BMW Seria 8 Gran Coupe
Goana după popularitate
În anul 2012 îmi făceam un prieten celebru. Un prieten care atrăgea toate privirile atunci când ieșeam împreună pe stradă. Atunci l-am asemuit cu Hagi, din punct de vedere al celebrității. Era imposibil să nu sucească gâtul trecătorilor, femei sau bărbați. Însă, anii au trecut, iar celebritatea s-a disipat ușor, poate și pentru că BMW Seria 6 Gran Coupe devenise deja o apariție obișnuită pe străzile din România.
Episodul de atunci s-a repetat recent, dar s-a consumat la o intensitate ceva mai redusă. Deh, probabil că nici Hagi nu mai e atât de popular ca acum opt ani. Așa că, dacă Seria 6 Gran Coupe mi-a adus atunci o baie de mulțime, noul Seria 8 Gran Coupe mi-a adus un... duș de mulțime.
Foarte multe priviri, însă parcă mașina nu mai era așa insolită. Cumva, și segmentul a devenit și mai competitiv, cu modele din ce în ce mai spectaculoase, ca Porsche Panamera, Audi A7 Sportback, Mercedes-Benz CLS sau Mercedes-Benz AMG GT 4-door Coupe.
Citeste si
-
4.3/5Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
4.6/5Am testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Am testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.3/5Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
4.5/5Ford Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
fan skoda, vineri, 14.02.2020 11:45
Masina este frumoasa. Are performante bune, este frumoasa. Iar forma de coupe este fabuloasa. Si interiorul este frumos. Chiar daca grila tot ca doi rinichi arata, ei au mai restilizat-o si imbunatatit-o, iar acum este foarte agresiva.
-
fan skoda, vineri, 14.02.2020 11:55
Dar daca as avea nevoie de o masina de performanta si sportivitate si frumusete as alege Skoda Superb Scout 2.0 TDI 272 cp si 0-100 km/h in 5.7 secunde.
-
@ fan skoda, vineri, 14.02.2020 12:22
Vezi ca nu exista TDI de 272 de cai, fanule skoda...
-
fan skoda, vineri, 14.02.2020 12:25
@@ fan skoda . Scuze, stiu este TSI. Am apasat pe tastatura D in loc de S. Mersi ca mi-ai spus.
-
fan skoda, vineri, 14.02.2020 12:42
@automarket Cand puneti preturile pentru noua Skoda Octavia? Tocmai au fost comunicate preturile in configurator si se poate configura.
-
Corocsenie Adrian, vineri, 14.02.2020 13:17
Tot mai bine arata in versiunea COUPE ! Si daca e si M8 e si mai bine.
-
Ontopic, vineri, 14.02.2020 13:47
Ne-ai terminat cu Skoda ta! Exista vreun test la care sa nu comentezi si sa nu compari cu Skoda? Serios acum, esti de-a dreptul enervant si ridicol. Ma astept sa citesc opiniile oamenilor vizavi de masina testata, nu balariile tale de frustrat cu Skoda care incearca sa convinga pe toata lumea ce tare este Skoda. Multumim, nu e cazul.
-
nume, vineri, 14.02.2020 14:10
Ce Seria 5 scump. Dar hey, are control prin gesturi!
-
fan skoda, vineri, 14.02.2020 16:49
@ontopic Compar aproape orice cu Skoda pentru ca Skoda intotdeauna are o optiune mai buna in orice segment
-
DLP, vineri, 14.02.2020 20:35
Rama "boacelor de fasole" este horror; bine marcar ca este neagra, ca daca era argintie era grav...
-
Alex, vineri, 14.02.2020 23:58
Nu poti compara Bmw cu Skoda. Superb este o masina foarte buna, dar cine se gandeste sa cumpere un seria 8 nu cred ca o compara cu vreo skoda, cu alte marci premium poate. Marca ceheasca are optiuni bune in majoritatea segmentelor dar nu in cele premium. Comparam mere cu pere.
