Tehnologie
Odată cu faceliftul, Ford a rezolvat una dintre cerințele disperate ale clienților săi: instalarea unui ecran generos, care să deservească măcar câteva funcții esențiale ale mașinii.
Ford a înțeles și a acționat în consecință. Ba chiar a făcut exces de zel dacă stăm să ne gândim că pe ecranul de 8 inch este afișat unul dintre cele mai cmplexe sisteme multimedia din segmentul compact de volum.
Saltul tehnologic de la modelul prefacelift este impresionant. Acum cel de la volan și restul pasagerilor beneficiază de una dintre cele mai bune recunoașeri vocale existente pe o mașină de serie. Complexitatea comenzilor vocale este de asemenea foarte mare. Singura condiție: o pronunție bună în engleză.
Conectarea telefonului mobil se face simplu și rapid, navigația poate fi controlată și ea prin comenzi vocale și beneficiază de un afișaj plăcut, posibilitățile de conectare a dispozitivelor multimedia sunt și ele numeroase. Din păcate, ecranul tactil nu este atât de sensibil la atingerile delicate, prin urmare e nevoie să insistați. Nici înclinarea sa nu este una tocmai ergonomică pentru operarea tactilă.
Ce trebuie să subliniez că mi-a plăcut? Deschiderea electrică a hayonului. O să ziceți că este o dotare tot mai des întâlnită astăzi și esențială la o mașină de familie. Dar dacă vă spun că hayonul beneficiază și de închidere electrică automată, de la același buton? Așa-i că vorbim despre o invenție extrem de utilă și foarte rară?
Prin urmare, C-Max este o cu totul altă mașină la capitolul tehnologie.
Ford face masini FRUMOASE!!! Designul este fresh si putin plictisitor, in comparatie cu VAG.