatii. Aspect incontestabil. Nu, Renault nu vrea sa-i concureze pe japonezi in Japonia sau SUA. Poate in China & India (2 piete majore), dar asta e la latidudinea asiaticilor sa aprecieze, nu a ta. Mai mult ca sigur engleza ta e la fel de neterminata precum cunostintele in domeniul auto. Intr-un cuvant, esti varza pustiule!
-
Andy, marţi, 23.09.2014 16:45
@Vasilica. Cand Renault facea automobile, japonezii erau inca feudali, se luptau cu sabii si-si faceau seppuku :-). Lasand gluma la o parte, fiecare isi cumpara ce vrea ca-s banii lui. Afirmatii de genul ca la banii astia iti iei X marca nu-si au locul pentru ca fiecare avem alte gusturi, nevoi, nazuinte, experiente diferite etc. Te felicit pentru ASX si-ti urez sa-l stapanesti sanatos si fara incidente. Asta nu inseamna ca ASX e cea mai buna alegere pentru alti clienti la banii respectivi. Altii poate prefera un Mini Cooper entry la banii respectivi. De astia ce zici? Sunt fitosi, nu stiu ce e aia o masina, nu-s practici sau ce?
-
@Vasilica, marţi, 23.09.2014 18:31
Uiti ca e vorba de o masina cu transmisie automata. Foarte multa lume vad ca uita aspectul asta. Si eu ziceam ca e o mare frectie cutia automata dar acum dupa vre-un an de condus automata, mi se pare prea tare. Nu am de gand sa ma mai intorc vreodata la cutie manuala. Imi place la nebunie modul lin in care schimba treptele, modul lin in care urca viteza fara sa simti, faptul ca nu mai ai nici o problema la plecarea in panta si, mai presus de toate, imi place ca nu mai simt in spate cuplul ala deranjant de diesel la cuplarea vitezei. Cat priveste Captur-ul, pretul mi se pare foarte bun pentru un crossover simpatic si calitativ. In plus, cutia cu 2 ambreiaje e "next level" si la feeling si la rapiditate si mai ales la consum fata de cele cu convertor de cuplu. Un Duster (e o clasa un pic peste Captur) in echipare de top dar cu motorul de 90 cai si transmisie 4x2 e 16500 euro. Nu vad de ce e mult 19 mii pentru un Captur automat si superechipat. Apropo, ASX-ul automat e doar cu motorul de 2.2 si e vreo 32 mii euro.
-
Vasilica, miercuri, 24.09.2014 10:00
@Andy ai dreptate dar trebuie sa apara unu caruia ii sar capacele ca zici ceva de dacia lui.Sunt constient ca nu sunt in aceeasi liga cele 2. Ii mai provoc putin ca si asa la vanzari sunt varza ca sa iti dai seama ce profesionisti sunt.
-
xyz, miercuri, 24.09.2014 21:30
Masina asta are clar o modulariate mai buna ca 2008, portbagaj si spatiu interior mai mare si dotari mai bune (tipic Renault). Dar in privinta tinutei de drum, confortului, etajarii cutiei sau insonorizarii 2008 sta mai bine. Si spun asta din postura unuia care le-a testat pe amandoua. Imi place ca fanii Renault vad mereu partea plina a paharului. Nici sa-i tai nu recunosc ca marca lor preferata ar avea si slabiciuni. Chiar eu nu am citit ceva de genul masina este excelenta, dar are si cateva slabiciuni, precum... Dar "sunt patetici cei de la VW si ca Renault nu e nimeni" (ca sa-i citez).
-
xyz, miercuri, 24.09.2014 21:35
Si@ vasilica are intr-un fel dreptate. Daca e sa ne referim la fiabilitate marcile europene gen Renault, Fiat, Peugeot sau Citroen nu prea misca in fata celor de la Toyota, Honda sau Mitsubishi (asta apropo de ASX). Bine, hai si Nissan, desi uneori ii costa ca au tehnologie Renault. Cine se pricepe la masini intelege la ce ma refer. Ceilalti pot sa ma injure. Hai, spor! ;)
-
LauCalin, joi, 25.09.2014 11:38
@2Vasilica: "Renault n-are nevoie deloc sa ajunga la nivelul japonezilor in Europa, e chiar invers, japonezii vor sa ajunga la nivelul Renault in Europa, (...) " Hai sa-ti dau 3 motive (desi sunt mai multe) de ce Toyota este mai sus in Europa decat Renault. Ca daca ne referim la nivel mondial discutia se simplifica in favoarea Toyota: 1. Toyota Avensis - care are un adversar ca si inexistent de la Renault, pe numele lui Laguna. 2. Toyota Rav 4 - care are un adversar ca si inexistent de la Renault, pe numele lui Koleos. 3. Toyota Prius - un teren unde Toyota este rege si Renault de-abea acum a intrat cu niste concepte. Pentru ca au pariat (si au cam pierdut fiind prea optimisti) cu electricele. Iar vanzarile lor au fost sub asteptari.
