Performante
Greu de crezut, dar Octavia are şi ceva atletic în ea. E ca atunci când te miri că bătrânelul cu burtă şi bandană aleargă mai repede decât tine în parc.
Pentru cei care nu cred, le spunem doar că Octavia accelerează de la 0 la 100 de km/h în 8.4 secunde. Un timp de care se poate apropia doar Ford Focus sedan, şi ale sale 8.6 secunde. E drept că deţine şi 10 cai putere în plus.
Viteza maximă se opreşte la 215 km/h, mai mult decât ar cere orice familist cu scaun la cap şi cu mult peste ce oferă concurenţa. Doar Mazda3 Sedan se apropie suficient de mult.
-
ScorpyonVAG, luni, 20.05.2013 12:28
Pare o masina ok. Pret de achizitie bun, designul il consider unul placut, deoarece m-am saturat de atatea chinezarii... si imi place cand vad ceva nou. La pretul pe care il are este normal sa aibe materiale de calitate alternanta. Doar e Skoda, nu AUDI.
-
tsi, luni, 20.05.2013 12:34
Masina nu e rea,dar design-ul e sters,fad. Chevy Cruze e o alegere mai buna.
-
Andy, luni, 20.05.2013 12:47
O masina foarte ok pentru cineva pragmatic care doreste in perioada de criza sa aiba o masina moderna care sa-i ofere foarte multe la un pret foarte bun. Antiqua are dreptate, treaba cu acelasi segment trebuia sa fie mai multi-marca nu aproape 50% Skoda, plus ca trebuiau oarecum comparate motoare aproximativ la fel (turbo pe benzina in jur de 1.4). Faptul ca romanul se plange de materialele bordului ma face mereu sa rad pentru ca pare ca are pretentii de neamt din anii 80 sau 2000 care-si schimba masina la 4-5 ani desi veniturile romanilor sunt mult mai mici si mai mult ca sigur ca nu vor ajunge la un nivel vestic in urmatorii 50 de ani.
-
Pavl, luni, 20.05.2013 13:10
Mie imi place. Daca vrei ruliu mai putin pronuntat poti sa treci la Golf sau la clasa premium. Ca nivel al finisajelor interioare nu cred ca are rival deocamdata. Parerea mea.
-
Vasilica, luni, 20.05.2013 13:14
In segmentul compact nu are rival!!Gata iar o sa le creasca cota de piata la nivel global. Ce ma bucura ca or sa faca ghertoii atac cerebral , ca deja am vazut pe strada cateva. P.S Am ford focus
-
Adm, luni, 20.05.2013 13:19
Mi-a placut faza cu micii si ceafa de porc :)))))) Desi ati vrut s-o rafinati spre vita cu motorul, Octavia ca masina propriuzisa cam e ceafa de porc la romani :)). Desi concurenta poate avea preturi chiar un pic mai mari, la concurenta obtii discounturi si plus de echipare pe care Skoda nici in cele mai frumoase vise nu le ofera la banii respectivi. Per total e o masina ok, destul de banala.
-
ScorpyonVAG, luni, 20.05.2013 15:51
Mie nu mi se pare banala. Imi place designul conservator. Designul simplu. M-am saturat de designurile astea futuriste.
-
slVW_83, luni, 20.05.2013 15:53
Daca mi-as lua acum Octavia as pota pt. varianta 1.8 TSI! Are 180 CP si......suspensie multilink pe puntea spate! Adio ruliu! Costurile vor fi putin mai mari insa micile placeri isi au pretul lor.
-
A M_C, luni, 20.05.2013 16:17
Mai frumos arata motorul de Logan!
-
lord, luni, 20.05.2013 17:49
Am facut drive test cu octavia avand acelasi motor si am ramas placut impresionat datorita performantelor. Dar consumul pe care voi l-ati obtinut este "fantastic". Cu drive test in zi de duminica( erau "porti deschise"), trafic lejer, 3 persoane in masina (240 kg) , start-stop, consumul a fost de 8.9 l pe BC. Asa ca nu mai vrajiti lumea si spuneti adevarul ca masina tot se va cumpara.
