Audi TT Roadster

2.0 Benzina Turbo (TFSI) 230CP 4x2 Aut6

Tinuta de drum

4.5

Comportamentul dinamic al lui Audi TT se schimbă în funcție de cât de deschis ești la apăsarea butonului pe care scrie mare Drive Select. De la Dynamic la Efficiency treci prin multe alter ego-uri ale mașinii, iar asta o transformă într-un model foarte deschis pentru orice fel de șofer.

Depinde, deci, de tine cât de mult vrei să scoți din caracterul mașinii. Dacă vei vrea să rulezi relaxat cu plafonul din pânză strâns în zona portbagajului și cu iubita în dreapta într-o zi frumoasă de vară, vei avea la dipoziție o mașină foarte potrivită pentru asta. Dacă ești gata să înnozi virajele care urcă pe versanți și îți dorești un companion bine înfipt în șosea, TT se poate transforma și îți oferă și opțiunea asta. E adevărat că direcția e ușor cam artificială atunci când tragi la maximum de capacitățile dinamice ale mașinii, însă asta nu te va deranja dacă nu ai condus versiuni ultrasportive ale modelelor de pe piață.

Din păcate, mașina testată de noi nu beneficia de aportul stabil pe care-l aduce sistemul de tracțiune integrală quattro, ceea ce înseamnă că o parte din potențialul dinamic al mașinii a fost lăsat în lista de opționale. Nu e deloc ieftin, pentru că te costă 3500 de euro, dar diferențele se simt imediat dacă privești Transfăgărășanul ca pe o provocare, nu ca pe un tablou.

  • Adi, miercuri, 19.08.2015 13:05

    Frumoasa jucaria nimic de zis. Dar cam scumpa. E o masina inutila cu care mergi de cateva ori pe an si atat. Eventual mai poate fi folosita in oras ca e micuta dar te papa la buzunar din cauza consumului prea mare pt. a fi masina de oras. Asa ca pica treaba cu masina de oras. Ramane o masina de fitze numai buna de dus la mare in 2 ! Daca ai familie trebuie sa te duci cu doua masini.

  • edi80, miercuri, 19.08.2015 21:51

    Frumoasa dar exagerat de scumpa si inutila..la ce mizerie e pe sttrazile noastre, numai cu decapotabila sa nu mergi..e o masina pentru un oras cald cu mai bine de 8 luni cald daca nu chiar tot anul..pentru Romania e o fita scumpa insa inutila!! si nu doar asta in general decapotabilele sunt inutile la noi! insa 65k pt o masina cu doua locuri si tol in cap...prostie curata!!

  • Jackson, joi, 20.08.2015 06:48

    Fratilor, trebuie sa intelegeti ca daca o masina nu e pe gustul vostru nu inseamnaca e un gunoi. Uitati-va la interior si la cum e ecranul ala si uitati-va la ce inseamna tt intre masini si mai vorbim dupa. Stiu ca romanul e obisnuit sa aiba o masina cu care poate cara si porcul si cu care merge si la nunta si la caminul cultural. Ar trebui sa treceti peste asta. Suntem in lumea civilizata unde fiecare masina are un rost si o logica. Nu se asteapta nimeni sa se cumpere zeci de milioane de tt-uri roadster. Dar cei care si-l vor cumpara ii vor gusta cu placere caracterul. asta vrea sa zica si autorul in text. Trebuie doar sa-l cititi ca nu doare

  • Andy, joi, 20.08.2015 11:23

    Ideea e ca majoritatea decapotabilelor (mai ales cele premium) se vand in SUA...Clar nu e o masina pentru Romania, insa asta nu inseamna ca nu exista anual cativa cumparatori si la noi care vor achizitiona modelul. Mie personal imi place mult digitalizarea bordului, renuntarea la clasicele "ace" care in afara de sentimentul retro nu au niciun avantaj. Sper sa vad pe viitor asa ceva si la marcile de volum, care pana acum, daca au avut asa ceva, au folosit afisaje simple, monocrom.

  • Ion, joi, 20.08.2015 13:49

    @Automarket Penibil!

  • Scorpionul_negru, joi, 20.08.2015 15:37

    @Andy Tie ! Mie nu imi place digitalizarea bordului. Le detest chiar. Dar asta e...Porsche ce a mai ramas nedigitalizat complet si clasele mai mici de masini. Nu as cumpara asa ceva niciodata. Nu imi plac bordurile de avion !