Interior
BMW nu vrea să riște atunci când vine vorba de interiorul modelelor sale. A găsit o formulă riguroasă și germană și o aplică conștiincios pe toate segmentele. Sunt puține lucruri de reproșat la nivel de calitate a materialelor folosite, dar poate puțină imaginație nu ar strica.
Posibilitățile de configurare la achiziționare sunt multiple, dar în ultima vreme am întâlnit doar modele cu interior negru, ceea ce conferă un aer sobru și rece. În cazul exemplarului testat de noi, inserțiile din aluminiu au salvat ziua, înveselind întrucâtva interiorul. Am apreciat și volanul M, ceva mai gros decât unul normal. În rest, toate comenzile sunt acolo unde BMW ne-a obișnuit.
BMW X4 este suficient de spațios atât în față cât și în spate, patru pasageri putând călători în cel mai deplin confort atât timp cât nu depășesc 1.80 metri. La nevoie, se poate alătura și un al cincilea pasager.
Volumul portbagajului este suficient de mare, 500 litri, iar deschiderea hayonului cu acționare electrică este amplă. Totuși, BMW X4 plătește un mic tribut designului de coupe cu patru portiere. Volumul portbagajului este mai mic față de cel al concurenților cu siluete clasice, iar atunci când cineva se așează pe bancheta din spate trebuie să avem grijă la cap dacă înălțimea pasagerului depășeste 1.80 metri.
BMW v-ati transformat in vitrina snobilor.Incercati sa mai faceti o data o masina cu sase in linie,propulsie si mai ales fara turbo.O sa aveti surpriza ,impotriva sofisticatului marketing,ca are mai mult succes decat toate smecheriile facute pentru a insela clientul.