-
Gabi, sâmbătă, 15.02.2020 10:02
O masina extraordinar de frumoasa. Este una dintre putinele masini la care m-am uitat la fiecare poza din galerie!
-
inexorabil, duminică, 16.02.2020 11:45
Înainte de a deschide pagina, am decretat prea sigur pe mine: trebuie să fie stilul lui Bogdan. Doar să citesc prima propoziţie şi deja ştiu cine… Am parcurs articolul, dar îmi menţin părerea că, în lumea auto, dacă a=b, atunci b≠a! Consideraţi a calitatea şi b preţul. Rămân fidel “americanelor” (desigur, acelora “get-beget”, adică made in USA) tocmai datorită nebuniei conştiente de a dispreţui “corectitudinea”, de a înşela aşteptările (dresate de sistemul educaţional standardizat), de a emana iz de sălbăticie prin toţi porii maşinii (menită a fi înţeleasă ca un ansamblu conservatorism-primitivism), de a stârni mereu semne de întrebare pe faţa ta, de a te invita la plonjon în abisul necunoscutului… Cât despre “asiatice”, ele întotdeauna te vor reţine la sol. Limita lor nu este cerul, ci mentenanţa, pardon, liniştea. În continuare “statul” român poartă blestemul handicapului mintal…Toţi cunoscătorii autohtoni ai maşinilor ar vrea să încerce marile (inclusiv la propriu) motoare, indiferent de care – germane, italiene sau americane – dar se vor poticni întotdeauna de schizofrenia fără rival cu care echivalează impozitul pe cilindree. Şi nu fiindcă unii dintre ei nu şi-ar permite financiar, dar această idioţenie înseamnă o plată inutilă, nejustificabilă, care te-ar “râcâi pe creier”…Ai putea investi acei bani (deloc puţini) în beneficiul achiziţiei. Dar ce să le ceri celor de la Fisc…Pur şi simplu dânşii nu posedă “simţul” pieţei (în maniera actuală nu încasează mai nimic la buget…un impozit rezonabil însă ar da semnalul curgerii banilor). Cel puţin în zona în care locuiesc eu deja am observat…Challenger, Camaro (ca să nu mai pomenesc de Mustang). Cinste temerarilor! Iar de acum încolo va fi şi mai greu să speri, odată cu păşirea, volens nolens, în (e-)BNW.
-
Tembelus Rex, duminică, 16.02.2020 14:59
@ Moș Inexo......era o melodia acu ceva timp " pensionarii fața la perete" RACLA ceva de genul......îmi spui că sunt mândru.....părerea ta......nu sunt cu nimic mai bun decât alții.....din contră sunt josnic și jos de tot din aproape toate punctele de vedere.....dar tu prietene te consideri sau nu mândru? Nu cumva vrei să epatezi, să ieși în relief, să arăți că ești cineva, că nu ești cu turma, că te distingi, că EȘTI CU STEA ÎN FRUNTE de vrei mașini rare, "exotice"? ......ce să-ți spun ....bravo lor.....cinste autorităților de doi lei pe care le avem că vă încalecă cu impozitele.....ar trebui mărite și mai mult, dublate, triplate plus alte impozite și pe cai putere ca in Olanda să vă iasă mustangii pe nas , nărăvașilor :). Plus pe norma de poluare impozitul progresiv....așa cumulate toate trei să iasă ceva frumos.....să te usture in assus draga Inexo când bagi cheia în contact! Bașca încă un impozit pe tipul de combustibil să-ți iasă rolling coal -ul din cap! Motorina taxată drastic! Să rămână doar la transportul greu, construcții, agricultură nu pentru utilizare casnică! Vrei sa fii boss plătești! Ah ce mă bucur că le-a făcut-o Porsche doritorilor de diesel!! ....... și ca să citez din oamenii politici " să geamă ăia cu Q7"
-
Regele Tembelilor, duminică, 16.02.2020 18:56
bine ti-ai zis Ai grija cu ura. Ura semeni, ura culegi.
