Skoda Citigo

1.0 Benzina 75CP Man5 Style

Consum

4.0

Citigo are un consum mixt de 4.7 litri la sută în versiunea de 75 CP, tradus printr-un consum urban de 5.9 litri la sută şi un consum extraurban de 4.0 litri la sută. În cazul versiunii de 60 CP, modelul consumă doar 4.5 litri la sută în regim mixt. Există şi o versiune Greentec, care are un consum de 4.1 litri la sută şi emisii de CO2 de 96 de grame pe kilometru. Deşi n-am apucat să încercăm şi versiunea de 60 CP, aceasta nefiind disponibilă la momentul testării, motorizarea mai puternică rămâne recomandarea noastră în ciuda consumului puţin mai mare de carburant, diferenţa fiind recuperată la capitolul acceleraţie (1.2 secunde diferenţă până la 100 km/h).

Modelul stă la fel de bine ca Volkswagen Up! la acest capitol, surclasând rivali precum Fiat 500, Renault Twingo şi Ford Ka, însă pierde în faţă tripletei C1/107/Aygo. Noi considerăm că diferenţa este compensată de agilitatea oferită de acest model în schimbul carburantului consumat în plus. Într-un regim sportiv pe un traseu plin de serpentine, am înregistrat un consum mixt de 6.0 litri la sută, în condiţiile în care am stors fiecare picătură de sportivitate din acest motor, pe lângă faptul că instalaţia de climatizare era în funcţiune. Pentru curioşi, utilizarea acesteia nu este o problemă în raport cu nivelul de putere furnizat, deoarece Citigo răspunde la acceleraţie la fel de bine indiferent dacă este utilizat acest element auxiliar.

  • Thor, sâmbătă, 03.03.2012 12:20

    Geamurile din spate nu coboara, deci un esec

  • NanoDot, sâmbătă, 03.03.2012 14:28

    Fiind o masina de oras, mergi cu ea pe distante scurte iar geamurile nu reprezinta o problema foarte mare.

  • edi80, sâmbătă, 03.03.2012 14:45
    mda

    arata execrabil pe langa octavia! iar gemul de pe spate se da in lateral...viss!

  • Javier, sâmbătă, 03.03.2012 14:59

    dasca vw up e atat de praf, ce pretentii poti avea de la copiile penibile ale acestuia ? vw chiar a dus penibilitatea si jecmanirea la rang de arta . e incredibil de nesimtit acest concern , insa ca si in romanica cu carburantul. atata timp cat exista cerere (prosti da multi ) nu o sa schimbe ceva ce le aduce miliarde cu costuri minime si calitate slaba .

  • Bau-Bau, sâmbătă, 03.03.2012 15:41
    skoda

    Daca va avea si ceva dotari va trece de 10000 de euro GARANTAT !!! Sa fim seriosi.....scump tare halatul la 10000 cumperi masini intregi

  • jiji cocalarul, sâmbătă, 03.03.2012 16:16

    ba iedi ia vezi tu cum au: aygo, c1,107 geamul din spate inainte de a face comentarii inutile p'acilisea! chiar nu vreau sa te mai jignesc ...natura nu a fost prea darinica cu tine oricum!

  • `~~~~~, sâmbătă, 03.03.2012 16:43

    da jiji si alea sunt la fel niste parjoale dar macar arata mai bine!

  • codrin, sâmbătă, 03.03.2012 16:45
    @edi

    da in comparatie cu octavia arata f rau! au pocit-o rau...e aiurea geamul ala pe spatedi cun zicea si jiji ala nu e sg pe segment dar daca sunt asa inovatori si meseriasi puteau sa fie altfel si sa faca geam normal cu macara insa efectul de turma e mai ieftin! Sunt curios ce pret are!

