Dacia Dokker

1.5 Diesel Turbo (dCi) 90CP Man5 Laureate

Tehnologie

3.5

Dacia Dokker este oferit cu aceleaşi dotări ca şi Lodgy, ceea ce înseamnă că sistemul multimedia "Media Nav" cu ecran tactil cu diametrul de 18 centimetri şi sistemul de navigaţie se află pe lista de dotări opţionale a Ludospace-ului din gama Dacia. Unitatea audio are Radio, conectivitate AUX şi Bluetooth. Am testat deja sistemul de navigaţie, iar acesta îşi face treaba de minune, performanţele sale fiind ştirbite doar de amplasarea sa pe bord.

Clienţii pot comanda şi un limitator de viteză şi un sistem de asistenţă la parcarea cu spatele. Având în vedere scopul utilitar al modelului Dacia, nivelul de echipare oferit este mai mult decât potrivit, mai ales dacă ne uităm la preţul dotărilor respective.

În cazul în care nu optaţi pentru versiunea cu MediaNav a lui Dokker, aveţi la dispoziţie un sistem audio simplu de folosit, echipat cu Radio-CD şi conexiune AUX.

  • constantin, marţi, 10.07.2012 20:26

    e bun de carat cartofi si pepeni ,altceva.......a ca ,autobuz

  • Mafia, marţi, 10.07.2012 20:39

    O masina corecta.....chiar daca nu se ridica la o fiabilitate extraordinara,o apreciez datorita pieselor si intretinerii ieftine.Nu ca marcile nemtesti care nu sunt nici fiable si sunt si scumpe la intretinere si piese.Bravo Dacia,o masina corecta!Eu o incurajez ca intr-un plan de dezvoltare peste 10 ani va fi peste marcile nemtesti.

  • Mirela_, marţi, 10.07.2012 20:43

    @Mafia Dokker e o masina oribila.Nu as umbla in asa ceva nici sa ma platesti.

  • paco rabanne, marţi, 10.07.2012 21:18

    @Mafia Tu comentezi la Dokker? De unde stii ce fiabilitate are Dokker? Esti facut de Mama Omida? Pana acum produsele Dacia si-au demostrat fiabilitatea, nu e vina Dacia ca la unii ajung stirile mai greu. Ramane de vazut in continuare Dokker, dar sunt perspective bune. @Automarket Eu l-as compara mai degraba cu Kangoo de persoane, Doblo Panorama, Berlingo Multispace, Partner Tapee, Roomster, Combo Tour, decat cu C-Max si Zafira ce ati trecut voi...

  • Mafia, marţi, 10.07.2012 22:27

    @Mirela_.......Nici daca ai castiga una la un concurs?

  • suporter, marţi, 10.07.2012 23:28

    Nu vad rostul navigatiei si a scaunelor incalzite pe acest model. Totusi este o masina utilitara facuta pentru munca.Nu am vazut asa optionale pe celelalte modele din segment.Mai bine le-ar fipus pe Duster,Logan

  • dan_grc, marţi, 10.07.2012 23:46

    @Mafia Tu esti in stare sa lauzi si un carucior de supermarket ,singura conditie este sa nu fie nemtesc, atat esti de disperat. Fanii Dacia nu trebuie sa inteleaga ca asociez Dacia cu-n carucior, dar omul asta ar fi in stare sa zica ceva de genul..."un carucior japonez este mult mai fiabil decat cel nemtesc, caruia ii pica rotile imediat si rezista la 1000 de km cu incarcatura maxima prin magazin, chiar si unul chinezesc e mai rezistent si de fapt cel nemtesc oricum are piese din China ( asta ar fi Andrei, scuze ca te-am bagat aici dar nu ma pot abtine) " . Eu zic ca-n 10 ani daca vei avea permis poate vei conduce si tu macar Dacia , poate va avea si hibrid pana atunci. Cu deosebit respect ...care este.

