Tehnologie
În ultimii ani, segmentul compact a devenit din ce în ce mai exigent atunci când aducem în discuție nivelul tehnologiilor oferite. Iar Renault a înțeles acest lucru și propune o mulțime de artificii moderne gata să îți facă viața la volan mult mai ușoară.
În locul ceasurilor clasice, Renault a pus pe Megane GT Estate un ecran generos care poate fi personalizat în funcție de preferințele șoferului. În plus, fiecare mod de rulare vine cu o serie de setări standard la nivelul afișajului.
Cel de-al doilea ecran integrat de francezi a fost poziționat pe verticală și are o diagonală de 8.7 inch. Acesta se află în centrul planșei de bord și facilitează "comunicarea" dintre șofer și sistemul de infotainment. Structura sistemului pregătit de francezi este una simplă și ușor de utilizat, dar, așa cum am specificat și într-un capitol anterior, pentru butoanele tactile de pe margine ai nevoie de ceva antrenament pentru a le putea folosi fără să nu-ți iei privirea de la drum. În același timp, timpul de reacție oferit de ecosistemul dezvoltat de Renault este destul de lung, iar acest lucru te-ar putea deranja.
Tot în dreptul tehnologiei trebuie amintit și Head-Up Display-ul care poate fi comandat pentru 340 de euro. De asemenea, nu trebuie să uităm nici de sistemele de siguranță pe care le-am enumerat în cadrul capitolului dedicat.
Am păstrat pentru final o funcție nu foarte utilă, dar extrem de apreciată de orice șofer care își dorește să intre cu mașina personală pe circuit. Vorbim despre Launch Control. Funcția este oferită pe versiunea GT poate fi activată în câțiva pași simpli. Piciorul stâng bine "înfipt" în frână, ambele padele acționate și modul Sport activ. În momentul în care sistemul detectează aceste trei condiții, inițiază programul de Launch Control.
Aveti in vedere si si un test cu Megane Sedan avand noua motorizare tce 140 atunci cand veti avea masina disponibila?