Vizibilitate
Un model aflat în segmentul compact nu poate pune prea multe probleme de vizibilitate. Și acest lucru este valabil și pentru versiunile sport ale hatchback-urilor de segment C.
În cazul lui Renault Megane RS, designerii francezi au pregătit oglinzi laterale bine dimensionate, o lunetă cu ale cărei dimensiuni te vei obișnui rapid și sisteme gata să te scoată din situații mai puțin plăcute. Pachetul Easy Parking (500 de euro) oferă senzori de parcare, o cameră video pentru mersul cu spatele și un sistem capabil să te avertizeze în momentul în care în unghiul mort se află un alt vehicul. Iar aceste lucruri minore îți vor face viața mai ușoară, indiferent că vorbim despre manevrele de parcare sau despre siguranța în trafic.
Montanții A îți vor da bătăi de cap atunci când urmează viraje strânse, iar poziția la volan joasă contribuie la generarea acestui efect. Altfel spus, Renault Megane RS nu face excepție de la regulile segmentului, marea majoritate a rivalilor având aceleași "defecte".
O realizare de exceptie a diviziei RenaultSport care chiar si in declinarea mai putin fertila de *doar* 280 CP reuseste sa convinga pe deplin.De salutat deasemenea optiunea pentru cutia manuala pentru cei care mai considera ca (si) EDC -ul se face vinovat de aparitia platfusului la piciorul stang :-)) in abordarea RS. Personal m-as fi asteptat ca la recent incheiatul salon auto sa fie facuta publica *prestatia* pe Ring,ce-i drept pentru varianta Trophy ,doar si pentru a certifica odata in plus beneficiile si implicit utilitatea 4Control , punand totusi aceasta absenta,sper eu :-)) pe sufocarea generata de SUV-urile din Muntii Eiffel si nicidecum pe neputinta celor din Dieppe de a detrona cu ultima lor creatie compacta japoneza.