-
MCD, luni, 20.05.2013 19:53
pe cand review-uri video pe Automarket asa cum fac site-urile mari de afara?
-
AlinC, luni, 20.05.2013 20:32
Mai bine un Peugeot 301, zic eu.
-
Sa fim seriosi, luni, 20.05.2013 21:01
E totusi o SKODA ! Nota e exagerata.
-
gelu, marţi, 21.05.2013 07:21
imi place de @scorpion, cica "m-am saturat de chinezarii. Imi place cand vad ceva nou." NOU??? Ce e nou in designul Octavia? Cee e nou in designul Skoda aka VW in general. BUahahahaaha!!!! Cat despre "noua" Octavia. Designul e subiectiv dar daca nu vrei nimic de la viata e cel mai potrivit design, reprezentativ as spune pentru cei lipsiti complet de imaginatie.In rest, o masina corecta si cel mai interesant e motorasul ala Daca mai pui la socoteala si imaginea de masina solida/fiabila zic ca e afacere pentru fanii skoda sau a celor ce isi doresc o masina de familie normala dar anosta
-
Blaa..., marţi, 21.05.2013 08:17
Se vede pamantul la imaginea cu motorul, la 20 000 creca mergea si un scut, macar unu din plastic subtire sa nu intre sobolanii :) , iar de tija care tine capota ridicata nu mai vorbesc... . Si asta e modelul superior, sunt curios cum este ala de pornire pe care cer "DOAR" 17000 . Oricum, calitatea a scazut mult de cand mi-am luat ultima masina(2006) au crescut doar preturile si numarul de gadgeturi inutile
-
vector, marţi, 21.05.2013 10:01
Cum zicea si cineva mai sus,punctajul este exagerat de mare!!! Oare de ce dati note asa mari masinilor din vag???!!!!!
-
konig, marţi, 21.05.2013 13:33
La 20.000 euro iti iei Honda Civic Sedan, care bate la c... aceasta, sa- zicem cu indulgenta, masina. VW la furat de multi ani, fiabilitate zero, scumpe si proaste.
-
@konig, marţi, 21.05.2013 21:09
LE-AM VAZUT PE AMANDOUA: Skoda si Honda Am vazut Honda Civic Sedan (am vrut sa o cumpar initial) dar din pacate nici ea nu e ce pare. Hatch-ul arata altfel inauntru, e mai bine facut, materiale mai placute, e facut in UK. Berlina e mult mai urat/slab/prost facuta in interior, e facuta in Turcia, se vede de la o posta diferenta fata de hatch. Pana si tipa de la vanzari a zis asta :) So, Honda nu e neaparat mai ok, mi se pare la fel ca si Skoda asta.
-
Andy, miercuri, 22.05.2013 00:35
In general cam tot ce e facut in Turcia e mult mai slab la interior. Avem Renault-uri, Ford-uri, Fiat-uri, Honde si Hyundai-uri made in Turkey...
-
@Andy, sâmbătă, 08.06.2013 18:28
E o idee preconceputa fara suport in realitate. N-are treaba calitatea materialelor cu locatia de fabricare. E o idee prosteasca si caracteristica amatorilor. Calitatea materialelor e legata de versiunea de echipare, segmentul din care face parte masina (lowcost, volum, premium). Diferentele pot veni la calitatea asamblarii, dar eu pun pariu cu tine ca la Renault cel putin, n-o sa vezi nicio diferenta la imbinari intre o masina produsa in Turcia si una produsa in Europa. La Oyak, Renault are cea mai moderna fabrica din Turcia, iar turcii sunt ambitiosi crede-ma. Da o tura pe acolo si-ti vei da seama ca-i o super-putere mondiala in devenire. Fara exagerare.
-
st, sâmbătă, 08.06.2013 23:32
nu vad nicio comparatie cu nicio frantuzoaica
-
adu, luni, 08.07.2013 00:57
pai deschide ochii...
