BMW X6

3.0 Diesel Turbo (M50d) 381CP 4x4 Aut8

Performante

5.0

BMW nu se lasă mai prejos nici la capitolul performanţe, acolo unde reuşeşte să fie primul în zona SUV-urilor diesel cu puteri de peste 300 CP. Acceleraţia de la 0 la 100 km/oră se face în doar 5.2 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 250 km/oră. 

BMW X6 M50d reuşeşte astfel să fie mai rapid şi faţă de verisiunea similară BMW X5, deşi vorbim doar de o sutime de secundă. Cel mai apropiat concurent de duo-ul BMW este Porsche Cayenne diesel, cu un timp de acceleraţie de 5.4 secunde, în timp ce Range Rover SDV8 are nevoie de nu mai puţin de 6.9 secunde pentru a atinge prima sută de km/oră.

  • @Dragos, luni, 09.02.2015 12:41

    O mica greseala de redactare: Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X8 de 380 CP

  • Vasilica, luni, 09.02.2015 12:50

    Masina e ok nu contest si nu cred ca are un rival pe masura. Dar pentru romanica e ca nuca'n perete, e aiurea sa te plimbi cu ea prin mocirle si gropi de iti rup sasiu plus ca nu ai unde sa asterni acei 380cp ar insemna sa stai cu picioru pe frana. Parerea mea!

  • Andi, luni, 09.02.2015 13:13

    Chiar daca stiu ca nu prea conteaza consumul la nivelul asta de pret (probabil doar daca trece de 20l/100km) dar totusi diferenta dintre real si imaginar, pardon - declarat, nu este un pic cam mult diferita ... :) Mai bine un X6M, macar ala stii din start ca te fura la consum! :)

  • mda, luni, 09.02.2015 13:21

    astia de la BMW pt un X6 3.0 au preturi de Ferrari si Lamborghini

  • arogantul, marţi, 10.02.2015 18:16

    X6 nu este un SUV , este un SAV, sports activity vehicle

  • mihai, duminică, 15.02.2015 16:57

    De ce toate aceste masini(BMW,Audi, Volkswagen) consuma pe hartie 5-6-7% si in realitate dublu?Si cu toate astea primesc aproape 5 stele la consum.Recunosc,in realitate nu m-am interesat sa vad daca chiar exista aceasta problema,desi am cateva exemple(un prieten cu Golf 6 2.0 TDI care nu reuseste sa scoata consum sub 6.8-7% chiar daca masina a fost prezentata cu un consum total diferit la lansare),insa ma uit pe internet la teste de consum si de fiecare data consumul la aceste masini nu era lafel ca cel "de pe hartie" ci mai mare cu 2-3 litri/100km.Si uite asa apar pe strada astfel de reboot-uri ca ciupercile,pentru ca un om "mai slab de ingeri" cand isi cumpara o masina,se uita doar pe site-ul producatorului la consum si zice "-De ce sa-mi iau Citroen sau Ford(sau orice altceva),cand pot sa imi iau Volkswagen si consuma doar 3% ca asa mi-a zis tanti la reprezebtanta,plus ca asa are toti smecherii"