Interior
Odată cu noua generație, BMW X3 a devenit ceva mai atent cu modul în care își tratează pasagerii. Bineînțeles că avem un design care urmează linia binecunoscută a brandului, însă, dacă privești dincolo de originalitatea fadă, o să descoperi un interior mult mai bine lucrat.
Avem materiale de o calitate excelentă, îmbinări perfecte și o ergonomie exemplară. Partea superioară a bordului este îmbrăcată într-un material moale numit Sensatec (imită pielea), iar plasticul este plăcut cam peste tot, inclusiv în părțile inferioare ale consolei centrale.
Butoanele păstrează poziționarea intuitivă și pot fi memorate repede. În plus, ele au primit acum un înveliș galvanizat pentru a sugera și mai mult apartenența la segmentul premium. Unitatea climatizării a fost redesenată, dar păstrează ușurința în utilizare. Și pe volan s-au schimbat butoanele și au apărut unele noi, însă operarea lor este destul de facilă după o scurtă acomodare.
Un alt aspect important apărut odată cu noua generație este spațiul pentru telefon mobil creat la baza planșei de bord. Acesta oferă și încărcare cu inducție pentru telefoanele echipate cu această funcție. În plus, cele două suporturi de pahare, devenite clasice pe multe modele BMW, rămân la locul lor.
Există spații generoase și în portiere și în cotiera centrală. Pe locurile din spate se călătorește decent, însă nu vă imaginați spațiu ca într-un Volkswagen Tiguan. E fix ce găsești într-o compactă, adică loc decent la picioare și la nivelul capului, recomandat pentru a transporta numai doi adulți. Asta pentru că tunelul central este destul de ridicat.
Portbagajul, care poate fi accesat și prin tunelul central al banchetei spate (foarte util atunci când ai de cărat schiuri sau obiecte mai lungi) are o capacitate de 550 de litri. Este o valoare identică cu cea oferită de Mercedes GLC și Audi Q5, dar mai mică decât cea promisă de Jaguar F-Pace.
Antifonarea habitaclului este excelentă și contribuie clar la sentimentul de interior premium pe care ți-l conferă toate materialele și finisajele amintite mai sus.
"BMW a construit de-a lungul istoriei oale" sau e vorba de "istoriei sale" ?