-
inexorabil, duminică, 16.02.2020 19:37
Rexule, ţii tu morţiş să mă “prinzi în ofsaid” cu ceva, astfel încât să rămân cu riposta suspendată în aer (curat şi uscat). Nu-ţi dai seama că oricine poate “decupa” toată fraza ta care începe cu “nu cumva” şi se termină cu “exotice” şi s-o lipească pe fruntea unor cluburi de pasionaţi precum saabiştii, de pildă? Însă majoritatea mizează pe motoare precum 2.0 Triumph/Ecotec şi 1.9 JTD, deci ce legătură au cu motoarele mari pe care le stigmatizezi?! Dar cu certitudine ei se închipuie diferiţi de “mase”, ba chiar exclusivişti foc. În definitiv, după “logica” ta, toţi constructorii şi adepţii “monştrilor” mecanici ar musti de orgoliu (şi nu de oricare, ci “stupid”, nu?). Hei, dar ştii ce “capitalist”, “pro-occidental” şi “de Dreapta” eşti? Mmm, pilduitor chiar :D De fapt, recomanzi mişcarea vehiculului drepturilor omului cu frâna de mână trasă. Rexule, nu ţi-a ieşit pasienţa nici de data asta. Hai, cântă la nai, dragă (mănâncă scoarţă de copac) – replică din B.D.
-
inexorabil, duminică, 16.02.2020 19:52
PS. Multe sunt bijuteriile trecutului (inclusiv ale celui recent) care mă încântă paroxistic, dar parcă special pentru liniştea şi plăcerea ta, Rexule, mi-aş procura un Camaro Z/28 7.0 V8! Aspirat, “hand-built”…Să îmbătrânesc cu el, dar poate că l-aş lăsa şi moştenire, în pofida turbatei opoziţii eco-marxiste, pardon, democratice. Şi, ori de câte aş asculta la bord Spike-“Salcâmii”, m-aş gândi la tine, căci ţi-o dedic pe viaţă :)
-
inexorabil, duminică, 16.02.2020 19:57
Erată: ori de câte ori.
-
fan skoda, duminică, 16.02.2020 22:11
revin cu o precizare compar orice cu Skoda, inclusiv cu un sul de hartie igienica, pentru ca la fel ca si hartia are aceeasi utilitate, fiind chiar si mai buna decat aceasta si se poate configura pe site
-
fan skoda, duminică, 16.02.2020 22:32
Taci din gura ! Ratatule ! La munca !
-
inexorabil, luni, 17.02.2020 00:04
Ahahahaha, fiecare cu ce-l doare: @fan se confruntă cu @pseudo-fan, iar eu nu vreau să te descurajezi, Rex, dar îmi trebuie adversar de calibru…Totuşi, te poţi înscrie la cursurile unei “şcoli” excelente şi renumite: vianu & asociaţii (afinii). Urmează, deci, formula de succes reliefată în filmele chinezeşti cu subiect şablon: unui om oarecare îi este ucisă (pe nedrept) o persoană dragă (sau mai multe), dar, dominat şi chinuit de dorinţa răzbunării, se duce la un “vraci” sau “maestru”, după care, antrenat cum se cuvine, se întoarce şi îl bate măr pe “nemernic”, dacă nu cumva dobândeşte chiar mai mult decât atât. Iar la “şcoala” respectivă sigur vei învăţa cum să (încerci să) îl nimiceşti pe “obraznicul” inexo: de exemplu invocând “vremurile de altădată”, când AM ţinea capul de afiş şi strălucea prin conversaţii “la subiect”, “avizate”, "relevante" şi, desigur, “civilizate”, implicit “plăcute”. Spor!