  • LauCalin, sâmbătă, 03.03.2012 16:46

    Imi place masina asta. defapt recunosc ca imi plac in general masinile de clasa mini si mica. Asta poate si pentru ca am o astfel de masina si traiesc intr-un oras unde faci in doua ore uneori 3-4km. Revenind la masina cu pricina, masinile mele preferate din clasa asta erau tripletii. Conceptul a fost mai departe de VAG si consider ca a facut o treaba buna. 75 CP pe o asemenea caroserie... cred ca face fata si pe autostrada (pana la o limita, e drept, dar se descurca), 1000 cmc (taxe mici, consum rezonabil), spatiu interior printre cele mai mari din clasa (sa nu uitam ca 250 litri este o valoare pe care inca o mai ofera constructori de clasa mica, adica imediat superioara). Faptul ca geamurile au deschidere tip compas este nu prea un dezavantaj prea mare. Nu am auzit pe nimeni care sa aiba o masina in 3 usi si sa se planga ca nu poate sa deschida geamurile din spate calumea. e drept ca masina nu are 3 usi, insa asa cum am zis... nu e neaparat un motiv pentru care sa o critici. Si nu in ultimul rand, pretul destul de bun.Ramane de vazut cat de fiabila va fi. Dar la o prima privire (si drive test) pare o oferta mai mult decat interesanta. Poate doar Panda sa-i puna bete in roate.

  • @laucalin, sâmbătă, 03.03.2012 17:07

    da e o ok din perspectiva taxelor consumului etc! dar designul e mult inferior ca a lui picanto are cei drept doar 69 cp dar un cuplu putin mai mare 97 Nm

  • da, sâmbătă, 03.03.2012 17:11

    da dar picanto are si motor de 1.2 cu 85 de cai pe cand asta doar 75 si atat!!!!

  • nicu, sâmbătă, 03.03.2012 17:31
    urata!!

    e mai urata ca sora ei de la wvv!! si daca mai costa si 10 mii mai bine iti cumperi un rio sedan care arata f tare si e si mai mare!

  • Devorattor, sâmbătă, 03.03.2012 17:48
    isi merita banii...cu conditia sa fie PUTINI! :)

    Designul, mai ales grila frontala si farurile aduc mai degraba a masina coreeana sau chiar chinezarie. Dar, la un asemenea pret, dupa cum bine a scris automarket.ro, ce poti sa ii ceri unui designer auto, asa ca....cei care aveti pretentia sa arate ca un bolid nervos sunteti de-a dreptul penibili. Eu unul sper ca versiunea de baza sa coste sub 8000 euro. Oricum, decat un VW, mai bine o Skoda sau Seat din aceeasi clasa. Octavia a fost si ramane un sedan foarte reusit la pretul lui, tre sa recunoastem! Cu alte cuvinte, daca tot e din grupul VAG, macar sa fie ieftina!

  • LauCalin, sâmbătă, 03.03.2012 18:22
    @@laucalin

    Mereu vor exista si alternative la orice masina. Acum depinde de fiecare si ce vrea de la o masina. Nu contest faptul ca un Rio este ieftin si e o masina buna. Eu am facut drive test cu Up! si mi-a placut. De ce, vezi mai sus si consider ca este o masina cu un pret bun in segment. Unde mai pui ca Skoda va fi si mai ieftina. Nu prea te face sa crezi ca esti intr-o masina de clasa mini, iar asta e un lucru important in opinia mea, mai ales la nivelul asta de pret. :)

  • jiji cocalarul@codrin, sâmbătă, 03.03.2012 18:32

    geamul ala e asa din anumite considerente nu pt ca ar fi cheltuit prea mult cu o macara! forma usii nu permite la nici un model din clasa super mini - 4 usi un geam escamontabil!

  • nenea jici, sâmbătă, 03.03.2012 19:05
    da vb serios?

    chiar la nici un model din clasa mini cu permite amplasarea unui geam cu macara??esti sigurr?

