Siguranta
Mai ţineţi minte scutul protector invizibil folosit pe Enterprise? Am fost fascinat de vălul invincibil al navei spaţiale şi mă aşteptam ca DS5 Hybrid să se ridice la nivelul fanteziei proiectate de mine. S-a ridicat.
Gradul de protecţie oferit de noul DS5 este un sumar a tot ceea ce găsim în prezent în laboratorul Citroen. Avem ABS şi AFU, airbaguri frontale, laterale şi cortină faţă/spate, asistenţă la pornirea din rampă şi la parcare, centuri de siguranţă pretensionate, sistem de atenţionare la părăsirea benzii, ESP cu reglare anti-patinare şi, cel mai important, 5 stele EuroNCAP.
Francezul a primit note bune la capitolul protecţia pasagerilor adulţi (89%) şi pentru sistemele de asistenţă. A fost însă penalizat pentru protecţia slabă oferită pietonilor (doar 40%).
Vă mai amintiţi cum apăsau membrii echipajului Enterprise insigna din piept atunci când vroiau să comunice între ei? În DS5 Hybrid avem ceva asemănător. Nu este o insignă ci un buton cu logo-ul Citroen, care va suna atunci când aveţi o urgenţă.
-
mog, miercuri, 21.11.2012 17:48
da, arata bine citroen asta, e o pata de culoare, e o tehnologie deosebita...dar... A4 2.0 TDI quattro (2012) Motorina 2.0l / 130kW / 177CP S tronic 4 Usi 41.350,28 si asta e un exemplu, nu m-am uitat la bmw.
-
.,, miercuri, 21.11.2012 17:50
nu mi se pare deosebit designu cel putin in pozele astea mie unu nu imi place, poate in realitate este altceva, doar o chestiune de gusturi
-
ztele, miercuri, 21.11.2012 19:09
@mog si suntem oi si ne cumparam toti Audi?
-
str, miercuri, 21.11.2012 20:16
Parca arata de pe alta lume,xact ca un ozn.Tareeee!!!!!!!!!!!!!
-
@mog, miercuri, 21.11.2012 21:32
Compari un sedan premium cu un monovolum premium si nu e corect, bine, problema la tine este ca esti roman, adica "ce baaa, de banii aia imi iau bmw" in cazul de fata audi sa nu para chiar un stereotip...ideea e aceiasi oricum. Daca vrei sa fi corect si sa pari un tip destept, da o alternativa interesata din aceiasi clasa, dar sa fie premium si eventual hybrid ca vreau sa merg in Bucuresti bara la bara pe modul electric, ca asa vreau eu. te salut.
-
rares, miercuri, 21.11.2012 22:31
@Samba - am ford mondeo si ghici de, are motor de la PSA (bag mana in foc ca nu stiati asta) si merge perfect. Injectoare proaste are si land rover si mercedes (hibrid sau nehibrid) Eu zic ca este de la motorina. Puneam motorina din otopeni de la un lukoil si am schombat pe garantie 2 supape EGR. Cum am schimbat statia peco - cum nu am probleme. Oricum masina este vis - dupa Insignia - delta si mito - asta urmeaza pe lista mea.
