Interior
Întotdeauna am apreciat simplitatea interioarelor Audi, mai ales în această eră dominată de ecrane din ce în ce mai mari. În cazul lui RS6 Avant, interiorul nu este drastic diferit comparativ cu ce vezi pe un A6 normal. Sigur, vorbim despre scaune cu profil special RS, tapițerii de calitate superioară, din piele și Alcantara, dar și de un instrumentar de bord cu o temă specifică.
În rest, însă, lucrurile arată la fel. Avem același ecran integrat perfect în linia bordului pentru sistemul multimedia, aceleași panouri de uși, aceleași panouri și aceleași spații de depozitare (chiar generoase aș putea adăuga). Spațiul este generos și pentru extremitățile pasagerilor, chiar și cei mai înalți neavând probleme pe scaunele din spate.
Materialele folosite sunt demne de un Audi, poate cu excepția consolei centrale, unde ornamentul care imită carbonul nu se simțea foarte bine la atingere; o mică, foarte mică observație într-un interior bine pus la punct.
Ergonomic, modelul german stă foarte bine, totul fiind la îndemână. Chiar și panoul pentru sistemul de climatizare pare foarte ok, acum că m-am obișnuit cu el.
Fiindcă vorbim despre o mașină de familie, spațiul pentru bagaje este important. În acest caz însumează 565 de litri. Dacă pliezi scaunele, ai la dispoziție 1.680 de litri. Să cari toată mobila de la Ikea în cel mai mare confort și cu cea mai mare viteză.
Mercedes-AMG E63 S T-Modell vine cu 640 de litri și câștigă și cu scaunele pliate: 1.820 de litri. BMW M5 termină pe 3 în acest caz, de așteptat, din moment ce vorbim despre singurul sedan din această comparație: 530 de litri.
Masina asta este o bijuterie, dar nu inteleg cu poti da 160.000 Euro pe asa racheta si sa o iei cu vopseaua asta? Vad tot mai des gri-ul asta la VAG care arata ca un strat de grund, amorsa, ca si cum masina urmeaza sa fie vopsita.