  • Enache_Alexandru, sâmbătă, 03.03.2012 19:36
    Salut

    Frumoasa masina, frumos interiorul (practic) si motorizarea pare (pe hartie) buna. Sper sa fie accesibila ca pret. O zi buna

  • LauCalin, sâmbătă, 03.03.2012 19:37

    @jiji Ba eu cred ca e din cauza costurilor. Si iti dau un exemplu simplu: motivul pentru care Logan are butoanele de la geamurile electrice intre scaunele din fata este tot din cauza costurilor. Ok, acum veti spune ca nu era mare lucru daca puneau butoanele pe bord si cresteau pretul cu 10-15 euro sa zicem. Dar incearca sa inmultesti asta 10-15 euro cu cateva sute de mii de unitati vandute si vezi la ce costuri ajungi. Pentru ca, chiar daca iti recuperezi banii la vanzare, mai intai tu, ca producator pierzi niste bani. Si cand poti sa lansezi masina si asa de ce sa nu o faci?! Evident, zic dpdv al producatorului.

  • jiji cocalarul @nenea jici, sâmbătă, 03.03.2012 20:04

    daca mi-l numesti tu si e din ac clasa te cred! problema dupa cum am mai zis e forma usii! bineinteles ca puteau pune un geam normal insa ar fi fost mult prea ingust pt a se putea lasa in usa

  • cocalarule, sâmbătă, 03.03.2012 20:52
    vai de capu' tau!

    Pai nu esti tu a tot stiutor??sa iti zic eu?maibine informeaza-te ca esti la pamant!!ai in fara numai masini germane si crezi ca doar ele sunt pe pamant daca nu au nemtii nu mai are nimeni geam cu macara pe spate in clasa mini? looooooooooooooolllllllllllll

  • jiji cocalarul, sâmbătă, 03.03.2012 21:03

    era vb de c1,aygo,107,citigo , unde vezi tu numai germane nu stiu dar e doar treaba ta! am dat un raspuns de bun simt ... desi cred ca i l-am oferit tot lui edi! numai el poate sa aibe un stil in genul asta

  • jiji, sâmbătă, 03.03.2012 21:16
    nu te ataca!

    vroiam sa iti spun ca nu ai dreptate sunt destule modele si firme din acelasi segment care si-au permit sa pune pe spate geam cu macara!!!!sutn destule care au...vezi toyota,opel,kia,mitsubitsi,hyundai,chevy toate cu o lungime aprox de 3.5m!

  • jiji cocalarul, sâmbătă, 03.03.2012 21:44

    care toyota? aygo :) are ac tip de geam? , care opel? corsa 4 usi (Length (mm) 3999) , kia picanto ? da, are macara dar are un portbagaj de 200l (oare de ce? :) ), aceeasi poveste si cu i10... iar dc masina va pleca de 7000 eu -7500 eu va fi cea mai ieftina din segment si poti sa ii ierti geamul ala (de parca pana la urma ala ar fi cel mai mare cusur al unei masinute de oras)

  • jiji, sâmbătă, 03.03.2012 21:53

    nu aygo,yaris! nu corsa agila! iar picanto are fix 292 l de ce oare?aa si mai era si panda! deci se poate...

  • jiji, sâmbătă, 03.03.2012 21:57

    poti sa imi explici asta? picanto are 292 l si are macarrale la geamuri iar skoda are 251 si nu are! de ce oare???

  • jiji cocalarul, sâmbătă, 03.03.2012 22:03

    toyota yaris 4 doors Length (mm) 3885 :)) nici macar nu sunt in ac clasa! bun exemplul :) Agila Length (mm) 3740 PANDA Volum portbagaj litri 225 (dar oricum concurenta directa va fi 500 5 doors) kia picanto 4 usi Boot Capacity (litres) 200

  • Thor, sâmbătă, 03.03.2012 22:05

    suzuki splash, hyundai i10, chevrolet spark, kia picanto ... coboara geamurile spate. (punct) Cum am spus mai sus citigo, un esec.

  • jiji cocalarul, sâmbătă, 03.03.2012 22:08

    panda Lungime mm3653 / Volum portbagaj litri225

  • jiji, sâmbătă, 03.03.2012 22:16

    http://www.automarket.ro/masini-noi/kia/picanto-10-gsl-mt-base-11599/specificatii.html uitate aici si vezi cati l are icanto ultimul model deisgur!! pai cumd aca e cu 20 de cm mai lunga nu mai e din aceeasi clasa dar ce clasa?

