Motor / Transmisie
Izvorul nebuniei nu se vede. Doar se aude și se simte. Izvorăște de sub capotă și te prinde într-un vârtej din care nu mai poți să ieși. Cei 370 de cai putere te trag la fund și pun stăpânire pe orice urmă de rațiune. Devii un animal care se hrănește doar cu scârțâitul anvelopelor și urletul metalic al evacuării. În interior, sentimentul de sațietate este întreținut cu ajutorul unui sunet ușor artificial, livrat prin boxe.
Cel mai nebun BMW din ultimii ani se folosește de un motor cu șase cilindri, de 3.0 litri, gata să livreze 465 de Nm la numai 1400 de rotații. Cu ajutorul funcției de overboost, sentimentul de nebunie este amplificat de un total de 500 Nm. Toate aceste ingrediente sunt livrate către puntea spate prin intermediul unei transmisii automate cu dublu ambreiaj.
Relația dintre motor și cutie devine atât de strânsă și de sensibilă în modul Sport+ (unul din cele trei moduri de rulare disponibile), încât pare aproape imposibil să conduci un M2 în această configurație prin oraș. Accelerația te smucește la cea mai fină apăsare a pedalei. Isteria se mai potolește în modurile Comfort și Sport.
Resursele sunt suficiente de fiecare dată când vrei să-ți pierzi mințile. Nu simți niciodată că ai rămas fără potențial. Poate doar atunci când uiți să schimbi treapta de viteză și te trezești cu motorul în limitare. Padelele fixate pe volan schimbă însă extrem de repede și te ajută să uiți de greșeala de mai devreme.
N-am stat sa citesc, masina este impresionanta. Am vizionat niste teste. Poate ca din cauza performantelor deosebite sunt omise (voit?) cateva neajunsuri. Unul dintre ele ar fi pozitia la volan este usor stramba, volanul si pedalierul nu sunt aliniate cu soferul :) Dar, deh. Se mai intapla si la altii (Audi)