-
@fan skoda, luni, 17.02.2020 07:20
azi dimineata mi s-a spart oglinda din baie stie cineva de ce? ca pe forumul skoda nu stie nimeni sa-mi raspunda
-
netam_nissan, luni, 17.02.2020 07:45
nu prea inteleg popularitate la 133 mii euro alfel frumoasa balena beamve fara acoperisu turtit de la coupe cu 2 usi care ii place lu scorpion.negru. normal ca gusturile nu cresc odata cu portofelele.
-
fan skoda, luni, 17.02.2020 12:34
@@fan skoda La ce sa iti raspunda ?
-
@netam_nissan, luni, 17.02.2020 13:27
iti explic eu cum de e foarte populara masina: toti pustanii isi trag selfie cu masina cand o vad in parcare la mall, unde merg de obicei sa haleasca o gogoasa si eventual un suc, daca le mai raman 3 lei dupa achizitia gogosii. selfie-urile ajung pe fb, se distribuie si se tot redistribuie si astfel masina ajunge la zeci de mii , sute de mii de oameni, deci e foarte foarte populara, foarte recognoscibila si foarte la moda. aaa, tu cumva te gandeai la cati si-o permit...hai ca esti amuzant :))
-
Tembelus Rex, luni, 17.02.2020 18:27
@inexo .....nu am și nici nu pot și nici nu vreau să te prind in offside.....nu sunt nici capitalist, nici pro occidental..... nu-mi amintesc să mă fi întrebat cineva prin referendum dacă vreau in UE sau NATO.....din contră îmi plac dictaturile, ordinea, liniștea, disciplina...... să nu crezi că mie nu îmi surâde o bijuterie V8 din "triada americană" de ponei Mustang/ Camaro / Challenger de acum NOI cu 0 km sau de aicea din anii '70 ..... eventual un GTO....salivez......dar pe mine mă inebuneste Jeep-ul G.C. ZJ cu motor V8 .....au devenit foarte rare.....e când auzeam accelerația la motorul ăla mi se ridică părul pe mâini și mi se face pielea găină! Dar ce te faci că am un salariu net de 700 de euro!? Insuficient pentru vădește bijuterii.....mintea spune "vreau" ....buzunarul țipă "șezi cu tata mânzuleț, stai calm nu-i de tine" .......și atunci mă limitez.....
-
inexorabil, marţi, 18.02.2020 23:30
Da, te înţeleg omeneşte, Rexule…Repede însă o paranteză…crucială: cea mai oribilă (şi, totodată, cea mai ridicolă) tâmpenie pe care o poţi comite în viaţa trupească este să fii “absolut” sigur pe tine în privinţa unei probleme care depăşeşte – în complexitate metafizică şi multidisciplinară – biata raţiune umană şi anume: să crezi (chiar şi preot sau monah să fii!) că ştii cine va ajunge în Rai şi cine în iad “pe baza” observaţiilor/cercetărilor/constatărilor tale personale (a se vedea excesiv de mediatizatul caz Dincă). Excepţia de la regulă (a incertitudinii discursive native proprie omenirii) ar reprezenta-o sfinţii…mucenici şi prooroci, care au ceva “prea” dumnezeiesc în ei ca să li se cuvină altă destinaţie veşnică decât cea care li se deschide încă de pe pământ şi la tot pasul… Mărturiseşti că nu eşti “de Dreapta” ? Dar, la urma urmei, cine…este? Eu, unul, nu (mai) admit teoria Dreptei prin prismă politico-ideologică, dar voi sublinia întotdeauna că trebuie (este chiar imperios!) să nădăjduim neîncetat că ne vom trezi la Dreapta…Mântuitorului, adică în “mrejele” singurei Drepte care contează cu adevărat! De ce? Are cuvântul…Cuvântul: “Când va veni Fiul Omului întru slava Sa şi toţi sfinţii îngeri cu El, atunci va şedea pe tronul slavei Sale. Şi se vor aduna înaintea Lui toate neamurile (n.m. : inclusiv înviaţii din morţi) şi-i va despărţi pe unii de alţii, precum desparte păstorul