  • jiji cocalarul, sâmbătă, 03.03.2012 22:27

    nu poti sa pricpii ca aygo e in ac clasa cu citigo? kia picanto / situl oficial kia.ro Dimensiuni Volum portbagaj (l) 292/200 ia ghiceste tu cand/cum are 292 l ! hai pa

  • antonny, sâmbătă, 03.03.2012 23:34
    *****

    si chinezi faceau grila din fata mai frumoasa decat uratenia asta desenata de cei de la grupul VAG ......mai bine un sandel decat cei 3 zmeii

  • @antonny, sâmbătă, 03.03.2012 23:37

    da ca bine zici..dar lu jiji asta nu vezi ce o mai umfla si ce-i mai place???

  • LauCalin, duminică, 04.03.2012 01:16

    Antonny, sti care cred eu ca sunt singurele avantaje ale unui Sandero fata de masina asta? Spatiul interior mai mare si probabil dotarile ceva mai bune. In rest... nu prea se compara nici ca tinuta de drum, nici in privinta confortului, nici ergonomiei, nici performantelor si nici a consumului (diferenta de consum e de cel putin un litru/100 km, si vorbim de cifre declarate de producator). Iar daca e sa se "bata" cu ce ofera Renault, acela e Twingo, nu Sandero. Pentru ca oricum sunt masini din clase diferite.

  • octav71, duminică, 04.03.2012 08:46

    Urata nu este. Are linii, nici interiorul nu este aiurea! Merge. Asta cu geamurile: va cramponati degeaba! Citroen DS4, testat de AM, nu are prevazute geamuri spate care sa se deschida!!! Daca o masina din clasa "premium" (spun ei) nu are aceasta facilitate, ar trebui sa fim fericiti ca Citigo are geamuri, chiar daca nu se deschid. In rest, are concurenta puternica, sa ii uram succes. SPor!

  • C-G-C, duminică, 04.03.2012 08:48
    Indian Car

    Trebuie sa fi prost ca sa dai 10k pe asa ceva. Motivele sunt multe..., prea multe. P.S.: Ca sa-ti dai seama ca de rau poate fi, trebuie sa fi mers cu tripleta franco-japoneza. Doar ca aici situatia este si mai de cacao, pt ca "tigaia" de mai sus este si urata. Avantajele precum consum si "sprinteneala" palesc in fata dezavantajelor si nu justifica un pret mai mare de 5-6k pe genul asta de masina.

  • GG, duminică, 04.03.2012 11:01
    motorul nu se compara cu un V8 de 6 L

    E mult sub Bentley Continental GT. Nu inteleg ce a fost in capul lor.

  • costel, duminică, 04.03.2012 11:23

    E un fel de Nano european,bine macar aia era 2500 de dolari sau cat era ea..insa asta e 10 mii! dar o sa fie destui fani sa dea banii astia ca doar e o skoda ce naiba..

  • men, duminică, 04.03.2012 11:24

    masina are linii simple, placute dar ce te faci cu romanul care vrea sa impresioneze vecinul de scara? d'asta vinde fara probleme vw in vest ! acolo oamenii tin la banii pe care ii muncesc si nu vor sa epateze (mai ales acolo unde nu este cazul... aka masina din "clasa" city car)! cat despre geamul din spate :)) pana la urma cele 2 "triplete: "up/citigo/mii si aygo/107/c1 sunt cele mai mici din segment! au cautat un compromis pt a oferi o varianta in 4 usi si l-au gasit! dar ce te faci cu jiji, edi, thor care considera ca masina e un esec datorita unui geam amarat? ce te faci cu bizonii care nu stiu altceva decat sa scuipe la orice articol al grupului VAG? de parca cumparatorii cu bani ar tine cont de parerea lor....

