Tehnologie
Sistem multimedia cu touchscreen, cruise control, comenzi pe volan, limitator de viteză, climatizare automată cu reglare pe două zone, geamuri electrice faţă-spate. Am descris dotările a 50% din modelele din segment şi ale lui Subaru XV. Nimic deosebit la acest capitol. Practic, Subaru XV nu vine cu nimic nou în segment la capitolul tehnologie, dar nici nu simţi că ţi-ar lipsi ceva atunci când eşti la volan.
Ca să fim cârcotaşi până la capăt, spunem că interfaţa multimedia are un afişaj relativ mic, iar ecranul care afişează împărţirea tracţiunii între roţi este inutil în contextul acestui model. Respectivul mod arată cele patru roţi ale lui XV şi silueta modelului într-o formă transparentă, iar patru săgeţi verzi arată ce roţi primesc putere. Am încercat în fel şi chip să schimbăm proporţiile, dar singura schimbare pe afişaj a venit sub forma mişcării roţilor din faţă.
Partea din spate putea fi mult mai bine desenata. Daca reusesti sa treci peste partea asta, pretul convinge destul de bine.