Interior
Subaru XV nu se poate compara cu modelele mai mari din acest segment. Ce-i drept, japoneza pleacă la drum cu un mic dezavantaj - este mai scund şi mai îngust decât celelalte modele cu cel puţin zece centimetri. Nu are cum să nu se resimtă acest lucru atunci când te urci la bord.
Practic, ai cinci locuri potrivite pentru adulţi şi un portbagaj de 380 de litri. Spaţiul pentru pasageri este comparabil cu cel al modelelor mai mari din acest segment, iar portbagajul este bun pentru nivelul unui hatchback compact. În schimb, dacă ne uităm la portbagajelel lui Mazda CX-5, Koleos sau al lui CR-V, situaţia nu mai este la fel de bună. Într-un fel, putem vedea interiorul lui Subaru XV ca fiind o reuşită de "ambalare", japonezii reuşind să înghesuie mult spaţiu într-o formă mică.
Locurile din faţă sunt bine profilate, iar poziţia la volan este joasă. Perfect dacă ai mai avut o compactă şi vrei un crossover, problematic dacă ai avut crossover şi vrei să îţi cumperi un XV. Cei obişnuiţi cu o poziţie înaltă la volan ar putea avea o surpriză în XV, acesta având mai degrabă senzaţia de hatchback cu o gardă la sol mai mare. Dar, totuşi, cât timp nu aveţi o înălţime mai mare de 1.85 metri, nu ar trebui să fie probleme. Materialele de la bord şi finisajele sunt OK, latura funcţională a lucrurilor fiind proritară unui design avangardist.
Partea din spate putea fi mult mai bine desenata. Daca reusesti sa treci peste partea asta, pretul convinge destul de bine.