  • @men, duminică, 04.03.2012 12:32

    auzi englezoiule??? vezi-ti de wc tau din 90 si lasa-ne pe noi! daca costa vreo 8 mii clar k e prea mult doar pt un motor de 75 de cai si ca are firma skoda in bot nu merita!sunt alternative mai bune fanilor.....geamul nu e o asa mare problema ca doar are AC si nu necesita a fi deschis...insa arata urat asa parca e stransa asa pe latime...sa ne uitam putin si la altele de 10 mii cei drept si sa vedem putin design... PS:sunt fan octavia!

  • men, duminică, 04.03.2012 13:54

    dar cand dai 10 mii pe un i10 1.1 69hp nu mai ai aceeasi problema?acolo ai pe bot hyundai ..pffff

  • vag=fas auto, duminică, 04.03.2012 16:16

    ce-i cu cazanul asta ? iti da si girofar inclus sa nu te calce vreun patrol ? =)))

  • flavius, duminică, 04.03.2012 21:04
    Rahat

    Inca o porcarie in 3 cilindri VW.Vezi esecul Skoda Fabia.Rushine !

  • LauCalin, duminică, 04.03.2012 21:14

    Lasa, ca e Twingo bestseller la vanzari.

  • ScorpyonVAG, duminică, 04.03.2012 22:10
    @

    @antonny: auzi... chinezarie de la vag ? Lasa ca arata mai bine chinezariile made in koreea.

  • John, duminică, 04.03.2012 22:13
    dap

    Twingo pe segmentul lui chiar se vinde bine. Apropo, Mircea cand testati Noul Twingo FACELIFT?

  • sandman, duminică, 04.03.2012 22:37
    citigo

    sunt curios cu cat o sa fie mai ieftina decat up. oricum, la 8000euro merita banii. decat o dacie, ai mai multa siguranta in asta. vreau un test si cu SEAT Mii care se anunta cel mai ieftin din cele 3!

  • @omulnisip, duminică, 04.03.2012 23:36

    in ce ai mai multa siguranta? tu te auzi sau macar iti urmaresti posturile dupca ce dai trimite ? lasa iarba prietene ...

  • gelu, luni, 05.03.2012 01:24
    omu'

    n-a vazut nimeni ca cei de la Renault au pierdut startul de data asta? In mod normal ar fi trebuit deja sa iasa la rampa cu un model de oras cu un pret pe masura. Tare mi-e teama ca proiectula ala "lo..lod...lodg...i" a avut verde parca din inertie. La vremurili astea greli omu', ca e estic (cocalar neaos de dambovita rupt in dos dar cu fumuri de patron de chiosk in bazar) sau vestic (ce-si numara fiecare cent castigat cu greu) are tendinta sa isi cumpere "trotinete" ce ii ofera exact ceea ce se poate cere de la o masina: mobilitate. anyway, imi place masina. Simpla si la obiect. Imi cam trece chefu' de viata cand vad/aud de sigla aia popolara cu multe v-uri pe ea dar daca e o skoda parca mai trec cu vederea ca e inca un "xerox" auto parerea mea

  • C-G-C, luni, 05.03.2012 07:04
    @sa:dman

    Fa un drive test cu Sandero, si apoi unul cu C1 si o sa-ti schimbi brusc parerea despre Dacia. Stiu esti foarte subiectiv, crezi ca VAG este centrul universului, brand-urile nationale iti put etc., dar crede-ma ca pe langa genul asta de masina, produsele Dacia sunt lux. P.S.: Deabia astept sa fiu contrazis. Apropo era cat pe ce sa-mi iau un C1, da doar pt ca il scosasem la 6500 si avea AC si servo. Si era un pret absolut decent pt o masina noua cu garantie. Dar 8k+ pe "indian car" asta...OMG! Si comparativ cu "shittygo" asta, C1 este mai ieftin, mai aspectuos si se conduce ca un kart. Nu l-am mai luat pt ca la banii aia nu avea tetiere spate :D, nu avea imbracaminte pe usi, nu avea antifonare, nu avea portbagaj, nu avea turometru, nu avea... si lista poate continua.