-
BaditzaEx, miercuri, 21.11.2012 23:45
printre cele mai superbe masini, doar o masina din categoria celor de peste 100,000 eur arata mai bine ( exceptand Jagura XF Sportbrake ), in rest exact Star-Trek, superbe poze si f misto articol, Felicitari AM, masini de genul trezeste copilul din tine :x, meltenii sa lase comparatiile cu Haudi si alte clone Matrioska lipsite de ... TOT in comparatie cu acest DS5
-
BaditzaEx, miercuri, 21.11.2012 23:53
completare, la masini de peste 35k ( mai toate sunt bune, eficiente si performante ) deci precizarile puerile de genul : sau , dk vrei masina sport ia-ti mai M3 sau Lancer Evo10, vrei econoama ia-ti mai Prius ( a nu se lua mot-a-mot ) adica lasa-ti dreaq compartiile astea imbecile si apreciaza masina strict pt ce ofera si inspre ce target de clienti spre indreapta ( gama DS este pt clientii care vor altceva, nu pt turma !!! ) , pe subiect Volanul putea fi un pic mai mic ( mai sportiv )
-
Boogy, joi, 22.11.2012 01:29
foarte foarte misto masina si foarte foarte scumpa :)
-
kumite, joi, 22.11.2012 10:51
Ford si PSA au dezvoltat (sau au creat)impreuna motoarele diesel.Motorina e de vina pt.toate problemele de la injectie.Nu face nimeni exceptie.La ora actuala cam toti producatorii au motoare foarte bune.Problemele apar la componentele auxiliare(pompe de injectie,injectoare,pompe de apa,EGR,turbine samd.Dupa ce expira acea garantie de 100000 km sau 3 ani,practic masina este moarta.Nu conteaza ca-i asiatica sau europeana,sau americana.Durata de viata este de 3 ani!Restul este istorie!
-
Giga-Motors, joi, 22.11.2012 11:35
Daca si eu, care sunt, de regula, atat de pretentios in privinta design-ului, ma declar frapat de aceasta mica bijuterie (hibrida, dar bine macar ca nu-i 100 % electrica), atunci inseamna ca, fara indoiala, este o masina reusita :) Totusi, am si un cui impotriva, dar nu ma refer la masina, ci la......decorul pentru foto, care nu mi se pare ales inspirat, deoarece mie, unul, imi starneste ceva fiori, tinand cont ca blocul care se vede in stanga imaginii principale, desi a fost reconstruit, are o reputatie lugubra, acolo murind strivit in '77 o mare personalitate artistica, poate cel mai talentat actor roman all-time: Toma Caragiu. Eu as fi preferat ca pozele sa fie realizate chiar in fata reprezentantei Citroen sau macar intr-un spatiu verde, tot din areal urban, fiind o masina care se adreseaza unui esantion cult de populatie...... PS: @kumite, nu carburantii in sine sunt problema, ci tembeloizii din benzinarii care adauga apa pentru a obtine profituri mari economisind combustibil......Ordinul vine de foarte sus, din sfere politico-manageriale, mizand pe faptul ca se formeaza o emulsie care inseala chiar si ochii clientilor sceptici. Emulsie ca emulsie, dar cand se nimereste o secventa de apa pura in carburatie, atunci iti dai seama ca suntem doar cobaii unor forte oculte......
-
antonny, joi, 22.11.2012 11:45
parca as alege Peugeot 508 RXH mai eleganta si cu o incredere mai mare in Peugeot pe partea de electronica
-
@rares, joi, 22.11.2012 14:48
Am vazut una ieri in Bucuresti. Nu m-a dat pe spate, o masina care nu ieste din "turma" cum spunea cineva, dar meltenii de Romania au cazut la pamant extaziati la vederea unui alt esec made in France.
-
dan, joi, 22.11.2012 15:32
Chiar daca stergeti comentariul meu, tot nu dispare senzatia de voma vis-a-vis de povestioara cu taximetristul de la sfarsit.
