Renault Clio RS

1.6 T 200CP Aut

Consum

4.5

Avantajul de a trece la un motor cu cilindree mai mică este reducerea consumului de carburant şi de emisii poluante. Astfel noul Renault Clio RS se laudă cu un consum de benzină de doar 6.1 litri/100 km în regim mixt. Adică 8.1 litri/100 km în regim urban şi 5.1 litri/100 km în regim extraurban. În realitate, consumul este ceva mai mare, mai ales dacă alegem un stil de condus sportiv. Pe drumurile spaniole din jurul oraşului Granada, acolo unde a avut loc lansarea de presă, consumul înregistrat de computerul de bord a variat între 9.5 şi 11 litri /100 km. Traseul de test a avut în componenţă autostrăzi, drumuri de munte, dar şi orăşele traversate la viteza legală. Chiar şi aşa, consumul este semnificativ mai scăzut decât cel înregistrat de generaţia anterioară. 

  • yammy, marţi, 12.03.2013 11:12

    Masina visurilor mele ! Suspensii inteligente, motor nou mai elastic, padele pe volan ca la F1 , design de concept-car ... hmmm il ador !

  • La misto:)), marţi, 12.03.2013 11:13

    Platiti diferenta de bani pt un Vw Golf 7 GTI,merita diferenta de bani!

  • eee, marţi, 12.03.2013 11:29

    vai ce ma omoara masina asta ... desi as vrea-o manuala, sigur m-as obisnui si cu automata asta ... si o vreau galbena si eu :D

  • @eee, marţi, 12.03.2013 11:33

    5 usi , cutie EDC , eu zic ca-i mai practica si mai confortabila "for everyday use".

  • Alex Radoi, marţi, 12.03.2013 12:21

    Motor aspirat, cutie manuala, 3 usi - reteta perfecta pentru gusturile mele. Concluzie: cel vechi imi placea MULT mai mult, chiar daca interiorul arata mai "cheap".

  • Autotehnic, marţi, 12.03.2013 13:29

    Am găsit în text exprimarea ”etrierii” . Corect se spune etriere.

  • Andy, marţi, 12.03.2013 14:42

    @la misto: Cand facea Renault masini sport care si castigau in raliuri/F1 VW faceau broscute de 40cp. Nu mai laudati atat de mult nemtalariile.

  • andrey_1293, marţi, 12.03.2013 15:12

    Stiu ca pe piata inca nu a aparut Fiesta ST, dar cred ca si ea trebuia mentionata la capitolul concurenta. Si ea tot 1.6 turbo are dar 182 de cai. Referitor la Clio RS, o masina frumoasa si reusita zic eu, sper sa se ridice la inaltimea precedentei.

  • raz, marţi, 12.03.2013 15:22

    Au dat-o in bara de data asta. Fara motorul aspirat nu inteleg cu ce se mai deosebesc de concurenta (desigur ca va avea frane si sasiu un pic mai bun, dar atat). Si sa nu-mi dea manuala? Eu am varian anterioara de rs si o ador, dar daca nu o aveam sa vroiam un hot hatch, nici nu as mai considera generatia actuala.

  • pesso, marţi, 12.03.2013 19:08

    E superb,pacat ca nu au pus si manuala.Oricum se presupune ca tinuta de drum va fi mai buna decat la Clio III deci o sa rupa tot in testele pe circuit :D

  • mda, marţi, 12.03.2013 21:48

    Era de asteptat ca daca se face o schimbare in bine, vor aparea 10 alti indivizi cu RS-uri "inchipuite" in garaj, care sa sustina ca generatia anterioara era mai buna... chiar si in noile conditii economice, de mediu, tendinte tehnologice etc. Asa-i romanul !

  • Mafia, marţi, 12.03.2013 22:50

    Mda....mai bine imi cumpar Scion pt incepatori decat Terchea Berchea asta.

  • Ce ti-e si cu jurnalistii asti, marţi, 12.03.2013 23:40

    In modul Race, cutia schimba treptele in 150 milisecunde... ma intreb cum un jurnalist, care sa fim sinceri, nu e pilot profesionist, si-a dat seama ca transimia EDC nu schimba la fel de rapid ca DSG ? Hai sa fim cinstiti si sa recunoastem ca aici e vba de subiectivism filogerman... eu nu cred ca in sesiunea de test a avut timp sa treaca prea bine prin cele 3 setari ca sa-si dea ce naiba conduce...

  • flavius, vineri, 15.03.2013 21:11

    Daca ar pune pe ea vechiul 200 CP aspirat cu cutia EDC ,pun pariu ca nici un pushti teribil nu ar mai cumpara "downsizing turbo".Nu o spun eu,ci pilotii WRC.