
Performanță fără exces
Din dorința de a-și diversifica portofoliul de modele, dar și din dorința de a oferi modele compacte ceva mai spațioase, BMW ia decizia, în 2014, de a despărți variantele coupe și cabrio ale Seriei 1 într-un model separat. Așa a luat ființă Seria 2.
Seria 1 a păstrat variantele hathback, iar Seria 2 pe toate celelalte: Coupe, Active Tourer și, nu în ultimul rând, Gran Coupe. Aceasta din urmă este un sedan cu alură de coupe care, în toamna anului trecut, a primit o generație nouă.
A păstrat arhitectura UKL2, cu roți motrice față, și are foarte multe componente comune cu actualul Seria 1 (F70). Exact cum spuneam la început: vorbim despre un Seria 1, dar mai spațios.
Versiunile de performanță M240 și M2 sunt rezervate pentru varianta coupe, dar BMW nu a uitat de clienții care își doresc un Seria 2 în patru uși, Gran Coupe, cu ceva mai mult zvâc. Numele acestei versiuni este M235 xDrive, iar noi am testat-o pentru a vedea cum se simte de la volan.
Înainte să îți spunem și ție cum se conduce, ți-am pregătit un video cuprinzător cu mașina de test.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI






deci de ce ai da 64k pe asa ceva cand noul ix3 e tot cam atata??? sau S3 cum zice si articolul ... + e si cam urata