4.1
de Silvian Irimia, Foto: Vlad Alexandru (Viataprinlentila), marţi, 9 septembrie

Mărimea contează?

De ceva vreme, Citroen C3 este cel mai bine vândut model al producătorului francez. Așa că ce faci atunci când vrei să intri într-un nou segment de piață, destul de disputat, și nu îți dorești ca vânzările să aibă de suferit?

Ei bine, așa cum ne-au arătat cei de la Citroen, nu trebuie să vii cu o rețetă complet nouă și revoluționară, deoarece de multe ori, o reinterpretare a unui fel de mâncare celebru poate să fie o revoluție în sine. Cam așa a fost și cazul atunci când francezii au lansat pe piață modelul C3 Aircross.

Iată că acum acest model se află la a doua generație și ne arată prin toți porii cât de mult s-a maturizat. Dacă până acum vorbeam de un SUV mic, de oraș, cu accent pe lifestyle și culori jucăușe, noua generație se repoziționează clar.

Acum, SUV-ul de segment B vine cu dimensiuni serioase și un atu foarte rar în clasa lui: posibilitatea de a fi comandat în versiune cu 7 locuri. Putem spune, cel puțin din perspectiva dimensiunilor, că acest model bate la ușa segmentului superior.

Asta înseamnă că, practic, C3 Aircross nu are rival. Există mașini în același segment de preț cu dimensiuni asemănătoare, dar nu au 7 locuri. Există modele accesibile cu 7 locuri, dar nici pe aproape de prețul lui C3 Aircross. Pentru a înțelege și mai bine avantajele acestui model, ți-am pregătit și o prezentare video.

PREZENTARE VIDEO CU NOUL CITROEN C3 AIRCROSS

  • nsrei, marţi, 09.09.2025 18:56

    De ce e-dct și nu aia veche aisin? Asta noua fiind dct nu cred sa fie așa fiabila că cea clasica cu convertizor de cuplu. Cine o fabrică pe cutie? Cat despre motor, au rezolvat cureaua aia? Cică astea noi ar fi pe lanț sau pe lângă. Vom vedea. Oricum mașină în sine nu e cine știe ce coaja. Vedeți testele de siguranță apoi cumpărați

  • @nsrei, miercuri, 10.09.2025 10:15

    cu o minima documentare ai fi aflat raspunsurile la toate intrebarile tale, dar na, lenea mare, bunavointa lipsa si trollarea sportul tau preferat

  • Kap, miercuri, 10.09.2025 11:00

    A propos de minimă documentare: la C3 Aircross prețul pentru hibridă e într-adevăr 25.300 euro. Din păcate a fost comparat cu prețurile PROMOȚIONALE de la ZS și Duster. Dacă cineva și-ar fi dat un pic osteneala și citea prețurile de listă, ar fi găsit: Dacia Duster Expression hybrid 140 - 25.850 euro MG ZS Hybrid+ - 24.810 euro Zici că s-a supărat cineva pe Citroen și face anti-reclamă.....

  • parere, miercuri, 10.09.2025 11:30

    Ce tristete de masina...

  • Matei_cel_nou, miercuri, 10.09.2025 15:00

    Întrebarea zilei e câte clase are nsrei, 4 sau 5.

  • @matei, miercuri, 10.09.2025 15:17

    esti generos. maxim 2 are. deja copiii de-a 3-a judeca si se exprima incomparabil mai bine.

  • alex_cu_a_mic, joi, 11.09.2025 10:24

    Sistemul m-h pe 48V de la Stellantis e supereficient. Mai este pus, printre altele, si pe Fiat 600 si confirma si acolo consumurile foarte bune mai ales urban. Dovada ca nu e nevoie de un megasistem hibrid pentru a reduce consumul acolo unde doare cel mai mult, in urban.