  • Mafia, miercuri, 11.07.2012 00:30

    Draga @dan_grc: Ai intratrat la articolul asta sa imi faci mie reprosuri?Am spus foarte clar ca apreciez munca celor de la Dacia ,pretul de achizitie si intretinerea foarte mica,chiar daca nu are o fiabilitate extraordinara .Pe cand marcile nemtest ''BMW'' sa zicem ii pica piesele de la primii 100.000 km.Si in legatura cu permisul,ca sa dormi tu mai bine la noapte,sa sti ca am si permis am si masina.Ce cumva te oftici?Si ca sa iti spun de pe acuma ,Dacia daca ar incepe sa construiasca vreun model cu propulsie hybrid iti spun ca va fi mult mai ieftin decat cel pe BMW,care evident are costuri mari,iar fiabilitate '' nema'',barem la Dacia stiu ca o sa platesc putin.Desi nu voi renunta niciodata la Toyota.

  • Mafia, miercuri, 11.07.2012 00:47

    Si de cand vorbesti tu despre hybrizi?Parca nu iti placeau?Sau probabil nu iti placeau cei de pe BMW,dar......ha ha ha acum cu alianta,vor avea si ei sisteme hybrid bune....pardon adika 'fiabile'',sti tu sistemul acela ''hybrid synergy drive''.

  • Mafia, miercuri, 11.07.2012 01:16

    Mdaaa.......cam asa reactioneaza,stimatul,@dan_grc,probabil o fi pe aici pe AM,si reactioneaza dandu-mi ''dislike''.

  • zarnesteanu, miercuri, 11.07.2012 05:21

    O masina cu un pret excelent. Treaba buna Dacia! Daca intr-o zi Renault o sa scape de nissan si o sa se asocieze cu o firma prospera, fondurile disponibile vor putea fi folosite in directii mai productive decat scoaterea din faliment a lui x si y si mentinerea lor pe linia de plutire.

  • JULIANKKK, miercuri, 11.07.2012 09:04

    pare mai reusita decat lodgy

  • dany, miercuri, 11.07.2012 09:07

    Am si eu o intrebare pt Automarket: care este pretul versiunii testate? Chiar ma intereseaza modelul, as vrea sa-i fac o conversie pt camping, cum e VW Caddy Life Tramper. Merci.

  • Un client indignat, miercuri, 11.07.2012 09:25

    @JULIANKKK Ce gandire neanderthaliana! Dokker si Lodgy sunt masini diferite ce ofera lucruri diferite unor clienti diferiti. Poate Lodgy nu are calitatile pe care le cauti tu (volum de incarcare, sarcina utila etc), dar e potrivit pentru altcineva. Comparatia se face cu alte modele tip Ludospace, de la alte marci concurente, nu intre 2 modele diferite ale aceleiasi marci. De ce sa-mi impui tu preferintele tale la Dacia?! Esti evident paralel cu domeniul auto.

  • sandman, miercuri, 11.07.2012 10:02

    cat timp o sa mai puna botul romanul la astfel de masini? total nesigure si de o calitate indoielnica care nu ofera nimic. doar ca sunt ieftine nu inseamna ca trebuie sa cumparam.

  • Vasilica, miercuri, 11.07.2012 10:02

    Dokker este o masina LOW deci cu pretentii mici.Daca o folosesti 4-5 ani poti sa ii dai foc dupa aia fara sa iti para rau!! Va fi si in versiune hybrid cu sitem furat de la toyota?

  • Realitatea zilei, miercuri, 11.07.2012 10:25

    Automarket zice: "Dacia ne-a arătat că este mai matura decât am crede la prima vedere şi are mai multe calităţi decât vedem în fişa tehnică. Materiale care rezistă în timp, costuri reduse de întreţinere, costuri mici la manoperă şi la piese, un consum decent de carburant şi,dacă nu era destul, modele cărora nu prea ai ce să le reproşezi dacă eşti realist în privinţa achiziţiei." Poate mai si cititi opiniile presei auto din cand in cand, ca doar de aia sunteti aici... sau poate nu...! Sunteti doar pentru mascareala.

  • LauCalin, miercuri, 11.07.2012 11:44

    O masina tipic Dacia: simpla, robusta, spatiosa, fara pretentii prea mari de confort sau calitate. O masina ieftina care isi face foarte bine treaba pentru care a fost conceputa.

