Vizibilitate
Dacă de obicei sunt foarte atent la elementele constructive care atentează la vizibilitatea mașinii, specificul acestui test m-a făcut să mă concentrez mai degrabă pe zona frontală. Altfel spus, am cam privit prin parbriz pentru a nu pierde niciun moment din cele petrecute pe fabulosul circuit Ascari. Și te asigur că așa ai fi făcut și tu.
Cert e că BMW nu a restrâns foarte mult suprafeţele vitrate, astfel că ele sunt utile, dar luneta rămâne limitată din cauza unghiului agresiv, așa cum se întâmplă în mod normal pe un coupe compact. Oglinzile laterale sunt decent proporționate, însă primul rând de montanți poate crea unele probleme de vizibilitate în viraje strânse.
Deci, e mai puternic, dar mai greu si mai scump. Si vine cu S55 cu belelele lui si cu sunetul atrofiat (e drept, sunetul motoarelor M-urilor necesita imbunatatiri prin intermediul boxelor sistemului audio, de parca inginerilor le e rusine sau nu au fost in stare sa il faca sa sune bine). Problema lui cea mai mare e ca M2-ul original este foarte, foarte bun, iar modificarile propuse duc pretul prea sus si nu vor putea fi puse in valoare decat pe un circuit, unde masina asta nu va ajunge, poate, niciodata. Cealalta e ca vine aproape de Porsche, model care e mult mai bine finisat, mai precis si mai dezirabil in cercurile ''premiantilor''. M2-ul ramane M-ul cel mai apropiat de reteta originala, dar daca aveti bani de asa ceva cumparati-l cu cutie manuala si va deveni un cult car intr-o lume in care masinile vor ajunge cat de curand obiecte de transport si nu de placere a condusului. Cine are un M2 mai are alta masina si aia poate fi hibrid, SUV, break, electrica sau orice altceva cu cutie automata si placere zero in ale condusului. Asta e o masina de ranjit si merita muncita, clasic, cu ambreaj si bat. M2 ramane