Interior
Interiorul modelului Duster a fost şi el modificat în urma faceliftului primit. Dacia a ascultat şi a modficat o parte din elementele care păreau arhaice în modelul anterior, dar a decisă să păstreze câteva aşa cum sunt. În primul rând, comenzile pentru geamurile electrice s-au mutat de pe consola centrală pe portieră, aşa cum era normal. Apoi, avem o planşă de bord nouă, ceva mai plăcută privirii şi mai uşor de citit. Semnalizarea se poate face şi prin impuls, o scurtă apăsare pe manetă provocând trei clipiri ale semnalizatorului, element extrem de util la rularea pe autostradă. Deşi acest element există acum pe Duster, el lipseşte de pe alte modele din gama Dacia, cum ar fi Logan sau Dokker. Nu mai există indicator pentru temperatura lichidului de răcire, locul acestuia fiind luat de display-ul computerului de bord. Claxonul este la locul lui, așa cum ne-a obișnuit Dacia: pe maneta semnalizatorului.
Pe consola centrală există acum display-ul tactil al sistemului MediaNav, dar spre deosebire de Logan sau Sandero acesta este amplasat prea jos, ceea ce face uneori dificilă urmărirea indicaţiilor de la sistemul de navigaţie.
Materialele folosite sunt rezistente, ceva mai plăcute la pipăit, dar nu vei fi dat pe spate de atenţia finisărilor. Este genul de interior care va rezista în timp şi asta este cel mai important. Poziţia la volan este bună, nivelul de confort este chiar plăcut, iar spaţiul este suficient pentru cinci pasageri. Portbagajul este încăpător având un volum de 408 litri, unul dintre cele mai mari din această clasă.
prost antifonat, si consum relativ mare, scaune fara confort la drum lung!in rest acceptabil