Tinuta de drum
BMW X6 M50d beneficiază de o suspensie adaptivă specială dezvoltată de divizia M. Aceasta este oferită standard pentru modelul M50d şi aduce un plus enorm la capitoul ţinută de drum. Cu ajutorul suspensiei adaptive M, BMW X6 se poate transforma în funcţie de dorinţa celui de la volan. Acesta poate alege între patru moduri de rulare: Eco Pro, Confort, Sport şi Sport Plus.
Dacă în primul mod accentul este pus pe eficienţă iar în cel de-al doilea evident pe confort, atunci când comutăm în Sport sau Sport Plus amortizorele se întăresc, iar X6 devine un automobil sportiv în adevăratul sens al cuvântului. Orice urmă de ruliu sau tangaj este eliminată instant şi, în ciuda gabaritului şi masei de peste două tone, X6 zburdă fără nici o problemă pe un drum virajat de munte. Reversul medaliei este modul Confort, extrem de plăcut în oraş, când suspensiile sunt setate pentru confort iar cutia de viteze schimbă treptele mai lent şi eficient. Iar pentru cei care vor să încerce un record de consum există modul EcoPro, în care toate funcţiile maşinii sunt setate pentru eficienţă maximă şi economie de carburant.
Feelingul general la volan este un pic diferit faţă de generaţia anterioară. X6 este acum mai matur şi se comportă exact ca fratele său cu caroserie ceva mai normală, X5. Direcţia este extrem de precisă şi oferă suficient feedback celui de la volan pentru a ştii mereu unde sunt roţile punţii faţă.
O mica greseala de redactare: Preţul este destul de piperat, chiar şi pentru un X8 de 380 CP