Motor / Transmisie
Motorul M-Jet de generație a doua este unul dintre cele mai bune propulsoare de acest gen de pe piață. Capacitatea cilindrică este de 1.956 cmc, iar puterea dezvoltată ajunge la 140 CP disponibilă la 4.000 rpm. Cuplul motor este de 350 Nm, disponibil de la 1.750 rpm. Cuplul mare disponibil la turații relativ mici face ca modelul 500X să se miște fără ezitare în oraș. Puterea este gestionată prin intermediul unei cutii automate cu 9 trepte. Da, ați citit bine, NOUĂ trepte de viteză.
Sunt atât de multe trepte, încât la o utilizare normală cutia folosește doar o parte din ele. De exemplu, în modul auto de rulare, mașina va pleca de pe loc în mod constant cu treapta a doua și va schimba până la a șasea sau cel mult a șaptea treaptă la rularea în oraș. Cutia schimbă un pic smucit, nefiind la fel de rafinată ca o cutie cu două ambreiaje. Treptele pot fi schimbate și prin intermediul levierului, când acesta este mutat în poarta manuală.
Revenind la motor, acesta se dovedește a fi rafinat și suficient de puternic pentru a propulsa dezinvolt 500X. Există și o versiune de 120 CP, care promite un consum ceva mai redus de carburant.
@Automarket: de cand ati fost cu Lamborghini, v-ati indragostit de hala aia :)) Glumesc! Faine poze!