Tinuta de drum
Când urci în Seria 7 te aștepți să plutești. Ești foarte curios să vezi cum au fermecat inginerii germani suspensia unei bărci de peste două tone în așa fel încât să absoarbă fără probleme orice neregularitate a asfaltului. Greșit! BMW M760Li xDrive nu a fost gândit pentru asta. Chiar dacă este o limuzină, versiunea de top plătește un mic tribut sportivității pe care o insuflă cei 12 cilindri în V.
Nu mă înțelegeți greșit. Există și aici mai multe moduri de rulare, inclusiv un Comfort cu două posibilități de ajustare. Însă, chiar și în această setare confortabilă a suspensiei, M760Li xDrive nu digeră atât de nepăsător gropile. Ele se simt. Însă nu este neapărat deranjant.
Chiar dacă are două tone, iar inerția se simte pe virajele strânse, M760Li xDrive este o adevărată rachetă care orbiteză cu precizie în jurul oricărui viraj abordat corect. E nevoie de setarea modului Sport pentru a încorda toți mușchii și pentru a limita mișcările caroseriei. De aici și până la șuvoiul de adrenalină pe care ți-l conferă încolăcirea după viraje strânse nu mai e decât un pas.
Sistemul xDrive funcționează cu precizia unui ceas elvețian și te ajută să descoperi limite sau viteze de intrare pe care nu le credeai posibile în acest segment. Nu mai vorbesc despre plecarea de pe loc, moment în care tracțiunea integrală are grijă să se asigure că nu faci mai mult de 3.7 secunde până la 100 de km/h.
autonomie 400 km ... cool