BMW Seria 2 Coupe facelift

3.0 Benzina Turbo (M240i) 340CP 4x4 Aut8

Motor / Transmisie

5.0

Sunt șase, au câte 500 de centimetri cubi fiecare și sunt dispuși în linie. Da, sunt cei șase cilindri ai motorului oferit de BMW pe versiunea M240i. Unitatea produce 340 de cai putere la 5.500 rpm și 500 Nm între 1.520 și 4.500 rpm. Și cum ai putea garnisi mai bine această herghelie de armăsari dacă nu cu o cutie automată Steptronic Sport cu 8 rapoarte și cu un sistem de tracțiune integrală xDrive?

Nu știu ce vrăji au făcut inginerii BMW, dar de fiecare dată când vei apăsa mai ferm pedala de accelerație, transmisia o să retrogradeze brusc, capul o să-ți intre bine în tetieră, iar timpanele îți vor fi gâdilate cu un zgomot masculin și profund. Motorul oferit de nemți oferă reprize excelente indiferent de treapta în care rulezi sau de modul de conducere folosit.

Un simplu și intens kickdown o să-ți pună la dispoziție toți cei 340 de cai pe care îi poți exploata până obosești sau până începe să-ți curgă sânge din urechi. Metaforic vorbind. Pentru că da, cam așa poți descrie sunetul produs de evacuarea lui M240i Coupé facelift. Și încă ceva: să nu crezi că bavarezul este un sprinter și atât. Nu. L-am pus la treabă pe Autobahn și ne-a demonstrat că până la 220 km/h nu gâfâie deloc. 

  • vianu, marţi, 25.07.2017 12:14

    singurul lucru ce ma nemultumeste la masina asta e ...pielea Alcantara c'mon guys, rly?

  • dan_grc, marţi, 25.07.2017 13:35

    Acestui model nu i se potrivește tracțiunea integrală, nu are nevoie de așa ceva, în rest este o mașină ce subliniază excelent caracterul Bmw, caracter diluat la multe alte modele.

  • Adrian C, marţi, 25.07.2017 15:13

    @vianu Eu zic ca e chiar potrivita alcantara in masinile sport. Pe mine ma nemultumesc stopurile....pare ca sunt neterminate. Daca le lungeau mai mult era mult mai bine.

  • vianu, marţi, 25.07.2017 17:32

    Adrian C initial in articol se vorbea de 'pielea' Alcantara, apoi s-a corectat.:) Despre masina n-am nimic de comentat. Chiar m-ar coafa asa ceva...ramane discutabila linia de design a admisiei de sub numarul de inmatriculare