4.5
de Alexandru Monenciu, marţi, 5 noiembrie

Toreador

Nu mulți știu, dar Autodromo de Sitges-Terramar este unul dintre primele circuite din lume. Gândește-te că a fost construit în 1923, în mai puțin de un an, iar, la acea vreme, în Europa existau doar două circuite (Brooklands și Monza), iar SUA avea Indianapolis.

Cu o formă ovală și viraje cu înclinație mare (66 de grade), circuitul are o lungime de fix 2 kilometri. Din păcate, după sezonul inaugural, Autodromo de Sitges-Terramar a mai găzduit curse doar sporadic, iar de la jumătatea anilor '50 este dezafectat.

Chiar și așa, circuitul mai este folosit pentru diverse campanii publicitare ale unor mărci auto și a apărut chiar și în celebrul show auto The Grand Tour.

Mai mult, spaniolii de la Cupra au ales să își denumească cel mai nou model după acest circuit. Ne referim aici la Terramar, geamănul iberic al lui Volkswagen Tiguan, un model pe care noi l-am condus în cadrul testelor internaționale.

Pentru ca experiența să fie și mai specială, am avut ocazia să facem și câteva ture, cu mașina, chiar pe Autodromo de Sitges-Terramar. Înainte să afli cum se conduce noul Cupra Terramar, te invit să urmărești un clip pe care l-am filmat în acest loc special.

PREZENTAREA VIDEO A NOULUI CUPRA TERRAMAR

  • glume, marţi, 05.11.2024 13:56

    chiar ne prefacem ca e normal ca masina asta sa coste aproape 60k euro?

  • parere, marţi, 05.11.2024 14:09

    51k pentru plasticul asta? In plus Seat se devalorizeaza f repede si nu este recunoscut (ca orice VAG) ca un monument de fiabilitate, ba din contra.

  • :))), marţi, 05.11.2024 17:45

    Inca o masina de 4.5 stele? :)))

  • Mihai, miercuri, 01.01.2025 17:45

    Cea mai tare chestie e asta: "Tot o semnătură a mărcii spaniole, vitezometrul este gradat până la 300 de km/h." De parca toate Cuprele, asa în general, prind 300 la oră. Sunt foarte niște VW cu design mai Batman, sa satisfacă generația care a copilărit la consola cu scaun de gamer. Prefer oricând o mașină cu design mai banal dar cu performante de top decât una cu briz-briz-uri de bestie cu motor care se pârțâie în rand cu gloata. O sa le propun celor de la Dacia ca începând cu generațiile următoare sa gradeze vitezometrele pana la 400km/h. Ca semnatura de marca. Why not?