-
Adrian, vineri, 26.09.2014 16:22
Exista Start/Stop pe masina cu o cutie automata?!
-
@LauCalin, vineri, 26.09.2014 17:54
Se pare ca nu vezi padurea de copaci...
-
LauCalin, sâmbătă, 27.09.2014 00:47
Atât ai avut de spus? Ma asteptam la mai mult. Hai, nu ma dezamagi.
-
@LauCalin, sâmbătă, 27.09.2014 16:38
"Renault n-are nevoie deloc sa ajunga la nivelul japonezilor in Europa, e chiar invers, japonezii vor sa ajunga la nivelul Renault in Europa" Esti absurd ! Nu poti sa contesti ACEST adevar doar pe baza catorva impresii generale asupra unor segmente, sa fim sinceri, nu foarte semnificative ca vanzari. Avensis are 15000 unitati vandute in primele 6 luni, iar Laguna putin peste 10000 daca ne referim STRICT la Europa. Hai sa zicem ca pana la sfarsitul anului se fac 10.000 diferenta... si tot nu conteaza. Asta nu-i segment care vinde. Koleos aparent inexplicabil schioapata in Europa, vinde mai putin decat RAV4, insa compenseaza prin partenerul de grup Nissan cu al lui Qashqai, nr 1 in Europa pe segment. Koleos e totusi din garda veche, dar stigmatul samsung se pare ca-l urmareste. Pacat, e masina buna, dar neinteleasa. Renault a dat insa lovitura cu un alt crossover numit Captur. Iarasi compenseaza si aici. Daca e s-o luam PER TOTAL, Toyota poate doar visa la vanzarile Renault in Europa. Asta-i realitatea, fie ca accepti tu sau nu. In Europa, Toyota are alta problema si se numeste Nissan. Sunt umar la umar, iar Nissan si-a pus in plan sa-i depaseasca intr-un an-doi maxim. Legat de Prius, nu a spus nimeni ca-i va lua cineva coroana Toyotei , din contra Ghosn chiar a recunoscut ca ce-i al lor, e al lor. Doar ca ceea ce reprezinta Toyota la plug-in hybrid, reprezinta Renault-Nissan la masini 100% electrice. Toyota Prius a avut la dispozitie 17 ani sa-si intinda aripile. Cum crezi ca au fost vanzarile Prius in primii 10 ani? Slabe prietene. Ca sa ajungi la momentul asta, sa lauzi Prius, Toyota a trecut prin vremuri grele. Nissan avea mai demult hibrizi pe alte piete, iar Renault n-are cine stie ce pretentii de a detrona Prius pe segmentul asta. Si-a scos un concept, doar ca o vitrina tehnologica de unde se va servi in viitor.
-
hazard, miercuri, 08.10.2014 11:46
Foarte scumpa varianta testata, nu merita banii.
-
via automarket, sâmbătă, 11.10.2014 20:41
Ne-a placut ............ Preţ competitiv Si totusi Automarket nu-i de acord cu tine. Sau nu te-ai deranjat sa citesti testul? 2008 & Mokka sunt chiar mai scumpe si nu se ridica nici pe departe la acelasi nivel de dotari, accesorizare si design precum Captur.
-
ChuckNorrisROU, luni, 13.10.2014 22:29
Reno e o masina de rahat...calitatea plasticelor lasa de dorit...luati-va un Volvo XC60 second hand
si totusi....cum v-ati obisnuit cu plasticul de pe volan? - am vrut sa va intreb acelasi lucru la articolul cu Clio. Tin minte ca era o adevarata discutie cu privire la feeling-ul dat de zona aia. Ba ca se zgarie prea usor de la ghiul, ba ca ti se se agata bratul (!!!) in margine si ramai cu volanul bracat, tragedii d'astea.... in rest masina arata bine de A la Z, dar calitatea materialelor si atmosfera din interior mi s-a parut usor sub concurentul 2008.