-
Bau-Bau, joi, 22.11.2012 17:16
O masina frumoasa cu finisari foarte bune asta pentru cine a vazut masina live ! Desigur nu este o masina pentru turma de fani TDI este o masina exculivista care nu prinde la bizoneala din Romania
-
Giga-Motors, joi, 22.11.2012 19:37
@@rares, bravo tie ca ne insulti la gramada......Ce soi de specialist auto te consideri a fi astfel incat noi, "pleava", nu ne ridicam nici pana la glezna ta de fin cunoscator?......Te asigur eu ca, de obicei, nimeni de pe aici, nici macar din redactie, nu "cade pe spate" in privinta "francezelor" (party-prix-ul AM este altul, in caz ca nu te-ai prins inca: Opel), doar ca cei de la Citroen s-au straduit sa iasa ceva aparte, care trebuie apreciat la unison, daca ne incearca astfel de sensibilitati......Pe de alta parte - ceea ce am observat si la abuzivul Mircea Badea - acest termen care a inceput sa faca cariera lexicala in Romanica nu de foarte multi ani - in speta "meltean" - tinde sa se demonetizeze incet-incet, devenind o arma redutabila pentru reducerea la tacere a incomozilor, pe sistemul "Ba, nu-mi place de tine, de moaca ta, de stilul tau......melteanule!". Mai inainte, facea ravagii "frustratul", dar a trebuit sa vina cineva ca sa ne explice ca acest cuvant "placut rezonant" in urechile cusurgiilor se refera, de fapt, la "pagubit", nu la "nevrozat". Ai inteles, meltean frustrat ce-mi esti ?! :D
-
LR, joi, 22.11.2012 21:47
@dan: prietene, de ce nu scrii tu articole mai bune? E usor sa stai pe margine si sa huidui. Hai sa facem un experiment: sa zicem ca tu ai scris acest articol, mai putin incheierea. Continua tu!
-
LR, joi, 22.11.2012 21:49
In legatura cu DS5: imi plac liniile acestui model, dar mi se pare putin cam incarcat din punct de vedere stilistic.
-
rares, joi, 22.11.2012 22:52
@Giga-Motors Scuza ca te deranjez - dar cine te-a jignit? Eu unul nu. Incearca sa ai un exercitiu de imaginatie si sa ne imaginam ca suntem la o cafea la o terasa. Tu imi spui ca lucrezi la service si ca nu au vazut lexus hibrid cu injectoare defecte dar in schimb ai bazut citroen defect . iar eu iti spun ca nu cred ca este de la masina cat de la motorina. Ti se pare ca te-am jignit. Sincer vorbind nici nu stiu cum de ai primit atatea plusuri (cred ca oameni nici nu citesc ce spun unii si alti) Seara buna
-
Giga-Motors, vineri, 23.11.2012 00:38
rares, nici tu nu citesti cum trebuie ! Eu l-am apostrofat pe cel care s-a semnat "@rares", pe cand tu n-ai coada de maimuta in fata......Are numai respectivul :) Ai confundat userii. Era, deci, vorba de cel care si-a postat textul pe 22.11, la ora 14:48. Nu cred ca esti tot tu acela. Chiar n-aveam de ce sa te cert, ba chiar te-am votat mai sus. Pana la urma, ca sa nu aveti probleme cu trepadusii care va "fura" identitatile, logati-va, fratilor, si nu vor mai aparea incurcaturi. PS: rares, si tu, si kumite, ati semnalat necazuri cu motorina. Tot mai sus, am incercat sa ofer un raspuns pe care oricum il constientizeaza toata lumea, dar ne complacem in pasivitate in fata fraudelor, hotiilor si minciunilor de tot felul, din care tara asta pare blestemata sa nu mai iasa nicicand......Este drept, motorina este mai usor de "indoit" cu apa, datorita consistentei sale mai vascoase decat a benzinei (emulsia realizandu-se mai bine). Si mai este o chestiune la mijloc, o stratagema cu efect psihologic garantat: prin aditivarea carburantilor si prin recunoasterea publica a acestei operatiuni, se incearca inducerea in eroare a clientilor, astfel incat ei sa creada lesne ca aceasta ar fi singura problema a calitatii carburantilor si sa nu banuiasca si altceva, fiindca, din firea lui, romanul, daca ii dai un sut in fund, nu se asteapta si la al doilea, ci la interventia divinitatii si, eventual, la scuzele agresorului :) Pana la urma, vorba aceea: ii invatam noi pe "baietii destepti" cum se fac afacerile?
