Tinuta de drum
Audi știe că modelele sale trebuie să se adreseze unei mase cât mai mari de oameni. Prin urmare, un crossover ca noul Q2 trebuie să fie ușor digerabil și la capitolul ținută de drum. Așa că Audi nu a rigidizat excesiv suspensia, preferând un echilibru între rularea confortabilă și cea ușor implicată. Mai exact, în oraș, suspensia absoarbe bine denivelările, fără să transmită zgomote neplăcute în habitaclu, iar în afara lui păstrează bine aderența.
Q2 se mișcă bine pe viraje, iar șasiul îi permite să mai estompeze din senzația de ruliu. O misiune dificilă, prin urmare apreciem efortul. Mai ales pe versiunile de top, care primesc o articulație posterioară de tip multi-link.
Mezinul familiei Q vine și cu o direcție progresivă, care le va permite doamnelor și domnișoarelor să manevreze mașina foarte ușor, fie când sunt în parcare, fie când se strecoară pe o stradă îngustă. La viteze mari însă, ea devine ceva mai rigidă și mai precisă, orientând bine mașina. Din păcate, și aici ca și pe majoritatea modelelor Audi, feedback-ul aproape că nu există.
@ întrebare Da, se dau pupici (4,4) fiindcă e marca cu patru găuri în față și alte patru în spate. Mai găsești undeva așa ceva ?