Motor / Transmisie
În segmentul SUV-urilor mici este aglomerație mare. Alege un producător și cu siguranță vei găsi și un candidat pentru segmentul de mai sus. Citroen a înțeles acest lucru, iar C3 Aircross a fost proiectat pentru a completa vânzările. Noul SUV de segment mic este oferit alături de o motorizare pe benzină de 1.2 litri în două versiuni de putere (82 CP și 110 CP) și împreună cu un motor diesel, și el disponibil tot în două versiuni (99 CP și 120 CP).
În cadrul testului am beneficiat de serviciile propulsorului diesel de 1.6 litri care produce 99 de cai putere la 3.750 rpm și 254 Nm începând cu 1.750 rpm.
Și pentru că este un SUV dedicat orașului, ne-am gândit să rămânem în habitatul său. Unitatea diesel este destul de vioaie, dar chiar și pentru utilizarea în oraș ai avea nevoie de ceva mai multă putere. Asta în cazul în care nu vrei să tragi un pui de somn în timp ce aștepți să intri pe o arteră principală nesemaforizată. Motorul diesel este oferit de francezi împreună cu o cutie manuală cu cinci trepte. Transmisia a fost croită pentru a oferi un consum cât mai mic de carburant și are o cursă lungă, dar precisă. Per total, sistemul de propulsie funcționează plăcut, însă recomandăm versiunea superioară de putere.
Modelul are o GARDA LA SOL de 20 cm.... Daca avea pozitionat si display-ul central inversat cu aeratoarele si o versiune 4x4 sau una hibrida merita chiar nota 8/9. Se apropie de SEAT Arona destul de mult ca si clienti potentiali in segmentul de crossover / SUV de oras.... Asa primeste "doar" o nota de 7/8. Mult succes !!!!