Tehnologie
Alfa Romeo a vrut să se asigure că Stelvio este la curent cu tot ce se poartă în materie de tehnologie în acest segment. Însă, cum cerințele sunt ușor cam mari, se prea poate ca italienii să fi fost puțin depășiți de viteza cu care se mișcă tehnologia în era noastră. Nu mă înțelegeți greșit, Stelvio are tot ce-i trebuie ca să fie util, conectat și confortabil. Dar parcă nu e la fel de tehnologizat ca un Audi, BMW, Volvo sau Range Rover.
În centrul planșei de bord se află un display generos de 8.8 inch, care servește sistemului multimedia. Există o navigație cam simplistă, dar cu afișaj 3D, există conexiune Apple CarPlay și Android Auto și există o grafică generală ușor monotonă, fără prea multe artificii estetice. Din fericire, meniul este unul simplu de utilizat.
În spatele volanului, Alfa a mizat pe ceasuri analog care flanchează un computer de bord color. Pe lista dotărilor s-au mai strecurat câteva detalii esențiale în acest segment: acces și pornire fără cheie, sistem audio cu 10 difuzoare, luminile de zi LED, deschiderea electrică a portbagajului, scaune electrice (posibilitățile de reglare sunt destul de modeste), încălzire în volan și în scaune și cameră de marșarier (calitate imaginii nu este foarte bună).
Frumos prezentat acest Drive-Test de catre Bogdan Mirica in stilul caracteristic (La volan), cu o remarca personala: intre concurentii directi as fi mentionat si pe Jaguar F-Pace 2.0l (eventual in locul lui Velar).