Interior
"Bine ați venit în Seven Lounge!" Așa ar putea suna o frază rostistă de domnii care se ocupă de vânzarea modelelor BMW. Pentru că interiorul unui Seria 7 de peste 150.000 de euro devine un lounge, un loc de relaxare.
Cred că este a doua oară când îmi doream să nu urc în locul șoferului, ci să mă trântesc pe locul din dreapta spate. Prima dată am avut această senzație într-un rival: Mercedes-Benz Clasa S.
Dar să revenim la habitaclul lui Seria 7 și la locurile din spate, pentru că aici se desfășoară "magia". Pachetele Executive Lounge (12.200 de euro) și First Class Upgrade (11.000 de euro), transformă scaunele din spate în adevărate fotolii, în timp ce atmosfera devine una călduroasă, asemănătoare cu cea dintr-o cameră de oaspeți a unui conac construit în secolul 18.
Cele două scaune din spate pot fi controlate electric în toate direcțiile posibile, astfel încât să ai o călătorie cât mai plăcută. Dacă pe parcursul drumului ai nevoie de câteva ore de odihnă, Seria 7 are soluția: prin simpla apăsare a unui buton, scaunul pasagerului din dreapta se "strânge", suportul pentru picioare se ridică, iar "fotoliul" din spate își modifică poziția, astfel încât să poți să te odihnești câteva zeci de minute.
Noul Seria 7 poate fi considerat o vitrină tehnologică. La interior, vei găsi patru ecrane cu dimensiuni generoase, gata să-ți satisfacă nevoile. În partea din spate, fiecare pasager dispune de câte un ecran care poate fi controlat fie cu o telecomandă, fie prin intermediul unui tablete cu sistem Android amplasată pe tunelul median.
Tot cu această tabletă vei putea controla poziția scaunelor, lumina ambientală, perdelele geamurilor, programele de masaj și climatizarea. Pentru cei care fac drumuri lungi, BMW s-a gândit să ofere un software de fitness. Cu privirea orientată către ecranul din față, software-ul te învață cum să-ți miști umerii și genunchii astfel încât să ai un drum relaxat.
Materialele folosite sunt de cea mai bună calitate, însă am identificat un minus: suprafața neagră lucioasă care acoperă zonele de pe tunelul median. Amprentele își vor face apariția imediat ce le-ai atins, iar în timp apar zgârieturi fine care pot dăuna ambianței generale.
Iar Bmw? Vad ca aveti o relatie privilegiata cu astia. Ce nu inteleg eu este de ce ne tot bombardati cu masinile lor, oricum arata si se conduc identic. Diferentele sunt minimale, sunt doar niste matrioska cu dimensiuni diferite.