Design
În momentul apariției lui BMW X6, mulți dintre fanii mărcii au strâmbat din nas și au oftat adânc. Dar anii au trecut pe lângă X6, iar SUV-ul coupe al nemților a ajuns la a treia generație, semn că publicul iubește formele atipice ale lui X6.
Odată cu noua generație, BMW a introdus o serie de modificări estetice. Însă, așa cum ne-am obișnuit, nu există o revoluție la acest capitol, ci o evoluție clară indusă de ideea maturității.
Alături de elementele ceva mai agresive care vin în pachetul M, versiunea testată a inclus și un echipament opțional mai puțin întâlnit în industrie: grila frontală iluminată (BMW Iconic Glow Kidney Grille). Aceasta face parte din pachetul Innovation și scoate și mai mult în evidență caracterul special cu care X6 ne-a obișnuit. Sistemul de iluminare poate fi deschis sau închis prin intermediul unor comenzi aflate la nivelul sistemului de infotainment. Un lucru cât se poate de clar este acela că nu vei putea rula niciodată cu farurile stinse și grila aprinsă (din motive de siguranță, evident). În plus, cei din fața ta nu vor percepe grila iluminată ca pe un proiector gigantic.
Odată cu noua generație, X6 primește "șolduri" ceva mai rotunjite, accesorii suplimentare de caroserie, prize de aer mai mari, jante cu diametrul de până la 22 de inch și culori noi. Iar toate aceste schimbări, fac din X6 un SUV care își păstrează atitudinea nonconformistă.
O masina foarte frumoas si luxoasa ! Exteriorul, forma de SUV-coupe si stopurile imi plac la nebunie. Interiorul este foarte luxos si misterios, mai intunecat. Portbagajul este destul de mare, dar grila aia in forma de rinichi la niciun BMW nu o pot suporta pentru ca strica toata masina. Pretul este unul foarte mare totusi adica 116.000 de euro masina asta? A innebubunit BMW cu preturile, dar masina este aproape la fel de frumoasa ca noua Skoda Octavia 4. Masina asta BMW pare foarte aerodinamica si este foarte rapida si are o acceleratie extraordinara si este si foarte mare. Cred ca isi merita cele 4.7 stele.