Interior
Ne-am obișnuit deja ca Peugeot să fie mai îndrăzneț atunci când vine vorba despre interiorul modelelor sale. Între timp, Citroen a păstrat o direcție simplă în ceea ce privește designul interior, cu doar câteva elemente care mai rup monotonia.
Partea superioară a bordului este acoperită cu un plastic moale cauciucat, plăcut la atingere. Astfel de zone găsești și la nivelul portierelor, puține ce-i drept, dar amplasate acolo unde ajungi mai des cu mâna. În partea inferioară avem nelipsitul plastic tare, neprietenos la prima vedere. Tunelul median este acoperit cu ornament piano black. Un adevărat magnet pentru praf.
Scaunele Advanced Comfort, patentate de Citroen, sunt și ele standard. Au un strat de spumă mai gros, astfel că sunt confortabile la drum lung, dar suportul lateral nu este tocmai eficient. În cazul mașinii testate de noi, tapițeria a fost o combinație de piele ecologică și material textil, cu o serie de cusături contrastante.
Citroen C4 X oferă o mulțime de spații de depozitare, generoase ca dimensiuni. Sunt și unele la care nu te-ai aștepta, cum ar fi sertarul de acte aflat deasupra torpedoului sau suportul pentru tabletă, instalat în partea dreaptă a bordului. Este o dotare opțională, ce-i drept.
Tot opțională este și zona de încărcare prin inducție, pentru telefonul mobil, aflată în partea din față a tunelului median. Și aceasta ascunde o zonă mică de depozitare.
Am apreciat butoanele fizice ale sistemului de climatizare. Spre deosebire de Peugeot, care le-a integrat în sistemul multimedia, Citroen a ales abordarea clasică, care nu îți distrage atenția de la condus.
Pasagerii de pe locurile din spate au spațiu suficient la genunchi, dar cei cu o înălțime peste medie vor cu sta cu capul mult prea aproape de plafon.
Cu toate scaunele în poziție normală, C4 X oferă un portbagaj de 510 litri. Mai mult decât Volkswagen T-Roc (445 litri) și Kia XCeed (426 litri). Așadar, modelul francez stă mult mai bine la acest capitol.
13 la sută în oraș? Unde- i economia,nivelul redus de poluare din motoarele cu 3 cilindri la preț de 4 cilindri?