oile de capre. Şi va pune oile de-a dreapta Sa, iar caprele de-a stânga. Atunci va zice Împăratul celor de-a dreapta Lui: Veniţi, binecuvântaţii Tatălui Meu, moşteniţi împărăţia cea pregătită vouă de la întemeierea lumii […] Atunci va zice şi celor de-a stânga: Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui” (selecţie din Matei 25). Revenind la…maşini, mda, văd eu că-ţi sunt dragi “operele nemuritoare”. Da’ ce crezi? Tot afurisitul de buzunar mă “obstrucţionează” şi pe mine! Ca să te parafrazez: şi atunci iau şi eu decizii pe care, în mod NORMAL, nu le-aş lua…Adică relativ neinspirate. De obicei, acţionăm sub imperiul clipei sau, mai precis, ca sclavi ai impulsului de moment; de “boala” asta nu se ocupă nimeni. Fiindcă toţi o au “în sânge”. Aşa că n-are rost să invocăm sau să ne plângem de vicisitudini obiective/subiective. De fapt, nu rareori mi s-a întâmplat să mă străfulgere “mintea cea de pe urmă”, de pildă să reflectez cât se poate de…rece: “Nimic altceva să nu-mi reţină atenţia şi să nu-mi consume aiurea timpul nepreţuit al mântuirii, cu atât mai puţin nişte fiare”…Şi, totuşi, acesta este misterul (sau calvarul?) vieţii: putem să stăm de vorbă, la masa conştiinţei, cu “mintea cea de pe urmă”, dar numai când vrea ea… PS. Indiferent că suntem angajaţi la “stat” sau la “privat”, salariile noastre ne sunt hărăzite doar pentru subzistenţă invariabil minimală…Aşa vom şi intra în groapă. De ce oare? Deoarece – este la mintea cocoşului! – EMOL mănâncă parcă cu un miliard de guri. N-o mai satură pământul de avere, putere şi samavolnicie…Desigur, prostimea planetară “trebuie” să muncească în continuu (şi, de cele mai multe ori, din greu) pentru a trăi (mai precis, ca să-şi târască zilele, dar câte un pic de frişcă cu aspect comercial irezistibil – recte mirajul consumerist – o motivează întotdeauna să-şi strângă singură laţul nevăzut şi să-şi înăbuşe pe buze firescul, instinctivul gest de a protesta); însă preaputernicii (din umbra) zilei doar pocnesc din degete şi slugile/cerberii lor le aduc Globul pe tavă în doi timpi şi trei mişcări (şi ştiai că sunt singurii oameni din lume şi din istorie cu privilegiul aparte de a emite însemne monetare sub formă de bancnote şi monede…fără acoperire, dar care au puterea de a cumpăra TOTUL? – desigur, băncile lor “naţionale” şi “oficiale” derulează operaţiunile tehnice în cauză; ele le furnizează stăpânilor masa monetară “gheaţă”, iar ei pur şi simplu contactează, prin intermediari, producătorii de bunuri şi prestatorii de servicii, pe oricâţi ar pofti…iată toată “afacerea” lor…iar pentru cine pretinde “dovezi” : logic, n-are cum să dobândească un pâlc de fiinţe în carne şi oase 99 % din imensa, chiar incomensurabila avere a lumii datorită meritocraţiei considerate d.p.d.v. intelectual, profesional şi managerial…să tranşăm tărăşenia şi matematic: dacă averea respectivă s-a realizat fizic – adică graţie strădaniilor “fraierilor” – cu consum de x calorii, atunci profitorii cu pricina indiscutabil că n-au depus eforturi nici măcar de valoarea lui x/y calorii; y=10 la puterea n; n>10; şi încă în mod cumulat, de la ei toţi laolaltă!). Ooo, da, numai “prostii” am debitat aici (mă adresez “prietenilor” mei). Şi vi se par “aberaţii” cu atât mai insuportabile cu cât…frişca pomenită mai sus voi o savuraţi cu mai mult patos decât ar fi acceptabil…duhovniceşte.