  • x, miercuri, 11.07.2012 14:38

    Un sfat pentru automarket. Cred ca si eu si ceilalti vizitatori ai acestui site ar aprecia insutit mai mult un testdrive daca ar fi video ... cum fac cei din afara :)

  • unu, miercuri, 11.07.2012 14:53

    robusta :)

  • EmilBoc, miercuri, 11.07.2012 14:56

    varza

  • andy.s, miercuri, 11.07.2012 16:42

    murdare,ce miroase urat arata renault,de ce?:)))

  • unckle, miercuri, 11.07.2012 22:37

    de unde v-a reiesit diametrul acelui dreptunghi?

  • SaabCuantic, joi, 12.07.2012 00:23

    @docherul, nu fii lipsit de respect la adresa Mirelei! N-o cunosc, dar ştiu că nu trebuie plătită ca să se urce într-o maşină (a unui bărbat, presupun), deoarece aspectul maşinii (şi al bărbatului) o revelează pe deplin dacă merită sau nu să ia loc în dreapta. Dacă după un timp va lua loc şi în stânga, bravo ei că a ştiut să se impună, nu să fie plătită. Mai degrabă ea va plăti…Aspectul ei…atmosfera creată…schimbătorul de viteze….vruuuuum.

  • JULIANKKK, joi, 12.07.2012 09:25

    mare dreptate,saabcuantic. daunazi in acelasi articol am intrecut putin masura si am catalogat un ,,comentator,,cu titlul de taranus...mi sa sters comentariul,corect.dar de ce nu puteti domnilor moderatori sa luati atitudine la comentarii de genul @docher-ului?

  • docherul, joi, 12.07.2012 12:05

    @Saab + @julien vedeti voi folosirea unui vocabular deplasat si termeni nepermisi intr-o discutie?

  • SaabCuantic, joi, 12.07.2012 15:29

    Problema este că sunt uluit de câte scatoalce purpurii a primit Mirela doar pentru o simplă declaraţie, că nu suportă acest model. Înseamnă că aici nu sunt agreate fetele. Nu zice nimeni că ele ar fi senzaţionale la pilotaj sau la cultură auto, dar cât fanatism pro-daciot colcăie în minţile unora încât să fie desconsiderată cu atâta vehemenţă o persoană destul de prezentabilă (judecând după avatarul ataşat). 72 de dislike-uri în doar două zile…Culmea este că sunt şi eu puţin “misogin”; am dovedit-o cu ocazia ultimului salon auto de la Geneva, când le-am “ciuruit” din vorbe pe animatoare, dar, într-un astfel de caz, indiferent că este vorba despre o reprezentantă a sexului slab, nu pot decât să fiu solidar cu dânsa…Fraţilor, ce vi se pare extraordinar la Dacia, că nu pricep?! Preţurile?...Acelaşi criteriu fragil i-a tentat şi pe cei trei pasageri din Loganul sfărâmat de Huidu (apropo, trei morţi din culpă şi…doi ani cu suspendare?! de-aia nu-mi pun niciodată nădejdea în justiţia omenească…). Mă rog, acesta pare a fi “trendul” global al momentului: puzderie de pseudo-vehicule cât mai ieftine, cu câteva gadget-uri “en vogue” (cât să-ţi fure ochii şi să-ţi pună iute pixul în mână pentru semnarea contractului de vânzare), dar trase la indigo pentru toate modelele, şi vizite de curtoazie pe la PECO…Iar dacă se întâmplă să nu acorzi prioritate regulamentară unui tanc sportiv…hasta la vista, deady!

  • gelu, joi, 12.07.2012 23:14

    da, toti avem bani de masina lui huidu saab, incepi sa o iei pe aratura.... iar mirela a luat-o poate pentru ca o parere mai controlata ar fo fost mai potrivita. Fitzele se platesc...cu manutze rosii...peste posterior (cand se poate)

  • unckle, vineri, 13.07.2012 14:59

    @GELU - nu, Mirela nu trebuia sa fie mai controlata - comentariul este cat se poate OK . . . in schimb atitudinea misogina si lipsita de bun simt a lui Docher, si a celor aproape 100 de "aprobatori" ai sai, este total deplasata. Faptul ca mai mairii AutoMarket tolereaza astfel de comportamente ma uimeste sincer ... dar am asa o impresie ca nimeni de la AM nu a mai citit cometariile sau articolul dupa publicare (probabil stau acasa si cauta metode de a castiga premiul Nobel pentru matematica prin dezvoltarea unei metode de masurare a diametrului unui dreptunghi). ca sa insumez parerea mea despre Docher si "sustinatorii sai" : "niște țărani"

