Interior
Lumina de întâmpinare pe care oglinzile laterale o proiectează pe asfalt îți dă de înțeles că urmează să ai o experiență aparte. Interiorul lui BMW Seria 7 este o catedrală opulentă, în care s-au investit nu doar materiale de calitate, ci și multe ore de muncă.
Poate că designul planșei de bord nu este la fel de atrăgător ca în cazul lui S-Klasse, dar materialele sunt din același film. Piele fină oriunde vezi cu ochii, scaune confortabile, cusături speciale și un șnur din piele care decorează întreaga tapițerie. Plafonul este din alcantara, iar o parte din planșa de bord beneficiază de lemn nobil.
Fiind vorba despre o variantă cu ampatament mărit, este cât se poate de clar că atenția se concentrează asupra celor de pe locurile din spate. Portiera uriașă îți dezvăluie un loc la picioare impresionant pentru cei doi pasageri de pe bancheta spate. De fapt, e impropriu spus banchetă. Sunt două scaune individuale, care se înclină, au masaj, ventilație și cam tot ce îți poți dori. Mai mult, pasagerul dreapta spate are și un suport pliabil pe care își poate sprijin picioarele în căutarea unei poziții cât mai confortabile.
Spațiile de depozitare sunt și ele generoase, chiar și la nivelul portierelor. Aș aprecia însă foarte mult dacă n-ar mai trebui să folosesc spațiul de pahare amplasat pe consola centrală pentru a-mi ține telefonul și alte chestii de prin buzunare. Ar fi fost foarte utilă o zonă dedicată telefonului mobil.
Portbagajul lui Seria 7 este unul încăpător, ajungând la 515 litri, cu 5 litri mai mult decât în cazul lui S-Klasse. Gura de încărcare este suficientă, însă profunzimea sa ar putea face greu accesibile anumite bagaje.
Chiar dacă a trecut la un ecran tactil pentru comenzile climatizării, BMW a reușit să păstreze ergonomia exemplară cu care ne-a obișnuit. Chiar și pe volan avem comenzi simple și ușor de intuit.
autonomie 400 km ... cool