-
BMW, miercuri, 19.02.2020 10:31
@fan skoda Skoda e un rebut auto si asa va ramane mereu. Asa cum BMW ramane o bijuterie inginereasca, Skoda ramane un rebut / tigaie / cotet etc. !
-
fan skoda, miercuri, 19.02.2020 13:38
@BMW de cocalari Skoda este o minuntatie, o extraordinara si mirifica masina. Este o masina senzationala.
-
Bolivar, miercuri, 26.02.2020 17:05
Din păcate nu exagerez când spun ca peste 90% din șoferii BMW nu știu ce e aia semnalizare, sau bun simt în trafic. Nu mai zic câți tembeli cu " biemveu" tureaza motorul de parca ar fi la nascar, sa arate ei ce tarzani, pardon țărănoi sunt de fapt. Dacă ai un bebe care doarme în scoică, ferească Dumnezeu sa treacă un cocalar cu BMW pe lângă tine, ca se trezește instant de la turațiile oligofrenilor. Îmi cer scuze pt ceilalti 10%,, rectific 5% ca nu greșesc, care or fi altfel. Oare de ce o fi un brand asa de preferat pt cei cu tenul mai bronzat?
-
Bolivar, miercuri, 26.02.2020 17:22
Acum 20-25 de ani urmăream BMW ca orice alt brand, astăzi însă devine tot mai reprezentativ pentru cocalari, snobi, grandomani, și dacă ne uitam și prin lumea interlopa cam astea predomina la mașinile lor. Asta e o simpla realitate, nu am nimic cu acest brand, dar când vad cine e la volan.... În cele mai multe cazuri, ca mai sunt și foarte mici excepții.
-
Jpk, joi, 27.02.2020 22:49
Citesc linistit acest articol si deodata apare un miros de prajeala,si nu este de la cartofii de la Mc...Mister simply clever.
-
Pavl, miercuri, 04.03.2020 10:56
@Bolivar Hai sa nu ne aruncam cu procente din astea. Si nici sa cream impresia ca soferii celorlalte marci ar fi niste sfinti care respecta regulile. E de ajuns sa faci un drum prin Bucuresti sau prin tara sa vezi ca mersul agresiv si prostia sunt peste tot, indiferent de marca masinii.
-
Laurentiu 29, marţi, 24.03.2020 23:11
@Andrei....intradevar, platforma CLAR folosita pentru acest model este folosita si pentru seria 5......dar aceeasi platforma - baza - este folosita si pentru Toyota Supra si pentru seria 7.....asa ca nu iti fundamentezi corect afirmatiile.....comparatia cu merc-ul ?....se vede ca esti fan si aprecierea pentru "idolul" tau te orbeste....AMG GT 4 Door este E-Klasse curat pe dedesubt....bine, si putin CLS - care tot pe E-uri se bazeaza, ambele generatii....a.i. nu exista nimic din AMG GT - in afara de nume - in Merc-ul concurent Gran Coupe-ului....spatiu in spate in GT 4 Door?....fii serios :-)))
Trebuia sa se numeasca Serie 6, e construita pe sasiu de 5 si nu are nimic special daca o comparam cu concurenta. In interior este o masina inghesuita, cu loc la cap foarte mic si e o masina prea rigida pentru a fi un GT. Mercedes arata mult mai spectaculos si este mult mai confortabil, de Porsche nici nu mai are rost sa spun. In spate abia incap doi adulti, e drept ca la Coupe incap doar persoane fara picioare, daca soferul are mai mult de 1.6m. BMW si-a pierdut mojo-ul cu ultimele modele, nu mai au nimic special.