Suzuki SX4
La masa bogaților
Pentru că este unul dintre brandurile cu pedigree când vine vorba despre mașini create pentru teren accidentat, Suzuki are de mult timp un loc la masa bogaților. Prin urmare, japonezii profită din plin de pe urma creșterii segmentului SUV-urilor compacte.
Ce se întâmplă însă atunci când locul tău la masă este rătăcit pentru că cineva s-a gândit să-ți schimbe numele peste noapte? Cam așa s-a întâmplat cu SX4, un model pe care japonezii l-au vândut fără probleme în Europa, dar căruia i-au schimbat numele în S-Cross odată cu noua generație, apărută acum cinci ani. Faceliftul revine însă la numele SX4, deși pe hayon, dacă citești cu atenție, Suzuki încearcă să mulțumească pe toată lumea și lasă întreaga denumire a modelului: SX4 S-Cross.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
low7, joi, 10.11.2016 11:31
De ex : Brilliance A3 SUV https://www.google.ro/search?q=Brilliance+A3+SUV&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiZ27Kt8J3QAhXCWRoKHRg0DbQQ_AUICCgB&biw=1821&bih=864&dpr=0.75#imgrc=_
-
Adrian, joi, 10.11.2016 12:40
Ce ai dat tu e o copie de X1/X3. Ce treaba are asta cu scorul nu inteleg... Designul este ceva relativ...nu poate place tuturor. SX4 este un compromis foarte interesant..la putin peste 20.000 ai o masina foarte dotata cu o cutie automata buna si e cam best buy in segment Pe mine ma interesează interiorul în special ca acolo stau..nu ma uit la grila cand conduc...
-
@Adrian, joi, 10.11.2016 13:02
Daca e s-o dam la intors, TOTUL e RELATIV, nu doar designul. Da, e o copie dupa X1/X3, dar TOCMAI, E BINE daca SX4 SEAMANA CU O masina CHINEZEASCA, care culmea e si COPIE ??? Ma refer la partea frontala.
-
bob.sincle, joi, 10.11.2016 13:30
Am condus SX4 facelift, si pot spune ca totul imi place la masina asta mai putin tinuta de drum. Comportamentul rutier este execrabil, deoarece aceasta masina are suspensie spate tip-punte rigida, iar limitarile nu intarzie sa apara atunci cand abordezi ceva mai dinamic virajele sau faci slalom printre masini in trafic, ne mai vorbind de acele speed-bumps care te salta de bancheta spate exact ca la microbuze. Chiar nu inteleg cat de scump era sa ofere o suspensie Multi-link ? Si modelul accesibil Daewoo Gentra ofera una. Nu putea Suzuki la 20 de mii ? Dar, vorb-aia si masinile premium ''ghermance'' alea ''ultra hai tec'' au punte rigida, ce pretentii sa mai ai de la Suzuki ( o marca accesibila ). Per total tinand cont ca poti scoate aceasta masina la 17 mii cu de toate, ete o alternativa interesanta la SUVs B .
-
Scorpionul.negru, joi, 10.11.2016 13:44
Pretul de 15-17 mii nu e mare la ce ofera. Se merita ! 20 e cam mult. Au reusit in sfarsit sa fabrice o masina cat de cat care sa poata concura cu greii.
-
Kirotractor, joi, 10.11.2016 13:48
Continui sa cred ca Suzuki e o marca subevaluata - inclusiv de catre jurnalistii auto. ;-) Si nu zic asta fiindca-s proprietar de Swift, ci doar vazind "notele" nemeritat de mici date pe toate meridianele... europene la testele cu Vitara, SX-4 etc (unica exceptie, Swift-ul Sport 1.6.) De acord ca SX-4 / S-Cross nu arata stralucit nici dupa facelift (desi partea frontala noua nu se compara cu hidosenia precedenta - parere subiectiva, evident), dar update-urile tehnice sint remarcabile pentru o masina IEFTINA-n definitiv la modul relativ. ...Si foarte fiabila-n plus (Dauertest-ele nemtesti pe 100K km ale versiunii anterioare o confirma din plin, in ciuda unor detractori izolati de pe tarlaua net-ului.) P.S. M-ar interesa - si nu doar pe mine cred - un test si cu versiunea de baza mai accesibila, cu motorasul 1.0 turbo de 112 CP (disponibila exclusiv cu tractiune fata), ca sa vedem si noi daca cei 5-7.000 euro ceruti in plus de concurentii gen SEAT Ateca sint justificati - sau nu.
