Tinuta de drum
Dacă ar fi să redefinesc titlul acestui capitol, aș merge pe ideea de "personalități multiple". Pentru că așa se comportă BMW X6 în momentul în care te joci cu modurile de rulare puse la dispoziție de inginerii constructorului german.
În modurile Comfort și EcoPro vei descoperi un X6 capabil să absoarbă cu stoicism orice denivelare apărută la nivelul asfaltului. Suspensia lucrează cu rapiditate și reușește să nu transmită aceste diferențe de nivel în habitaclu pentru ca tu să te bucuri de un drum liniștit.
În modul Adaptive, vei descoperi un X6 puțin mai rigid, semn că "în spatele" acelei caroserii cu forme mai puțin convenționale se ascunde o "brută".
Imediat ce treci în modul Sport, lucrurile se schimbă considerabil. Suspensia devine mai rigidă, motorul se descotorosește de orice inhibiții, transmisia "sare" două rapoarte în jos, iar direcția se transformă într-un braț bionic pe care să-l "împerechezi" cu sinapsele. X6 M50d se transformă într-o adevărată mașinărie capabilă să înghită viraj după viraj în ritm rapid, indiferent că urci Poiana sau cobori către Cheia.
Iar pentru a dezvolta un astfel de comportament, inginerii bavarezi au pus pe X6 M50d șasiul adaptiv M, diferențialul M Sport, pachetul M aerodinamic și direcția integrală (disponibilă opțional pentru 1.300 de euro). Iar toate aceste elemente pot schimba radical modul în care X6 M50d trece de la SUV-ul confortabil din oraș la SUV-ul agresiv și tăios de pe urcările montane.
Sistemul de direcție comunică într-un mod fantastic cu șoferul. Dacă în modurile EcoPro sau Comfort te vei putea "juca" cu mai multă ușurință cu direcția lui X6, în modul Sport trebuie să te implici. Și nu prea ai cum să nu o faci, în condițiile în care aceasta îți comunică cu atâta încredere fiecare centimetrul al asfaltului.
La viteze mici, roțile spate vor vira în sens opus celor de pe puntea față, astfel încât să poți "strecura" noul X6 în traficul aglomerat al orașului. Dacă locul mașinilor așezate alandala pe străduțele Bucureștiului este luat de viraje închise, atunci direcția integrală va reuși să te aducă mai rapid pe trasa ideală. La viteze mari, roțile de pe puntea spate vor urma "traseul" impus de cele de pe puntea față, iar astfel vei putea aborda cu și mai multă încredere virajele rapide.
O masina foarte frumoas si luxoasa ! Exteriorul, forma de SUV-coupe si stopurile imi plac la nebunie. Interiorul este foarte luxos si misterios, mai intunecat. Portbagajul este destul de mare, dar grila aia in forma de rinichi la niciun BMW nu o pot suporta pentru ca strica toata masina. Pretul este unul foarte mare totusi adica 116.000 de euro masina asta? A innebubunit BMW cu preturile, dar masina este aproape la fel de frumoasa ca noua Skoda Octavia 4. Masina asta BMW pare foarte aerodinamica si este foarte rapida si are o acceleratie extraordinara si este si foarte mare. Cred ca isi merita cele 4.7 stele.