Design
Faceliftul aduce o serie de modificări discrete, care aliniază SUV-ul la noua filosofie de design Dacia. Cu alte cuvinte, vom avea o parte frontală asemănătoare cu cea a modelelor Sandero și Logan. Avem semnătura luminoasă sub forma literei Y, care nu mai pare atât de „inspirată” de modelele Lamborghini și Audi.
Avem o grilă nouă și... cam atât. Lipsește noul logo Dacia, pe care toată lumea îl aștepta. Acesta va fi, însă, introdus odată cu Bigster, fratele mai mare al lui Duster.
Profilul beneficiază de jante cu design nou, de 16 sau 17 inch, în două tonuri de culoare, care au fost optimizate într-un tunel aerodinamic. La fel s-a întâmplat și cu eleronul de pe hayon, care poate fi comandat în alte două culori (negru sau gri, ambele cu costuri suplimentare). Toate aceste modificări îmbunătățesc coeficientul aerodinamic și ajută mașina să emită cu 5 g de CO2 mai puțin.
Posteriorul beneficiază și el de stopuri noi, redesenate, care preiau iluminarea sub forma literei Y, dar rămân la fel de pătrățoase.
Faceliftul este desăvârșit de o nouă culoare de caroserie, denumită Orange Arizona, pe care v-o recomand din toată inima, pentru că scoate mașina în evidență. Iar pentru 390 de euro, chiar merită.
Au vrut sa puna amprenta ”Lamborghini” (elemete luminoase in Y) si pe stopurile spate insa nu le-a iesit (sunt mai hidoase ca la generatia precedenta)