Subaru XV

2.0 Diesel Turbo 147CP 4x4 Man6 Style

Tehnologie

3.5

Sistem multimedia cu touchscreen, cruise control, comenzi pe volan, limitator de viteză, climatizare automată cu reglare pe două zone, geamuri electrice faţă-spate. Am descris dotările a 50% din modelele din segment şi ale lui Subaru XV. Nimic deosebit la acest capitol. Practic, Subaru XV nu vine cu nimic nou în segment la capitolul tehnologie, dar nici nu simţi că ţi-ar lipsi ceva atunci când eşti la volan.

Ca să fim cârcotaşi până la capăt, spunem că interfaţa multimedia are un afişaj relativ mic, iar ecranul care afişează împărţirea tracţiunii între roţi este inutil în contextul acestui model. Respectivul mod arată cele patru roţi ale lui XV şi silueta modelului într-o formă transparentă, iar patru săgeţi verzi arată ce roţi primesc putere. Am încercat în fel şi chip să schimbăm proporţiile, dar singura schimbare pe afişaj a venit sub forma mişcării roţilor din faţă.

  • .marius., marţi, 19.06.2012 21:22

    Partea din spate putea fi mult mai bine desenata. Daca reusesti sa treci peste partea asta, pretul convinge destul de bine.

  • kim_vl, marţi, 19.06.2012 23:00

    1) Eu nu inteleg cum vine treaba asta cu vibratiile tocmai de la un motor (cu cilindrii orizontali opusi) care se lauda teoretic cu lipsa vibratiilor. 2) Ati uitat de Qashqai 1.6 dCi 130 CP/4000 rpm 320 Nm/1750 rpm (256 Nm/1500 rpm) 4x4 MT6: consum (teoretic, la fel ca la toate celelalte) 6.1% urban, 4.6 extraurban si 5.1 mixt. E adevarat, are sistem stop&start la fel ca si Mazda CX-5, in timp ce Subaru XV nu dispune de asa ceva.

  • constantin, marţi, 19.06.2012 23:18

    pareta din spate seamana cu noul ford focus in 4 usi ,sincer mi-as fi dorit aceasta masina,am vazuto la cativa proprietari in c-ta e super masina

  • Alex Radoi, miercuri, 20.06.2012 00:17

    Daca ar fi o masina "buna" (si fiind un Subaru foarte probabil chiar este), as putea sa ignor faptul ca e urata si sa o cumpar doar pentru ceea ce poate. ;)

  • Compass, miercuri, 20.06.2012 07:34

    Urata masina. Am vazut-o in realitate si arata ca naiba. Masina pare conceputa in anii '90.

  • so, miercuri, 20.06.2012 10:17

    stop&start = iti freci electromotorul, cunosc un prieten care are un sharan 2011 si s-a dus electromotoru, la reprezentanta stop&stat impreuna cu toata electronica de vina!!! nu mi-as cumpara o masina cu acest sistem niciodata!!!

  • danutz9393, miercuri, 20.06.2012 11:08

    Ideea cu stop&start nu este prea buna la motoare diesel, ele nu sunt concepute pentru a fi oprite si repornite la intervale scurte de timp.... e mai mult o chestie de marketing dar care face rau motorului (in special fiabilitatii pe termen lung) si economia de carburant nu este chiar impresionanta prin folosirea sistemului.

  • slv83, miercuri, 20.06.2012 13:27

    Mi-as lua masina asta din doua motive: - motorul boxer diesel potent - sistemul de tractiune integrala

  • ERATA, joi, 21.06.2012 09:52

    @Sebastian Toma "360 Nm, încă de la 1.600 rpm. Deşi nu-i campion la cai putere, are cel mai bun cuplu din segment la cea mai joasă turaţie, majoritatea rivalilor oferind fie o valoare mai mică, fie o valoare aproape la fel de bună.." Valoarea cuplului... Nu e niciun "aproape" la fel de buna, ci valoare identica cu Koleos 2.0dci 175 CP si anume 360 Nm

  • @Erata, sâmbătă, 25.01.2014 23:34

    Da, numai ca Subaru scoate din 2.0 147 de cai putere cuplul acela, pe cand Koleos abia din 174 cp. Pricepi ce inseamna tehnologia?

  • aurel, sâmbătă, 24.06.2017 02:29

    am subarul xv din 2012 si vreau sa spun ca nu la-si schimba pe nimic