  • Octav72, sâmbătă, 14.07.2012 18:43

    In primul rand, imi place cum este scris articolul si felicitari pe aceasta cale! Este scris intr-un mod onest, asa cum cred ca este si Dokker, pe marginea a ceea ce am citit si aflat pana acum. Cum bine spunea un comentator la alte articole despre Dacia, aceasta marca nu este pentru fitosi. Preturile sunt decente, automobilele produse destul de fiabile, intretinerea lor facila si accesibila si ceea ce este important, nu incearca sa para mai mult decat ceea ce sunt. Asa ca onestitatea modelelor este de apreciat. Cand s-a lansat Lodgy, spuneam intr-un comentariu ca ar fi buna si o utilitara, care sa ofere mai mult spatiu decat Logan MCV. Ma bucur ca s-a intamplat acest lucru si a rezultat un produs ok, care sa ajute micile firme (si nu numai) sa transporte in mod convenabil ceea ce este nevoie, din punctul A in punctul B. Ca sa revin la modul in care este scris acest test drive, cred ca informatiile oferite sunt foarte bune. Si cred ca vin din partea cuiva care are mai multa experienta in a testa o masina, decat multi dintre cei care mai comenteaza pe aici... Am aflat ca Dokker vine sa sustina ideea de mobilitate prin multe argumente. Probabil unii nu au citit cu atentie articolul, altfel aflau despre cat de util este Dokker. Aflau si despre timoneria care impresioneaza, despre antifonarea rezonabila pentru un vehicul comercial, despre elasticitatea ridicata a propulsorului, consumul mediu bun, interiorul spatios si ''Sincer'', asa cum se spune in articol. Imi place mult cum suna ''Sincer'', aviz celor care se grabesc sa critice Dokker si marca Dacia. De asemenea, scrie in articol despre materiale decente, imbunatatite, comenzi ergonomice si ''tinuta de drum previzibila, care sa-ti arate din prima care iti este locul pe sosea.'' Din nou, discernamant in a descrie si aprecia modelul. Nu consider off-topic daca spun ca @Mirela_ a depasit masura prin ceea ce a afirmat despre Dacia Dokker. S-a pus singura intr-o situatie dificila, prin ceea ce a scris. Oamenii au sanctionat acest aspect, in primul rand. Nu incurajez nici raspunsurile ironice pe care le-au dat unii, nici apararea fara fond a altora, nici modul in care unii utilizatori au inceput sa se atace reciproc. Sper insa ca acest site sa devina ceva mai civilizat, daca se poate. Pentru ca aici este vorba despre masini, nu fite, orgolii sau discutii care efectiv nu-si au rostul. Ajung in acest fel si la Dokker, o masina ok, prin ceea ce ofera. Imi aduc aminte ca in 2006, am vazut din masina in care rulam, pe o autostrada din Germania, un Logan. Cred ca rula cu aproximativ 140 km/h. Sa nu se inteleaga ca incurajez viteza, insa pe acea autostrada era posibil. M-am bucurat sa vad ca Dacia Logan rezista constant la acest regim de exploatare, fara probleme. Pentru 2006, mi se parea o realizare. Iar bucuria era legata si de faptul ca la realizarea modelului sunt implicati (dupa cate stiu) si proiectanti romani. Chiar daca rolul Renault este primordial. In Germania, precum si in alte tari, oamenii privesc altfel masinile, precum si modelele low cost. Si stiu sa aprecieze lucrurile, dovedind mai putine fite decat pe plaiurile mioritice. Asa si cu Dokker, este o masina onesta si nu doreste sa se prezinte altfel! Despre siguranta, desigur... Despre cei cu SUV sau care produc fel de fel de accidente... Pai masinile nu produc accidente, decat din probleme tehnice. Principalul factor in producerea accidentelor, il reprezinta cel din spatele volanului. Eroarea umana, ca sa ma exprim asa... Masinile nu au fost proiectate sa produca accidente. Siguranta de 3 stele EuroNCAP, pentru o masina low cost fara ESP (probabil 4 stele cu ESP, optiune posibila pentru cumparator), reprezinta un rezultat decent. Atat am de spus despre acest aspect, deocamdata. Taranii romani. Pai taranii autentici sunt onesti, sinceri, fara sa invidieze pe ceilalti, fara orgolii, cu o gandire robusta, care nu este alterata de fatarnicia de la oras. Mai sunt astfel de oameni. Numarul lor a fost ceva mai mare in trecut, insa timpul a lasat urme, ca in fiecare loc... Vorbesc insa de ceea ce are valoare, asa ca incercarile de a devaloriza denumirea de taran autentic, le consider fara legatura cu semnificatia reala a cuvantului. Nu este reclama pentru Dokker, nu intentionez sa fie perceput astfel acest comentariu... Este de bine insa ca oamenii mai apreciaza ceea ce are sanse sa fie simplu si bun, in conditii cel putin decente, pentru un scop precis. In acest sens, succes Dokker si celor care mai pot da dovada de reactii potrivite, pentru fiecare produs al industriei auto!

