Design
Dacă nu ești unul dintre fanii hardcore ai celor de la BMW, șansele de a observa diferențele vizuale între M2 și M2 Competition sunt minore. Pentru că, deși noul model vine cu o serie de elemente noi la nivel estetic, ele sunt strict formale: o grilă dublă mai mare care ajută la răcirea mei eficientă a motorului, rame negre glossy ale geamurilor, un set nou de jante de 19 inch și două nuanțe exterioare metalice suplimentare: Sunset Orange și Hockenheim Silver.
Partea bună e că M2 era o mașină cu look agresiv și înainte de schimbarea de ADN, astfel că noul M2 Competition moștenește aceasta caracteristică și o duce cu onoare mai departe.
Deci, e mai puternic, dar mai greu si mai scump. Si vine cu S55 cu belelele lui si cu sunetul atrofiat (e drept, sunetul motoarelor M-urilor necesita imbunatatiri prin intermediul boxelor sistemului audio, de parca inginerilor le e rusine sau nu au fost in stare sa il faca sa sune bine). Problema lui cea mai mare e ca M2-ul original este foarte, foarte bun, iar modificarile propuse duc pretul prea sus si nu vor putea fi puse in valoare decat pe un circuit, unde masina asta nu va ajunge, poate, niciodata. Cealalta e ca vine aproape de Porsche, model care e mult mai bine finisat, mai precis si mai dezirabil in cercurile ''premiantilor''. M2-ul ramane M-ul cel mai apropiat de reteta originala, dar daca aveti bani de asa ceva cumparati-l cu cutie manuala si va deveni un cult car intr-o lume in care masinile vor ajunge cat de curand obiecte de transport si nu de placere a condusului. Cine are un M2 mai are alta masina si aia poate fi hibrid, SUV, break, electrica sau orice altceva cu cutie automata si placere zero in ale condusului. Asta e o masina de ranjit si merita muncita, clasic, cu ambreaj si bat. M2 ramane