Interior
Având în vedere prețul de pornire al unui BMW Seria 8 Gran Coupe, nu putem vorbi de niciun fel de eroare în habitaclul acestui model. Toate elementele trebuie să îndeplinească criterii maximale de calitate chiar și în configurații de bază. Iar noi nu am avut o configurație de bază, ci una chiar foarte bine dotată.
Pentru a ne delecta simțurile, cei de la BMW au echipat această mașină cu un interior de piele albă, în combinație cu elemente Tartufo, de mare efect. Pachetul, parte din oferta catalogului de personalizare Individual, transformă ireversibil acest model, aducându-l aproape la rang de artă.
Pielea foarte moale, regăsită și pe bord și pe panourile ușilor, elementele decorative din metal și lemn, cristalele folosite pe alocuri, totul îți inspiră calitate germană ca odinioară. Chiar și mocheta a fost schimbată din negrul cel anost în Tartufo.
Ergonomia a rămas și ea la nivel înalt, chiar dacă aici vorbim de un model facelift. Din fericire, cei de la BMW au decis că nu e cazul să strice armonia acestui interior superb prin plasarea unor televizoare pe planșa de bord. Astfel, avem în continuare butoane clasice pentru controlul diferitelor funcții, o așezare cu care suntem toți deja obișnuiți.
Ca să permită adăugarea celui de-al doilea rând de uși, BMW a trebuit să crească ampatamentul mașinii, care a depășit astfel pragul de 3 metri, 3.02 ca să fim mai preciși. Din fericire pentru pasagerii spate, această creștere în dimensiuni are un corespondent și la nivelul spațiului oferit. Asta înseamnă, în sfârșit, mult loc la picioare pentru pasagerii de pe locurile din spate. E recomandat să transportați doar doi pasageri aici, chiar dacă bancheta are trei locuri, pentru că tunelul central este mare și înalt, iar locul din mijloc devine aproape inutilizabil.
Avem, însă, și câteva probleme. Accesul se face destul de greu, având în vedere înălțimea mică a mașinii (doar 1.41 metri) și poziția la volan foarte coborâtă. Cu toate acestea, cine își cumpără un Seria 8 Gran Coupe iubește designul, nu caracterul practic.
Portbagajul are o capacitate de 440 de litri, suficientă pentru cum a fost gândită mașina asta. Din păcate, gura de încărcare nu e foarte generoasă și va fi foarte greu să ajungi în fundul portbagajului. S-ar putea să te alegi chiar și cu unele dureri de spate.
Aici, Audi S7 este mult mai versatil, grație deschiderii sale cu tot cu hayon și a unei capacități net superioare: 535 de litri. Și Porsche Panamera și Mercedes-AMG CLS 53 au portbagaje mai încăpătoare.
Astea nu-s articole pentru consumatorul roman! Nu avem nici infrastructura,avem legi proaste care apara bombardierii,drogatii,vip urile,,,De starea materiala reala al romanilor,e alta poveste!