  • TIKA, luni, 05.03.2012 10:51

    Deci in romanica, clar nu se va vinde vreo masina din categoria asta, deoarece nu e mare frate nu are motor macar de 1.8-2L sa consume mult si sa faci raliu in aglomeratie. Vanzarile vor fi foarte mici, ca si pana acum o sa vedeti ici colo cate una;adevaru e ca daca dai in gropile care au aparut cu rotitele alea acolo o lasi.In tarile civilizate cu mult, fata de cum suntem noi (fara gunoie pe strazi si in societate) se va vinde.Noi mai avem mult tare de tot, daca nu ma credeti cititi comentariile de mai sus.

  • cat, luni, 05.03.2012 11:13
    Doua cuvinte: Ford Focus!

    Daca doar consumul este important, atunci asa ceva nici n-ar trebui lansat! Tocmai apare FF de 1.0 litri, 125 CP si cautati-i voi datele pt consum, sa nu ziceti ca va mint! Iar la pret, daca nu o iei cu banii jos si te combini cu tot felul de alte lucruri (tichete, vreun discount...) diferentele cred eu ca nu conteaza! Dar probabil, ca orice cumparare, omul o face mai mult cu ce simte si mai putin cu ce gindeste!

  • Bored to death, luni, 05.03.2012 11:56
    citigo

    this car is NO FUN !

  • @cgc, luni, 05.03.2012 13:39

    Asa este te inteleg perfect insa multi nu pot constientiza ca vagoneletele nu sunt miezu din dodoasca cum sustin sus si tare fanii. daca aceasca masina o sa costa mai mult de 6000 si sigur o sa fie mai scumpa nu merita! arata execrabil in raport cu concurenta..chiar daca unii zic domle are un portbagaj f mare in raport cu concurenta cum a zis unu mai sus..e pe naiba totloc de 2 palse ai dar nu asta e problema,iar cei 75 de cai sunt lasat in urma de altii cu 85 chiar asa ca mari atuuri nu are doar ca e skoda!eu astept totusi pretul si atunci sa vedem cine mai comenteaza...

  • Crystyann, luni, 05.03.2012 15:41
    Diverse

    1. E masina care in proportie de 80% va merge in oras - conteaza mult mai mult cuplul si etajarea cutiei decat caii putere. 2. Su zic sa nu aruncam cu pietre pana nu o vedem in table si plastice - nimeni nu a vazut-o live dar toata lumea o critica. Am o parere buna despre Skoda si astept ca masina sa fie ok din mai toate punctele de vedere mai putin "dizainul" care nu prinde foarte bine pe Dorobanti, in fata la cafenele! 3.Trebuie sa vedeti partea buna...acum aveti si varinate la monopolul impus de ceilalti 3 tripleti . Avand in vedere ca voi veti avea bani, voi veti alege...Diversitatea duce implicit la progres!

  • LauCalin, luni, 05.03.2012 20:30

    @C-G-C, sti care e deosebirea majora intre masinutele astea de clasa mini (inclusiv tripletii) si Sandero? In primul rand au fost gandite sa fie (printre) cele mai bune din clasa. Ori la Sandero s-a mers pe alt principiu, cel au suficientului la aproape orice capitol. Defapt cam asta inseamna Dacia. In rest nu mai are rost sa despicam firul in 4. Eu am condus si Logan si Sandero si 107 si ca sa vezi, si Up!. Asa ca nu zic din auzite. in fine, fiecare crede si face ce vrea cu banii lui. Eu zic ca nu se compara cu Sandero. In primul rand, asa cum am mai zis concurentul masinii asteia este Twingo. Sandero e o alternativa low cost dintr-o clasa superioara cu plusuri si minusuri mai mult sau mai putin sesizabile, in functie de perceptia si gandirea fiecaruia.

  • antonny, luni, 05.03.2012 22:58
    ****

    cei trei zmei se va bate din toamna cu micutza dacie .......

