Tehnologie
Cum era de așteptat, BMW a transplantat pe X3 cele mai noi tehnologii folosite pe Seria 5 și Seria 7. Așa se face că în habitaclul care nu s-a schimbat foarte mult descoperi o mulțime de funcții noi. În spatele volanului apare un instrumentar de bord semi-digital, o soluție pe care o prefer în schimbul celor digitalizate complet, cum se întâmplă la Audi și Range Rover. Este mult mai ușor de folosit, chiar dacă nu este atât de complex.
Complex rămâne însă ecranul central, amplasat în mijlocul planșei de bord, care are o dimensiune de 10 inch și vine acum și cu o funcție tactilă. Rămâne însă operabil și cu ajutorul butoanelor de pe consola centrală.
Noua interfață oferă un acces extrem de facil și intuitiv la informații din trafic, despre vreme sau despre cele mai importante știri ale momentului. Practic, am putut să fac revista presei românești din mașină. Există, așadar, conexiune la internet și posibilitatea de a-i conecta și pe ceilalți pasageri.
A devenit un gest reflex să încerci să ajustezi volumul prin mișcarea mâinilor atunci când te afli într-un BMW de nouă generație. Din fericire, și noul X3 beneficiază de recunoașterea gesturilor. Așa că poți ajusta volumul sau poți schimba melodia și postul de radio prin gesturi. Dacă nu te mulțumește sistemul audio standard, poți alege unul furnizat de Harman Kardon, cu o fidelitate foarte bună, dar și cu un preț pe măsură (1100 de euro).
Lista dotărilor de confort mai include scaune încălzite, volan încălzit, scaune față reglabile electric, climatizare automată, faruri full LED, iluminare inteligentă pe timp de noapte și sistem de parfumare a habitaclului. Interiorul poate fi destul de colorat mulțumită iluminării ambientale cu LED, iar șoferul se poate bucura de unul dintre cele mai mari și mai lizibile sisteme Head-Up Display.
"BMW a construit de-a lungul istoriei oale" sau e vorba de "istoriei sale" ?