  • SaabCuantic, duminică, 15.07.2012 23:37

    “Apărarea fără fond a altora”…Ce-i place ăstuia să mă înţepe sub centură...Începând cu fabulosul Logan, Dacia a păşit în era hidoşeniei fără gust şi a mercantilismului de obor…Mi-am obţinut permisul pe 1310 şi chiar mă gândeam atunci că acel model realmente reprezentativ al specificului naţional a atins culmea destoiniciei româneşti. Tragic mi se pare că nu mai scoatem ARO sau camioane (Ro)MAN sau tractoare Universal, cu care, odinioară, împânziserăm mapamondul la nivel competitiv, în schimb ne târşâim extaziaţi cu gluma aceasta puerilă de “noua Dacia”, croită fix după chipul şi asemănarea economiei postdecembriste…N-am fost crescut în cultul maşinii însufleţite patriotic, dar “noile viziuni ale viitorului” năzărite la Mioveni via Renault parcă sunt izvorâte din mintea unui actor cabotin, de duzină…Şi ,culmea, prostimea exultă şi cere cu nesaţ cutiile de conserve tapetate cu plastic parcă preluat de la bidoanele ţinute în căruţa cu care te duci la praşilă, agăţându-se perseverentă de pretextul fragil al preţului pro-amărăştean…Deşi, la aceeaşi bani, îţi poţi procura ceva mai vechi, dar mult mai inspirat, mult mai fiabil şi…cu acelaşi consum, poftim! Într-adevăr, @unckle, n-ai cu cine să te înţelegi: nişte ţopârlani!

  • SaabCuantic, luni, 16.07.2012 00:01

    Corecţie: “aceiaşi bani”, nu “aceeaşi”. Scuze, oboseala şi…dezamăgirea. Dacia avea odată "boturi" care rivalizau cu cele ale lui SAAB (modelul 1300) şi BMW (farurile duble de la 1310). Dar, dacă pentru mulţi contează doar prezentul şi “trufele” lui, atunci…să fie sănătoşi şi să se umple de succesuri!

  • ovidiu, miercuri, 19.09.2012 04:50

    O masina de carat marfa si nimic mai mult ! Nu prea vad motive de entuziasm. Daca ar fi echipat-o cu vreun motor de 200 cp, ar fi facut-o mai lata, macar in genul Latitude sau Laguna ar fi fost motiv de bucurie. Sa schimbi o furgoneta cu alta, indiferent ce nume ii dai nu este ceva foarte inteligent. Nu aveau Logan pick up si MCV? Si de ce i-or mai pune si sistem navigatie? Sa nu te ratacesti cu pepenii la piata?

  • eee, miercuri, 05.12.2012 18:09

    La cum vad eu, in masina asta imi incap: schiuri, biciclete, bagaje, caiac, role … si tare am impresia ca poti sa le bagi toate deodata …. Plus 2 copii ... nici in mondeo combi nu bag atata... =))))))))))))))))))))))))) sunt asa entuziasmat ...

  • sah-mat, joi, 07.02.2013 02:33

    BRAVO! Octav72

  • flm, joi, 14.03.2013 11:05

    am achizitionat una pe firma.pt o masina romaneasca e chiar reusita si chiar are vlaga 1.5d.