  • Nobody, miercuri, 07.03.2012 14:33
    Afoni si aberanti

    Ce bine ca producatorii auto nu se ghideaza dupa comentariile aberante ale unor afoni asa cum sunt multi p-aici pe site. Speram sa aflu ceva informatii despre masina, dar cand vad aberatiile de la aceasta rubrica mai bine lasa. Un nimeni pe lume zicea mai sus ca arata execrabil in comparatie cu octavia. Va dati seama cat cunoaste afonul asta industria auto??!! Bine ca n-a zis ca arata execrabil comparativ cu vreun Porsche, Ferrari sau de ce nu cu vreun Airbus. Si multi mai sunt ca el. Incredibil.

  • just_a_guy, joi, 08.03.2012 19:51
    pentru "jiji"

    Esti prost informat domnu' jiji, ia uite: "These increases, and some clever interior packaging, have enhanced the cabin space for people (front legroom is up by 36 mm), and for luggage, with boot capacity increased by 27% to 200 litres." Sursa: http://www.autoblog.com/2011/03/03/geneva-2011-2012-kia-picanto-brings-a-game-to-the-a-segment/ sau pe kia.ro unde scrie clar: 292/200 l

  • cmg_george, vineri, 09.03.2012 10:07
    Noutate in segment?

    "Citigo vine cu patru airbag-uri, două frontale şi două pentru cap şi torace - premieră în segment" da deunde atata premiera? Kia Picanto vine cu: "Airbag sofer si pasager; Airbaguri laterale si cortina"

  • Cristian, vineri, 09.03.2012 13:35
    @cmg_george

    Esti gresit informat - pentru prima oara la clasa mica airbag-ul lateral ( adica cel din scaun ) are si rol de airbag de cap.... Vei vedea ca scaunele nu au tetiera, ci sunt dintr-o singura bucata! deci nu exista airbag-uri laterale SI airbag-uri cortina, ci un singur airbag cap-torace! ASTA E PREMIERA!

  • cmg_george, vineri, 09.03.2012 16:39
    @Cristian

    Scuzele mele, n-am stiut. In cazul asta sa inteleg ca pentru pasagerii din spate nu exista airbag deloc... nasol as alege tot airbag-urile cortina :) Nu vreau sa fiu carcotasi dar premiera in segment in cazul asta este cam nula, au oferit ceva ce exista pe alte masini sub alta forma. Probabil varianta asta este mai ieftina decat 6 airbaguri dar nu mult mai scumpa de cat cele 4 airbag-uri normale dar ofera o protectie superioara fata ce cele 4 airbag-uri normale(laterale si frontale).

  • unu, vineri, 16.03.2012 16:44
    mai bine

    mai bine nissan micra....da, stiu ca nu este in aceasi clasa...dar totusi, mai bine micra

  • D@vid 46™, sâmbătă, 17.03.2012 21:09
    Citigo

    Eu zic ca este o masina foarte buna de oras...sau pt o familie avnd max 2 membri si un beblus:) In priuml rand dintre toate masinile de clasa mica acum aparute Vw Up Skoda Citigo;Aygo;KA;renault s-au micra as alege cu cea mai mare incredere VW up apoi Skoda Citigo care au fiabilitate fata de celelate parerea mea In concluzie masina e ff buna:) plus ca a luat punctajul maxim la EuroNCAP Numai bine

  • Likeanu, miercuri, 25.04.2012 23:27
    dar de...

    Si toyota IQ se bate bine la capitolul asta plus ca ei au motorizare diesel... pana acum doar motoare pe benzina au cei din grupul VAG

  • lord, miercuri, 02.05.2012 23:50
    parerea mea

    urata, frumoasa, eu cred ca va avea succes. Uitati-va numai cate Matiz-uri circula inca la 5 ani dupa iesirea din productie. Si ganditi-va ca in 2007 un matiz mai dotat era cam pe la 7000 E. Apoi ganditi-va la Citigo in comparatie cu un Matiz: siguranta, portbagaj, interior, motor,,,,etc. Problema vine din mentalitatea noastra....... MASINA ASTA, CA SI ALTELE , NU ARE NICI O VINA.........nOI SUNTEM PROBLEMA!!!