Tinuta de drum
Dacia Duster este automobilul perfect pentru România. A fost gândit parcă special pentru drumurile nu tocmai perfecte de la noi, pentru liniile de tramvai denivelate, pentru asfaltul cariat şi pentru gropile care apar proaspete în fiecare primăvară. Bonus, nu vei sta prea mult pe gânduri atunci când vei fi nevoit să parcurgi un drum neasfaltat din satele româneşti, chiar şi într-o zi ploioasă de toamnă, atunci când noroiul este la putere. Indiferent de suprafaţa de rulare, Duster se simte excelent.
Selectorul rotativ amplasat lângă schimbătorul de viteze ne permite să alegem între tracţiunea 4x2 şi modul Auto, în care toate cele patru roţi acţionează în funcţie de aderenţă. Pentru situaţii mai dificile există şi poziţia Lock. Oricum, Duster parcurge cu plăcere orice drum, oricât de prost ar fi. Urcă rampe severe, îşi încrucişează punţile fără ruşine şi te duce acolo unde ai nevoie.
Nu se face de ruşine nici când rulăm pe autostradă sau drumuri naţionale, suspensia fiind confortabilă şi pretându-se la drumuri lungi, dar fără a face excese sportive. Dacă împingem Duster la limită, ruliul îşi va face apariţia. La fel şi tendinţa subviratoare.
prost antifonat, si consum relativ mare, scaune fara confort la drum lung!in rest acceptabil