-
jucioc808, joi, 10.11.2016 14:10
Cind veţi testa noul baleno?
-
Coco, joi, 10.11.2016 14:16
Nu vreau să supăr pe nimeni sau să se creadă că ar fi o jignire...Dar mașină este foarte slăbuță. Păcat. Chiar dacă nu este o generație nouă cred că se putea mai mult. Poate următoarea generație o vor gândi altfel pentru că resurse și tradiție la SUV au foarte multă.
-
mircea1380, joi, 10.11.2016 14:35
@Kirotractor: Boosterjet-ul 1.0 de 112cp vine cu tractiune integrala Allgrip. Am facut si eu un drive-test cu versiunea de varf a acestui facelift (1.4T AT Allgrip Luxus) si mi-a placut cum se misca. Poate pentru ca sunt obisnuit cu rigiditatea suspensiei masinilor Suzuki, nu mi s-a parut nimic nelalocul lui... Cred ca e chestie de asteptari/termen de comparatie/stil de condus...
-
mircea1380, joi, 10.11.2016 14:37
Corectura: Boosterjet-ul 1.0 de 112cp vine SI cu tractiune integrala Allgrip.
-
xxx, joi, 10.11.2016 16:43
Grila fata este ciudata, dar rămâne o mașină interesanta. Dar nu este la masa bogaților, se va bate cu Duster care este un low-cost. Este departe de Kadjar si Qashqai. aceste modele se învârt si ele pe lângă masa bogaților
-
I.M., joi, 10.11.2016 18:32
D-ule redactor, pretul de baza la 1,4l, 140cp, 4x4, este 19100 euro, iar pretul de baza al unui VW Tiguan cu motor 1,4 tsi, 150 cp, 4x4 este 27214 euro. Renault Kadjar este malt mai scump 22500 euro, dar acesta este modelul cel mai dotat, pentru ca cel de baza este de doar 17600 euro.Nu inteleg de ce tot faceti reclama ascunsa marcii VW, spunand ca Tiguan este cu cateva mii de euro mai scump, cand o echipare mai buna ajunge la peste 33000 euro, cei drept cu un motor mai potent. Si oricum comparatia pe care o faceti intre SX4 si Tiguan, nu este una corecta, cum nu ar fi sa comparati Tiguan cu un Range Rover Evoque [ de exemplu].
-
unu +unu, luni, 14.11.2016 15:51
la 20 de mii KIA SPORTAGE este deja super oferta. 1.7 diesel
-
Kirotractor, miercuri, 23.11.2016 17:41
P.S.... final: Cind am de carat cite ceva mai voluminos cu Swift-ul Sport incep sa regret ca n-am asteptat facelift-ul lui SX-4 (zic asta si fiindca l-am vazut, in fine, "pe viu'" si e mai frumusel-dinamic ca-n poze, chiar daca nu-i top-model.) In orice caz, imi pare mai reusit decit noua Vitara - alta varianta mai incapatoare care m-ar fi tentat, daca mi-ar fi placut macar la nivel de "acceptabil" designul - de ala exterior vorbesc ca interiorul e OK, fara sa straluceasca. ...Asta-i viatza insa, nu le putem avea chiar pe toate - unii. :-)
-
@bob.sincle, vineri, 25.11.2016 13:54
DAR CARNET DE CONDUCERE AI?
-
vaslix4, vineri, 11.05.2018 16:27
Baieti,SX4 este pentru oameni normali la cerebiIX,nu pentru SNOBILIME.Cei care vedeti doar de la VW in sus si neaparat diesel,respirati adanc,numarati pana la cinci si mai verificati-va,din cand in cand,neuronii.
Pe cat de atractiv mi se pare Suzuki Vitara (desi are cam putini cai pt gusturile mele si nu sunt fan SUV-uri), pe atat de urat mi se pare SX4. Oricat o sa-mi dea manute rosii unii, trebuie sa recunoastem ca fata aia arata oribil; in plus e facuta in stilul chinezesc (cand nu copiaza altceva). SX4 anterior arata de 10 ori mai bine si era chiar inconfundabil in trafic. In rest, numai de bine.