-
eugen, luni, 29.07.2013 15:07
Pana si loganul modelul asta nou are telescop la capota in pret de 7000 de euro ,asta la 17000 de euroi nu are ,oricum la banii astia iei ceva mult mai serios,o japoneza ceva de skoda sunt lamurit,de tdi vorbesc,designul nu e rau dar calitatea vw a scazut rau in ultimii ani.cumparati skoda
-
marius, luni, 07.10.2013 15:10
dincolo de aspectele tehnice si de design toate masinile din grupul vag au o problema pe care n-o poti trece cu vederea cand ai peste 1,85 si 90 kg - scaunele sunt inguste, asa ca indifferent cat de bune sunt masinile, atat vreme cat dupa 1 ora incep sa te doara salele e de preferat o masina primitiva si cu probleme de fiabilitate dar in care se poate sta 8 ore fara sa intepenesti
-
paul, luni, 21.10.2013 20:51
eu detin o Skoda Octavia2 1,4 TSI de 124CP, dar cu CIP tuning la 145CP. singurul lucru de care nu sunt foarte multumit este cuplul acesta fiind mai mic decat al motorului 2.0 TDI de 140CP, in rest este o masina excelenta. vad ca se vorbeste despre ruliu.... ei bine este mult mai stabila decat oricare masina din clasa ei (excludem BMW, Audi sau alte d-astea de high-class). tinuta de drum este excelenta nefiind vre-o diferenta de stabilitate intre 100km/h si 235 km/h (asta-i viteza maxima cu care am mers eu cu ea, trebuind sa incetinesc pe autostrada de frica sa nu cumva sa raman fara carnet). confortul interior si ergonomia sunt excelente, cat despre finisaje.... sa fim seriosi la pretul acestei masini sunt mai mult decat OK. grila de bord este una conservatoare si foarte lejera, netrebuind sa cauti 2 min un buton anume. consumul este in functie de modul de condus... daca esti linistit se duce la un consum mixt de 5,5-6 l, iar daca conduci mai sportiv, sare de 10 l (cand spun sportiv vorbesc de schimbatul treptelor de viteza la peste 5000 rpm), dar si senzatiile sunt exact ca al unei masini sportive. dupa parerea mea Skda are cel mai bun raport pret/calitate de pe piata europeana si o recomand oricui cu cea mai mare caldura.
-
ionut, vineri, 06.12.2013 21:07
Salut,ma intereseaza Skoda oct. 1.4tsi.Cei care aveti acest model dati_mi un raspuns referitor la consum mixt/extra urban,viteza110_140 km.Multumesc.
-
iuon, luni, 10.03.2014 20:43
Il am de cateva luni, 1,6 TDI. Sunt multumit de ea. Se vede ca au facut economii unde au putut, dar nu se compara cu Dacia Logan si diferenta este cam de 2000 de euro, cu echipare, motorizare similara. Doream Octavia, dar nu mam incadrat in budget, dar e foarte ok si Rapidul.
-
Skoda 3 1.4 TSI, vineri, 14.03.2014 00:30
Masina este foarte ok.Eu am comandat-o,bine..in varianta aproape full dar ma costa 26.000 euro.Credeti-ma ca pe aceeasi configuratie,nu te apropii de VW,Audi,Opel,Mertz,etc.Masina este chiar corecta pret-calitate!!! Cei care comenteaza negativ....au Logan si le picura din gura de invidie.Stiti cum este cu strugurii.....Romanul moare de foame dar este plin de pretentii si figuri.Neamtul este simplu,pragmatic si stie cat de lung are buzunarul....Noi cumparam Audi(care este superb dar FFFFF scump)si locuim intr-o garsoniera inchiriata....
cum adica ,,am testat in acelasi segment..."?pe ce criteriu modelele enumerate se incadreaza in acelasi segment?desi nu sunt niciun fel de fan vag,recunosc masina-i ok din multe p.d.v....am vazut nu demult rapidu si toledo...cu parere de rau dar...sunt slabute cel putin ca design sunt sub logan....puncteaza poate la....finisaje ,in rest.....slabut,slabut,chiar n-as da banii pe asa ceva.