
Seducție
Într-un moment de rătăcire, pentru că altfel nu știu cum să îi spun, germanii de la Audi s-au gândit să schimbe modul în care își denumesc modelele. Inițial, modelele pur electrice au preluat denumirea e-tron, pentru ca mai apoi, cifrele pare să fie rezervate modelelor electrice și cifrele impare modelelor termice.
Dar, apoi și-au dat seama că nici așa nu este bine și că acest sistem creează multă confuzie. Așa că, peste noapte, Audi a revenit la vechea grilă de numire a modelelor din portofoliu.
Cam așa ar putea fi descrisă, pe scurt, telenovela denumirilor modelelor Audi. Dacă nu ai înțeles mare lucru din acest du-te vino, fii fără grijă, nu ești singurul.
A4 a fost unul dintre modelele afectate de acest haos. Un model pe care Audi l-a produs încă din 1994 a dispărut, iar sarcina de a umple golul rămas a căzut pe umerii lui A5.
Așadar, noul Audi A5. Cine este și ce vrea de la noi? La aceste întrebări am încercat și noi să răspundem în testul nostru. Deși poți opta pentru motorizări plug-in hybrid, în pas cu moda, noi am ales un propulsor care a scris și, spre nemulțumirea multora, continuă să scrie istorie: TDI.
Noul A5 este disponibil și în variantă Avant, sau break în limbaj popular, dar noi am vrut să vedem cum se conduce varianta Limuzină. Pentru că, nu-i așa, "turismele" au devenit tot mai scumpe la vedere în ultimii ani.
Așa cum te-am obișnuit, avem pentru tine și un video cuprinzător cu mașina noastră de test.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
Foarte seducătoare, efectiv este o operă de artă numai bună pentru casat