-
kumite, vineri, 23.11.2012 07:27
Cred ca peste tot e la fel.Si pe aici sunt probleme cu motorina!
-
dan, vineri, 23.11.2012 09:25
@LR N-ai inteles nimic. Eu n-am vreo problema cu articolul, ci cu incercarea jenanta de a fi amuzant cu povestioara aia de cancan dambovitean, care nu face decat sa arate ce popor de inculti suntem. Stiam asta, nu e nevoie sa ne reamintim constant, se vede si in comentarii. Si sincer, mi se pare si mai jenant ca un redactor AM sa se ascunda in spatele unei identitati alternative ca sa-l poata apostrofa, ascuns de invelisul lasitatii, pe un alt comentator. Dar, asta e o alta caracteristica a romanilor: multa gargara, putina actiune, lasitate cat cuprinde. Iarasi o chestiune care se vede tot din comentarii. Stiu, adevarul deranjeaza, sa curga manutele rosii.
-
Alex, vineri, 23.11.2012 13:41
Am avut ocazia sa fac un test drive cu DS5 cu motorul diesel de 2.0, 160 cai. Este o masina incredibil de frumoasa atat interior cat si exterior, chiar e ceva diferit iar suspensia hydractive este perfecta. Va recomand sa faceti un test drive cu aceasta masina
-
dansuper72, sâmbătă, 24.11.2012 10:46
Exprimarea este prea dura si nedreapta. Am condus 308 RCZ si DS5 ambele cu 2.0hdi 163. Nici un moment nu mi s-a parut deranjant zgomotul motorului, sau ca ar fi nerafinat, din contra, mi se pare un motor foarte reusit din toate punctele de vedere. Pt. Alex. DS5 NU are suspensie Hydractive, nici macar ca optiune !
-
dansuper72, sâmbătă, 24.11.2012 10:53
Ma refeream la pasajul din articol ,, Pe cât de mult te unge la suflet partea calmă, pe atât de deranjantă este cea energică. De ce? Din cauza zgomotului transmis în habitaclu de motorul diesel. Rafinamentul lipseşte. Dacă tot ce vezi în jurul tău îţi mângâie retina, tot ce se aude îţi zgârie timpanul ''
-
Alecu_Ruso, duminică, 25.11.2012 16:05
URATA CU SPUME SI CU O FIABILITATE DE NEDESCRIS,NU MERSI PREFER O MAZDA SAU O TOYOTA.
-
Mafia, duminică, 25.11.2012 20:25
@Alecu_Ruso> Ai un vot pozitiv din partea mea,datorita faptului ca ai dreptate.
-
Alecu_Ruso, duminică, 25.11.2012 20:44
Mai faranhane',eu nu te cunosc de nicaieri,dar apreciez faptul ca imi respecti comentariul si ca dai dovada de multa onestitate.
-
arogantul, luni, 26.11.2012 00:40
chiar ieri m-am urcat intr-un DS5 hybrid iar spatiile interioare de depozitare erau ok., chiar nu inteleg ce nu a placut celui care a scris articolul, probabil ca nu prea avea ce sa scrie la sectiunea "nu ne-a placut". Cel mult putea sa spuna ca portbagajul este mic dar chestia asta e valabila cam la orice model care are baterie.
-
C4, marţi, 27.11.2012 09:47
Totul, repet totul tine de statia de unde alimentezi. Daca aveti impresia ca Lukoil are motorina ok, atunci meritati sa va schimbati injectoarele la 10k km. Acelasi lucru este valabil si pt Agip de exemplu. Eu am C4, si in familia mea 206 si un megane (2 din ele au sarit de 100k, si au fost cumparate de noi) si am alimentat numai de la OMV, Mol, si Rompetrol si nu am avut nici o problema. Credeti-ma ca in afara de revizii masinile nu au vazut service-ul pana acum si cu putin noroc nici nu o sa il vada.
Au vandut macar 1 la pretul asta?sunt tare curios!