Interior
La fel ca la prima întâlnire cu Citigo, remarcăm un interior mai pragmatic decât cel găsit pe Volkswagen Up!. Asta pentru că maşina trebuie să răspundă unor categorii diferite de clienţi: tineri, familii care au nevoie de a doua maşină şi clienţi în vârstă care renunţă la maşina mare în favoarea uneia mai mici. Ei bine, design-ul interior pragmatic ar trebui să fie un punct în plus pentru Citigo, deoarece acesta este simplu şi nu va fi niciodată demodat. Revenind la interiorul modelului ceh, suntem la fel de plăcut impresionaţi de spaţiul de la bord, suficient pentru patru sau chiar cinci pasageri.
Scaunele din faţă au o formă interesantă, spătarul şi tetiera formând un corp comun, dar râmânem la dezamăgirea privind suportul lateral oferit de acesta. Fiind vorba de o necesitate a reducerii costurilor, suportul lombar nu are niciun fel de reglaj, iar reglajul volanului are o rază mai mică decât am fi dorit, ceea ce va necesita o scurtă perioadă de acomodare până la găsirea poziţiei optime. Vestea bună este că scaunele sunt moi, deci confortabile, şi sunt suficient de mari şi pentru pasagerii mai corpolenţi. Locurile din spate sunt suficiente pentru doi adulţi, fără să taie din portbagajul de 251 de litri, cel mai mare din segment şi egal cu cel al lui VW Up! şi Seat Mii. Interiorul are destul de multe spaţii de depozitare, "inventate" prin toate zonele posibile. Fie că vorbim de un mic buzunar amplasat pe scaunul din dreapta sau de buzunarele feţelor de uşi, ai unde să-ţi ţii lucrurile când eşti la bordul lui Citigo. Spre deosebire de tripleta 107-C1-Aygo, avem capac pentru torpedo, cu toate că volumul său nu este excepţional.
Per ansamblu, avem un interior reuşit, cu toate că materialele şi finisajele nu sunt de top (preţul nu ar fi permis asta) iar micile scăpări inerente acestui segment pot fi trecute cu vederea datorită soluţiilor ingenioase abordate pentru unele probleme care apar la alte modele din segment.
Un fel de Lastun ...mai modern (si aproape la fel de urat). Cam asta a "realizat" Skoda cu aceasta jucarie.